Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
31 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok

Robert van Boxel

Gestart door michello, augustus 31, 2013, 10:00:43

Vorige topic - Volgende topic

SportClubCambuur

Prima versterking voor de breedte. Van Boxel heeft zijn laatste periode bij Cambuur geweldig gespeeld, en brengt ook genoeg ervaring mee. Met Boxel en Dijkstra achter Leeuwin en vd Laan zit het achterin gewoon goed!

Boxie welkom terug!

speculeter

Ze zeiden al dat ze een cv er zochten met lengte.
nou die hebben we.
word eerst wel bankzitten...
de gebroeders L speel je er niet uit.

legeips

We binne nu flink wat dagen verder..
Maar ik snap nog steeds niet wat we met hem mutte..

Cambuur moet meer investeren in jonge voetballers die kunnen groeien en in waarde groeien. (sportief als finiancieel)

Met alle respect, maar we hevve nu 1 die het verschil niet gaat maken. (sportief en finiancieel)

Goudvinger

Citaat van: legeips op september 07, 2013, 11:15:28
We binne nu flink wat dagen verder..
Maar ik snap nog steeds niet wat we met hem mutte..

Cambuur moet meer investeren in jonge voetballers die kunnen groeien en in waarde groeien. (sportief als finiancieel)

Met alle respect, maar we hevve nu 1 die het verschil niet gaat maken. (sportief en finiancieel)

Je hebt degelijke vervangers nodig voor de mensen die nu in de basisopstelling staan. Met het vertrek van Broekhof en het aantrekken van Van Boxel is Cambuur er naar mijn mening in de breedte kwalitatief op vooruit gegaan. Bovendien kent hij de clubcultuur en heeft hij bewezen zijn mannetje te kunnen staan. Daarnaast is dit waarschijnlijk een financieel aantrekkelijke oplossing.

sunderland

tuurlijk goudvinger precies zoals ik het ook zie .Je kunt niet alleen naar kids kijken die nog beginnersfouten maken want dat kan nu echt niet

Goudvinger

Citaat van: sunderland op september 07, 2013, 12:11:05
tuurlijk goudvinger precies zoals ik het ook zie .Je kunt niet alleen naar kids kijken die nog beginnersfouten maken want dat kan nu echt niet

Normaliter zou je voor jonge gasten kunnen kiezen voor de lange termijn, maar de korte termijn is nu meer dan ooit van invloed op de lange termijn. Handhaving is een must en één seizoen extra eredivisie levert veel meer op dan de verkoop van Reza, Schepers en Diemers bij elkaar op hebben geleverd.

legeips

Citaat van: Goudvinger op september 07, 2013, 12:32:48
Normaliter zou je voor jonge gasten kunnen kiezen voor de lange termijn, maar de korte termijn is nu meer dan ooit van invloed op de lange termijn. Handhaving is een must en één seizoen extra eredivisie levert veel meer op dan de verkoop van Reza, Schepers en Diemers bij elkaar op hebben geleverd.

Allemaal waar....
Maar de club bouwt niet of te laat om eredivisie waardige spelers te hebben. Ik blijf het ook onbegrijpelijk vinden dat er vorig jaar is gescout op spelers uit de jupiler of hoofdklasse. Dat heeft Zwolle niet gedaan en kijk waar die club nu staat.

Het geven van een 3 jarig contract aan Barto en Schokker, geeft mij het gevoel dat er niet met toekomst perspectief is gehandeld. Maar goed, om bij de topic te blijven, Prima voor op de bank, maar verder ook echt niet..

sunderland

moet je zwolle eens goed analiseren .Vorig jaar he .Allemaal jupiler die nu zijn gegroeid tot erediv waardige spelers

Yellow Army

De kern van het elftal wat vorig jaar kampioen is geworden zijn bijna allemaal spelers die zowel qua leeftijd als kwaliteit het in zich hebben om uit te groeien tot eredivisiewaardige spelers. Dijkstra, Makrini, Bakker, Bijker, Droste, vd Laan, Nienhuis, Hemmen. Aan de toekomst wordt ook gedacht in de persoon van de Graaf, Savic en misschien ook wel Cristovao.

Het enige wat we imo missen om een stabiele eredivisionist te worden is een eigen jeugd en beloftenelftal.
Area 58

Lore

Citaat van: legeips op september 07, 2013, 16:35:11
Allemaal waar....
Maar de club bouwt niet of te laat om eredivisie waardige spelers te hebben. Ik blijf het ook onbegrijpelijk vinden dat er vorig jaar is gescout op spelers uit de jupiler of hoofdklasse. Dat heeft Zwolle niet gedaan en kijk waar die club nu staat.

Het geven van een 3 jarig contract aan Barto en Schokker, geeft mij het gevoel dat er niet met toekomst perspectief is gehandeld. Maar goed, om bij de topic te blijven, Prima voor op de bank, maar verder ook echt niet..

Jij zag onze promotie al lang van te voren aankomen?

legeips

Citaat van: Lore op september 07, 2013, 19:25:57
Jij zag onze promotie al lang van te voren aankomen?

Nee... Maar als je al een paar keer net promotie hebt gemist.. Dan weet je dat het moment kan komen. Maar goed, zoals ik al eerder heb gezegd. De scouting binnen de club heeft niet ambiteus genoeg rond gekeken en dat vind ik erg jammer... Het aantrekken van Robert van Boxel getuigt van nog steeds niet van erg veel ambitie.

Maar goed, het is maan een mening.. Niks meer en niks minder.

Yellow Army

Citaat van: legeips op september 09, 2013, 21:03:39
Nee... Maar als je al een paar keer net promotie hebt gemist.. Dan weet je dat het moment kan komen. Maar goed, zoals ik al eerder heb gezegd. De scouting binnen de club heeft niet ambiteus genoeg rond gekeken en dat vind ik erg jammer... Het aantrekken van Robert van Boxel getuigt van nog steeds niet van erg veel ambitie.

Maar goed, het is maan een mening.. Niks meer en niks minder.

...en die delen we niet.
Area 58

Clint

Citaat van: legeips op september 09, 2013, 21:03:39
Het aantrekken van Robert van Boxel getuigt van nog steeds niet van erg veel ambitie.

Wat mankeert er aan Van Boxel? Prima vervanging voor in het centrum achterin straks bij schorsingen en blessures van Leeuwin en/of Van der Laan. Kopsterk, stevig en kan aardig verdedigen.

YellowBlue

Broekhof weg, Boxie terug....volgens mij ben je er dan behoorlijk op voorruit gegaan.
En hij moet het dan ook nog winnen van Dijkstra.