Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Cambuur - Heracles 14 september

Gestart door John Hiatt, augustus 26, 2013, 16:33:14

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Ik snap in zijn topic dat negatieve gepraat over Nienhuis soms niet  :zucht
Wat een rots in de goal  |:) Kalm, Zelfverzekerd en heeft een prima inzicht
Wat een verademing in tegenstelling tot wat we hebben gehad..
|:) NIENHUIS  |:)

Jules058

even offtopic maar we staan gewoon 8e lekker in het linker rijtje  |:)
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

denistel

ja of ritzamaier die ook steeds mee naar voren gaat he,,dat is gewoon tactisch,,lukoki is de diepe buiten en feldballe hangt wat terug.

el makrini vond ik fantastisch gisteravond

chef-lwd

Citaat van: denistel op september 15, 2013, 18:20:15
ja of ritzamaier die ook steeds mee naar voren gaat he,,dat is gewoon tactisch,,lukoki is de diepe buiten en feldballe hangt wat terug.

el makrini vond ik fantastisch gisteravond

Ik vind Ritzmaier ook erg goed hoor samen met Hemmen, goeie combi

Collingwood

Cambuur was voetballend gezien gisteren niet zo sterk als tegen FC Groningen. Bij tijd en wijle kon men moeilijk onder de druk van Heracles uit voetballen, en in de eerste helft was er erg veel slordig balverlies dat je had kunnen opbreken.

Dat is gelukkig niet gebeurd, vooral dankzij de verdediging die onder leiding van Leeuwin (vond hem gisteren samen met El Makrini de uitblinker) echt fantastisch goed staat. We gaven nauwelijks een kans weg en hebben tot nu toe ook erg weinig goals tegen gekregen in vergelijking met andere teams.

Dat is erg belangrijk voor ons omdat ik het voorin allemaal nog vrij mager vind. Feldballe maakte een degelijke indruk, maar stichtte nauwelijks gevaar. Lukoki vond ik een groot deel van de wedstrijd barslecht, maar de laatste twintig minuten was hij nog wel erg dreigend. Voordeel is wel dat hij door zijn snelheid twee à drie tegenstanders bezighoudt.  Wat mij betreft verdient Brands wel eens een kans in de basis, hij viel wederom sterk in. Hemmen presteerde naar behoren, kreeg erg lastige (hoge) ballen toegespeeld terwijl er vaak twee tegenstanders in zijn nek hijgden, en wist desondanks toch enkele malen de bal bij zich te houden of door te spelen.

Verder vond ik het knap dat we bleven proberen te voetballen, ondanks dat we het bij fases moeilijk hadden. Mooi dat dat beloond is! Al met al verdiend gewonnen (Heracles heeft eigenlijk niet één echte kans gehad), en met een goed gevoel richting de Eagles. Ik heb er nu al weer sin an!
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

sommigen kieke te veel al1 naar actie,s dit of dat,,je moet naar het hele team en spel kijken.hoorde veel die lukoki slecht vonden maar
er ging toch constant driegeing van hem uit ,,rendement moet nog hoger maar die lui scheten ind e broek voor hem en stonden
er steeds met 2 of 3 man omheen waardoor anderen meer vrijheid kregen.

Yellow Army

Als Lukoki alleen als bliksemafleider fungeert dan is hij al zeer nuttig, heeft constant dubbele en soms driedubbele dekking. Moet alleen nog wat gelukkiger in zijn acties worden, dan is hij helemaal levensgevaarlijk.
Area 58

Dokkumer

Hij is 20, behoorlijk talentvol, maar dus nog lang geen gearriveerde speler. Hij kan alleen maar beter worden |:)

runner 1

helemaal met Collingwood eens we moeten het ook niet mooier maken dan het is er is nog veel te verbeteren ,maar we zijn op de goede weg.

denistel

Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 18:51:53
Hij is 20, behoorlijk talentvol, maar dus nog lang geen gearriveerde speler. Hij kan alleen maar beter worden |:)

tuurlijk ieder1 denk die komt bij ajax weg en die is hier de grote man nou laat em nou maar rustig beter en beter worden

DLSVC

3 prachtige punten behaald tegen een ploeg die ik voetballend van hoger niveau vond dan F.C. Groningen.
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

DayDreamer

Ook teams als Cambuur en Go Ahead zijn niks minder en dat moet iedereen zich nou eens goed beseffen. Kijk alleen al hoe vaak Cambuur de 0 houd! Die hebben echt een top verdediging voor eredivisie begrippen en waarschijnlijk kent niemand ze. Dat zegt al genoeg. Aan namen heb je helemaal niks.

Unknown

John Hiatt

Hemmen en van der Laan in elftal van de week van de Telegraaf. Geen Leeuwin.

Treb

Citaat van: John Hiatt op september 16, 2013, 09:50:12
Hemmen en van der Laan in elftal van de week van de Telegraaf. Geen Leeuwin.

Leeuwin was de beste man van het veld zaterdag.