Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

REVANCHEWEDSTRIJD Cambuur-dkv 26 januari 2014

Gestart door speculeter, september 30, 2013, 09:44:05

Vorige topic - Volgende topic

fred

Dat bedoel ik dus met die torrents. Kan wel dagen duren voordat je em binnen hebt.

Net ff aan het nagenieten geweest. Kut inderdaad van die microfoon voor het uitvak, maar na de 3-0 was het echt hard hoor. Opnieuw kippenvel  |:)

John Hiatt

Voor een paar euro bestel je dvd bij wedstrijdhistorie.nl. Binnen twee dagen in huis!

The Prominence

ik heb de samenvatting al tig keer bekeken en krijg nog steeds kippenvel, en met name bij de 3-0 het stadion knalt uit elkaar! |:)

Scc01

Net nog even terug gekeken. Wat is dat fox sports toch triest. Je hoort het publiek amper aangezien de mic geknepn wordt..... Was al bekend maar hoorde het nu pas op tv. Verdrr mark dv held!

The Prominence

Citaat van: Scc01 op februari 01, 2014, 23:03:14
Net nog even terug gekeken. Wat is dat fox sports toch triest. Je hoort het publiek amper aangezien de mic geknepn wordt..... Was al bekend maar hoorde het nu pas op tv. Verdrr mark dv held!

achja en die boeren maar geloven dat ze een betere sfeer hebben, das het enige waar ze op kunnen teren  :_schater

The Prominence

fred

Citaat van: Leovardiascc op februari 01, 2014, 23:09:32
achja en die boeren maar geloven dat ze een betere sfeer hebben, das het enige waar ze op kunnen teren  :_schater

Wij weten wel beter  :devil

fred

Citaat van: Scc01 op februari 01, 2014, 23:03:14

Na de 3-0 konden ze niet meer terugdraaien want toen ging alles los  :_schater

drg

Sfeer, laat me niet lachen, ik zat direct naast het uitvak, ik heb die rukkers nauwelijks gehoord, en als er wel gemekker uit dat vak kwam werd het ruim overstemd door Noord, maar als die huffers zo graag de illusie willen houden dat zij werkelijk waar op ook maar 1 front beter waren dan Cambuur mogen ze dat hebben, dan zitten er de volgende wedstrijd in ieder geval weer een handvol van die melkpersers in dat vak om het superieure spel van hun rivaal te aanschouwen.

Scc01

Gisteren werd weer eens pijnlijk duidelijk dat er in die graftombe echt helemaal niets te beleven valt......

dizzhead

:clint IMPORTANT :clint
Wat betreft de download via torrent, ik ben nu bezig hem in een dropbox te uploaden. Die torrent dat gaat weken duren en de laptop waarop ik dat doe gaat dat niet overleven. Dus  :0= PM me ff als je de link wilt ontvangen, zodra die geüpload is zal ik de link sturen naar iedereen die me een  :0= PM gestuurd heeft. Hulde!

PS. uploaden duurt ca. 16 uur. Dus die link komt morgenavond  :proost

Viper

dizzhead

Hier staat die

Ik haal hem volgende week weer weg, dus:  :0=  wees erbij!

UPDATE:

*oeps*

Hi ,

This email is an automated notification from Dropbox that your Public links have been temporarily suspended for generating excessive traffic. Your Dropbox will continue to function normally with the exception of Public links.

666

Citaat van: Viper op februari 03, 2014, 11:54:11
Kan iemand nog eventjes seeden?

Vanavond zet ik hem ook weer aan... wat ik heb wordt dan geseed  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

The Prominence

Citaat van: dizzhead op februari 03, 2014, 11:56:49
Hier staat die

Ik haal hem volgende week weer weg, dus:  :0=  wees erbij!

aan het binnenhalen as we speak  |:)