Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 4 leden (1 verborgen)
WouterZz, mathijs901, Bankzitter

Robert van Boxel

Gestart door michello, augustus 31, 2013, 10:00:43

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Einde seizoen voor Boxie, 6 weken aan de kant.
Area 58

Dokkumer

Kan hier dus ook wel een slotje op :devil

EastSide058

Sterkte Robert, volgend jaar maar weer lekker richting JL. Je kan het niveau gewoon niet aan  :|
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sccvl

Citaat van: EastSide058 op april 09, 2014, 13:04:20
Sterkte Robert, volgend jaar maar weer lekker richting JL. Je kan het niveau gewoon niet aan  :|

Ben dat niet helemaal met jou eens, de keren dat Robert is ingevallen of begon vond ik hem een goede vervanger. Wat wil je dan voor op de bank als tweede man?

brambo3004

Citaat van: sccvl op april 10, 2014, 23:07:03
Ben dat niet helemaal met jou eens, de keren dat Robert is ingevallen of begon vond ik hem een goede vervanger. Wat wil je dan voor op de bank als tweede man?

Type-Pereira, niet een man met een startsnelheid van een stoomlocomotief

Lore

Citaat van: sccvl op april 10, 2014, 23:07:03

Meen je dat? Ik haal dan even de wedstrijd uit bij DKV in mijn gedachten of natuurlijk de laatste wedstrijd tegen NEC. Daar hield ik elke keer mijn hart vast als de bal bij onze vriend in de buurt kwam.

speculeter

Ms wel einde carrière.

dizzhead

Citaat van: peter op april 11, 2014, 08:38:01
Ms wel einde carrière.

Dat zou wel sneu zijn. Hoewel die dan wel bij de mooiste club geëindigd is.  |:)

Dokkumer

Citaat van: peter op april 11, 2014, 08:38:01
Ms wel einde carrière.
Hoe kom je daar bij Peter? Iets gelezen?

Hilversum voor Cambuur

speculeter

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 11, 2014, 10:40:46
Speculeter  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
:_schater :_schater
is id een vermoeden...als hij terug komt vanblessure
waar moet hij tekenen?
ik denk anders ms terug naar amateurs?

Dokkumer

Hij heeft bij mijn weten nog een contract voor een seizoen bij Sparta.

Harry L.

Citaat van: Lore op april 11, 2014, 08:05:23
Meen je dat? Ik haal dan even de wedstrijd uit bij DKV in mijn gedachten of natuurlijk de laatste wedstrijd tegen NEC. Daar hield ik elke keer mijn hart vast als de bal bij onze vriend in de buurt kwam.

En die error tegen heracles uit, stond hij bij de gelijkmaker lucht te dekken en wat onnozel om zich heen te kijken. Prutser eerste klas, het beste..

drg

Zal 'm niet zozeer missen, wel sneu voor hem als het einde carierre is, naar mijn mening altijd al op de verkeerde positie gespeeld, had 'm meer een middenvelder gevonden. Maar ik hield m'n hart vast die eerste minuten tegen NEC, die knakker maakte al bijna 2 eigen goals, waar die al zo'n handje van heeft....

PePe

Stond bij Sparta niet eens meer in de basis, traag en een draaicirkel van een vrachtwagen.