Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

FIFA 14

Gestart door The Prominence, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

DonHenkie

Citaat van: Casuals-lwd op september 10, 2014, 19:52:56
Echt?? best wel triest van Sony, wanneer komt die update dan ongeveer?

Geen idee :(

Casuals-lwd

Oke bedankt, vind die FIFA 14 muziek echt niet om aan te horen xd

dit is mien club

Effe wat anders
Iemand die een link heeft naar de film Top Dog?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Casuals-lwd

Citaat van: dit is mien club op september 10, 2014, 20:04:50
Effe wat anders
Iemand die een link heeft naar de film Top Dog?
gewoon ff utorrent downloaden en daarna de torrent ff opzoeken via https://torrentz.eu/search  dan heb je m zo (download tijd duurt wel ff als je traag internet hebt)

Viper

Je zou Popcorn Time moeten proberen. Daar staan veel films op die je gratis in HD-kwaliteit met ondertiteling direct kunt afspelen. Sinds gisteren ondersteunt het ook ondertiteling i.c.m. Chromecast (casten naar tv).

SCC

Ai, de ratings in 16 worden we niet vrolijk van. Gaat lastig worden online dit seizoen (verdediging niet sterk).
http://www.futhead.com/16/clubs/sc-cambuur/

pvanbuijtene

Ik vind verdediging helemaal niet zo raar gerated... allemaal in de 60 en de meeste boven in de 60...

hoop trouwens dat Byrne meer laat zien dan dat fifa denkt :_schater

drg

Inmiddels is FIFA 16 alweer uit en kan ik alvast enkele van mijn leukste momenten van vandaag delen  :D

Berisha de held!

Goaltje Overgoor

En Vytas scoort ook per ongeluk  :devil

poelie-lwd

Ik ben vooralsnog FIFA af. Werd helemaal gestoord van die waardeloze verbindingen tijdens online wedstrijden.

Project Cars it is!  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Treb

Citaat van: poelie-lwd op september 25, 2015, 07:10:58
Ik ben vooralsnog FIFA af. Werd helemaal gestoord van die waardeloze verbindingen tijdens online wedstrijden.

Project Cars it is!  _O_

Nog nooit last van gehad.

drg

Dat hangt ook wel echt af van je eigen verbindings kwaliteit. Afgelopen jaar heb ik op PS4 en PC nagenoeg geen problemen gehad. Dat was de jaren ervoor wel eens anders.

SCC

Speel Fifa16 op de ps3. Best pittig.
Spijtig dat je in careermodus enkel op de ps4 je spelers kunt trainen, had ik op de ps3 ook graag gewild.
Houd het graag realistisch, dus doe geen aankopen. Overigens staat Byrne nog 2 jaar onder contract, dus die kun je minuten geven. Anderson groeit ook snel, evenals Steblecki en Berisha bij mij.

poelie-lwd

Citaat van: Treb op september 25, 2015, 07:23:43

Nog nooit last van gehad.

Dan mag je god op je blote knieën danken. Ik loop hier al mee te kutten vanaf deel 12. Ik heb me laten vertellen dat het ligt aan de peer to peer verbinding. Hoe dan ook, BF online met 64 man in een room geen centje pijn, met 16 coureurs online in een LMP over Le mans scheuren, no problemo maar FIFA?? ZUM KOTZEN.

Ik ben onderhand koploper bij game mania vwb het aankopen van controllers  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg

Citaat van: poelie-lwd op september 25, 2015, 11:19:44
Dan mag je god op je blote knieën danken. Ik loop hier al mee te kutten vanaf deel 12. Ik heb me laten vertellen dat het ligt aan de peer to peer verbinding. Hoe dan ook, BF online met 64 man in een room geen centje pijn, met 16 coureurs online in een LMP over Le mans scheuren, no problemo maar FIFA?? ZUM KOTZEN.

Ik ben onderhand koploper bij game mania vwb het aankopen van controllers  :_schater

Battlefield en andere games waar vaak meer dan 2 spelers in zitten draaien meestal op servers ipv. dat je direct met de tegenstander verbind. Je kunt dan nog wel mensen tegenkomen die zelf als een malle alle kanten op vliegen omdat hun verbinding kut is.

FIFA draait niet op servers voor zover ik weet, het enige wat vaak zo was is dat als ik met Cambuur online speel dat ik vaak tegen mensen kom van ongeveer hetzelfde niveau die ook met hun eigen club spelen, en dat schijnen vaak lui uit de oostblok te zijn en het midden-oosten en ja die hebben vaak een rukverbinding van hier tot tokyo. Maar ik moet zeggen dat ik er de afgelopen 2 jaar absoluut geen last meer van heb gehad op een enkele uitzondering na.

Owh, en ik heb inmiddels ook een aardig setje reserveonderdelen van uh.. 'gevallen' controllers.

SCC

Wat spelen jullie: carreer, online of FUT?
Dat laatste speel ik nooit, te onrealistisch.
Speel meestal online met Cambuur, maar nu aangezien het weer net nieuw is speel ik carreer. Helaas wel dan met Ned. commentaar, zodat de na,en uit m'n team genoemd worden.
Vind het wel pittig, met 4-3-3 creëer ik bar weinig kansen. Iemand tips?