Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 16
  • Total: 16
16 gasten, 0 leden

FIFA 14

Gestart door The Prominence, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

The Prominence

De ratings van Cambuur in FIFA 14:

Johnny de Vries - 58
Jeremy de Graaf - 58
Oliver Feldballe - 59
Christavao - 60
M. van der Heide - 60
Harm Zeinstra - 60
Leon Broekhof* - 61
Mart Dijkstra - 62
M. Van der Laan - 62
M. Pereira - 62
Wout Droste - 62
Nienhuis - 62
Bart van Brakel - 63
Ruud Swinkels - 63*
Kevin Brands - 63
Lucas Bijker - 63
Oebele Schokker - 63
Martijn Barto - 63
Ramon Leeuwin - 63
Michiel Hemmen - 64
Erik Bakker - 65
El Makrini - 65
Van Moorsel - 65
Ritzmaier - 65
Jody Lukoki - 68

Erik Bakker, Ritzmaier, El Makrini, Lukoki en Van Moorsel krijgen allemaal een zilveren kaart op FIFA. De rest brons. #cambuur #FUT #FIFA.

Bron: Twitter van Cambuurnieuws.

Jules058

Is het al bekend wanneer deze uitnodiging gaat komen?
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

The Prominence

Citaat van: Jules058 op september 05, 2013, 11:26:25
Is het al bekend wanneer deze uitnodiging gaat komen?

Eind September dacht ik.

Bernardo

Je kan hem bij VI gratis krijgen, half jaar abonnement nemen op VI en je krijgt het spel gratis.

https://www.vi.nl/abonnement/weekblad/Bestelformulier.htm?formid=6020206

drg

Tip: Zorg dat je de PS4 of Xbox One versie krijgt, want de PC, PS3 en Xbox 360 versie gebruiken oudere graphics, en we willen natuurlijk wel die leuke eyecandy hé ;)

Overigens mag Bijker ook wel een zilveren randje krijgen of schat ik hem in ieder geval wel hoger in dan het gemiddelde als ik naar de afgelopen 5 wedstrijden kijk.

The Prominence

Swinkels staat ook beter als Nienhuis :zucht( ook al is hij fut)

En Barto heeft ook een vrij hoge rating vind ik.

Ameland

Citaat van: Leovardiascc op september 05, 2013, 13:38:56
Swinkels staat ook beter als Nienhuis :zucht( ook al is hij fut)

En Barto heeft ook een vrij hoge rating vind ik.
Die database klopt ook totaal niet, er is voor de hele nederlandse competitie geloof ik maar 1 persoon die de data invoert, de rest draagt slechts ideeén aan.

el haj

Hecht meer waarde aan de waarderingen in Football Manager, dáár kunnen ze pas echt scouten. Kan menig profclub een puntje aan zuigen.
Al moet ik zeggen dat je daar ook gewoon blunders hebt, zo was Türk in de jaren die hij hier speelde (in de jaarlijkse edities van 't spel) steevast rechts, Ghoochannejhad net zo goed.

Oebieman

SCC

Wordt fantastisch om met SCC online te spelen, maar het wordt wel een zeer lastig verhaal. Lukoki , Ritzmair en Bakker hebben potentie in het spel. Barto is tenminste nog tweebenig en gelukkig zijn beide backs redelijk snel.
Nu al zin in om online te meten met, waarschijnlijk, de ploegen uit de tweede divisie van Engeland en Duitsland.
Carriere wordt ook leuk, maar ik probeer het altijd bij eigen jeugd te houden, het is zo onrealistisch om na twee seizoenen al vedettes binnen te halen en om europees te spelen, al moet je voor een realistisch spel kiezen voor FM.
Ben benieuwd!

drg

Ja alleen is FM geen ruk aan om te spelen en dat voetbal is al helemaal niet om aan te zien  :_schater
Ik wil zelf voetbal spelen als ik een voetbalgame doe ;)

Steken weinig spelers echt uit qua ratings, Lukoki erg hoge acceleratie, snelheid en wendbaarheid en Hemmen heeft een hoge krachtrating, voor de  rest beetje matig, Leeuwin en Bijker hadden wel wat hoger gemogen.
Maar volgens mij wordt sinds FIFA 13 elke week een nieuwe update doorgevoerd met cijfers gebaseerd op de prestatie van de clubs die week, dus ben benieuwd hoe dat gaat worden.

Kan nog steeds niet wachten op de echte PS4 versie met nog meer sfeer en nog betere graphics!

chef-lwd

Barto gemiddeld even goed als Hemmen?  8P

MartD

haha, die lukoki met z'n acceleration 95 en sprint spead 92. Alle ballen op hem in de diepte.

als iemand potje wil spelen op ps3, mijn naam is El-Mizrahi

drg

Gisteren online ff Seasons gedaan tegen willekeurige mensen met Cambuur en kwam iemand tegen die NEC speelde, 3x Lukoki, Hemmen en El Makrini  :thumbsup

Alleen die stats zijn wel een lachertje, ik heb ook een paar keer Christovao in de spits gezet en die knakker loopt samen met Lukoki elke tegenpartij er uit, leuke game maar jammer dat de cijfers op de spelers niet echt realistisch zijn en dat eigenlijk niet 1 van onze spelers op de echte lijken, blijft FIFA, alleen de champions league teams worden vaak tot in detail nagemaakt

Scout

Dit zijn de spelers met de hoogste potentials in de career mode, Erik Bakker kan de beste speler worden en Bijker het grootste talent.

First Name   Last Name   Shirt Name   Position   Club   Nationality   Age   Overall   Potential   Growth
Erik   Bakker   Bakker   CAM   SC Cambuur   Holland   23   67   71   4
Paco   van Moorsel   van Moorsel   CAM   SC Cambuur   Holland   23   65   70   5
Lucas   Bijker   Bijker   LB   SC Cambuur   Holland   20   63   70   7
Tim   Coremans   Coremans   GK   SC Cambuur   Holland   22   62   69   7
Leonard   Nienhuis   Nienhuis   GK   SC Cambuur   Holland   23   64   69   5
Mohamed   El Makrini   El Makrini   CDM   SC Cambuur   Holland   25   64   68   4
Harm   Zeinstra   Zeinstra   GK   SC Cambuur   Holland   23   60   67   7
Ramon   Leeuwin   Leeuwin   CB   SC Cambuur   Holland   25   64   66   2
Martijn   van der Laan   van der Laan   CB   SC Cambuur   Holland   24   64   66   2
Kevin   Brands   Brands   CAM   SC Cambuur   Holland   25   63   66   3