Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

REVANCHEWEDSTRIJD Cambuur-dkv 26 januari 2014

Gestart door speculeter, september 30, 2013, 09:44:05

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

papagaaiensoep

Thanks, maar ik mut dan eerste Quick Time pro kopen voordat ik 'em op ken slaan ..... nog iemand andere opties?

brambo3004

Citaat van: papagaaiensoep op februari 19, 2014, 23:45:43
Thanks, maar ik mut dan eerste Quick Time pro kopen voordat ik 'em op ken slaan ..... nog iemand andere opties?

Als je met je rechtermuisknop klikt op die link van Moody, dan kies je voor "Doel opslaan als...", dan lukt het toch ook zonder Quick Time Pro?

Scc01

Werd nog even op iets leuks op het dkv forum gewezen. Vond het zelf wel lachwekkend:

Re: 26-01-14: SC Cambuur - sc Heerenveen (3-1)
Berichtdoor Stiffie » 29-01-2014 22:31

Ik hoop dat al die dombo's die zeiden van: 'leuk SCC gepromoveerd, hebben we een derby en 6 punten erbij en ze vliegen er direct weer uit' hun lesje wel geleerd hebben. DKV heeft het dit jaar voetballend helaas aardig op de rit.

Er is zoals jullie gemerkt hebben is er helemaal niets leuk aan. Je hebt vooral wat te verliezen en het kost ons sponsors, publiek en punten. Daarbij worden we ook nog eens constant beschimpt als boeren en sukkels. Leuk he jongens, die promotie van DKV?

Dus denk volgende keer na voordat je die onzin post.

Het verlies heeft zeer gedaan bij de die hard fans. Maar het is ook wel eens andersom geweest, wij CL en zij degradatie.
Maar toen was toen en nu is nu. We spelen vast weer eens tegen ze, kunnen en moeten we revanche nemen!
Born to party, forced to work

en deze is ook erg typerend voor dkv supporters, ik ga naar de derby omdat dkv nou eenmaal speelt....

Berichtdoor oldtimer » 30-01-2014 09:45

Ik heb bij de promotie van Cambuur meteen al gezegd dat dit geen enkel voordeel met zich mee zou brengen voor Heerenveen. Als jij dat speciale derby-gevoel als een voordeel wilt zien, prima. Voor mij weegt dat niet tegen alle nadelen ( die zonder meer duidelijk zouden moeten zijn ) op. Dit ondanks het feit dat ik sinds de jaren '60 geen enkele derby - op die van afgelopen zondag na - heb gemist. Maar goed, je bent nu eenmaal supporter van Heerenveen, dus ga je.

en deze die denkt dat die rook door het dkv vak kwam haha

Berichtdoor MafiosiBianco » 30-01-2014 11:33

Héééééérlijke pyro bij opkomst, heel nice! Tot twee keer toe gefouilleerd hahahaha. :lol:
Laat dat voortaan maar gewoon achterwege, want het spul komt altijd binnen. Prutsers. Ultras Heerenveen. :stan:

heerlijk om nog even na te genieten.

wiekie1969

Geloof ut of niet, maar ik kiek vanaf 27 januari ELKE avond weer naar de samenvatting en de sfeerbeelden.  |:) |:) |:)

SCC-J

Jij denkt dat dat rook van de machines kwam?  :X

Scc01

haha het grootste gedeelte wel volgens mij. Want die rook van hun bleef in die vissenkom hangen.

drg

Citaat van: Scc01 op februari 26, 2014, 20:43:48
haha het grootste gedeelte wel volgens mij. Want die rook van hun bleef in die vissenkom hangen.

Ja en in ook 3 a 4 vakken er naast, zat verdomme naast die boeren  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op februari 26, 2014, 20:36:49
Geloof ut of niet, maar ik kiek vanaf 27 januari ELKE avond weer naar de samenvatting en de sfeerbeelden.  |:) |:) |:)

En ik heb ook al 2x de hele wedstrijd nagekeken _O_
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: wiekie1969 op februari 26, 2014, 20:36:49
:_schater
nu al 3x de hele wedstrijd terug gekeken dus in totaal 4x
Kan niet vervelen  :proost
Hulde voor de maker  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Unknown

Zo af en toe kijk ik de samenvatting terug, kijk ik de sfeerbeelden, en iedere keer weer kippenvel. Net als de samenvatting van de kampioenswedstrijd.

Zo kwam ik ook dit filmpje tegen, haha hilarisch. je hoort de opluchting in hun stem dat ze niet werden opgewacht. Ze doen er wat stoer over..maar oh oh wat een volk juh.

:_schater :_schater :_schater

marrumer

Citaat van: Unknown op februari 28, 2014, 16:54:17
Zo af en toe kijk ik de samenvatting terug, kijk ik de sfeerbeelden, en iedere keer weer kippenvel. Net als de samenvatting van de kampioenswedstrijd.

Zo kwam ik ook dit filmpje tegen, haha hilarisch. je hoort de opluchting in hun stem dat ze niet werden opgewacht. Ze doen er wat stoer over..maar oh oh wat een volk juh.

goutum noord?  hahaha

gewoon een fan

Shar

Ik had dit filmpje een tijdje geleden ook al gezien. Wel weer jammer dat ze dan niet ff ook een filmpje gemaakt hebben van hun vertrek na de wedstrijd. Dat had ik nou veel leuker gevonden, al die zure koppen.

Marc S

Citaat van: Unknown op februari 28, 2014, 16:54:17

Wauwwww he xD wat een stel kneuzen zijn het ook. Vraag me af of ze na de wedstrijd nog zo vrolijk waren.. :')