Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

REVANCHEWEDSTRIJD Cambuur-dkv 26 januari 2014

Gestart door speculeter, september 30, 2013, 09:44:05

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Citaat van: Unknown op februari 28, 2014, 16:54:17
Zo af en toe kijk ik de samenvatting terug, kijk ik de sfeerbeelden, en iedere keer weer kippenvel. Net als de samenvatting van de kampioenswedstrijd.

Zo kwam ik ook dit filmpje tegen, haha hilarisch. je hoort de opluchting in hun stem dat ze niet werden opgewacht. Ze doen er wat stoer over..maar oh oh wat een volk juh.

:_schater :_schater :_schater

Goutum Noord, origineel hoor jatten van ons    :_schater

Wat een lachertje dat zogenaamde 'Nieuw Noord'
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

Die ellende heeft ie in ieder geval goed geroken hahaha  l8l  :_schater

Viper

Dit lid van De Jostiband zingt: "As't in Liwwadden geboren bist, kest ut wel skudde." :_schater

EastSide058

Citaat van: Viper op februari 28, 2014, 21:23:05

Dit lid van De Jostiband zingt: "As't in Liwwadden geboren bist, kest ut wel skudde." :_schater

:_schater
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S

Citaat van: Viper op februari 28, 2014, 21:23:05

Die kop :P een concurrent voor je huidige avatar Viper?

Viper

Citaat van: Marc S op februari 28, 2014, 21:34:31
Die kop :P een concurrent voor je huidige avatar Viper?

Nee, die avatar overtref je niet zomaar. Deze kop komt wel heel dichtbij.

PePe

Reactie uit DKV:

Feanfans aarzelen over aanhouden derby

Een thuisoverwinning en een uitnederlaag bleek dit seizoen de oogst voor sc Heerenveen in de Friese derby. Het is nog onzeker of de wedstrijd tegen aartsrivaal SC Cambuur volgend seizoen nogmaals op het programma staat, maar de vraag is überhaupt of dat gewenst is.

Iets meer dan tweehonderd Feanfans reageerden recentelijk op de stelling De Friese derby. Volgens 41,58% van de stemmers mag Cambuur weer degraderen naar de Jupiler League met als gevolg dat de derby uit het speelschema verdwijnt. Eveneens een grote groep pleit echter vóór de derby: 35,64% geeft aan dat de derby absoluut thuishoort in de Eredivisie, 13,86% ziet er een meerwaarde in 'mits Cambuur tegen degradatie vecht'.

De drie overgebleven reacties eindigden exact gelijk, met 2,97% van de stemmen. Eén groep geeft aan dat de derby 'alleen de komende jaren' een meerwaarde is, een andere groep plakt 'sowieso al geen positieve bijdrage' op het onderonsje. De resterende stemmers onthielden zich van een mening.

drg

Zegt wel weer wat over het dieptrieste niveau van die 'club', als je zelfs zo bang bent voor een derby en concurrentie niet onder ogen durft te zien ben je wel erg laag gezakt

gelukkig zal over een jaar of 2 het potje helemaal op zijn bij die boeren en zullen de rollen omgedraaid zijn, laat hun dan maar lekker tegen degradatie vechten, zodra die finnboergazon en ziyech weg zijn hebben ze niets meer om op te leunen

Maar ik heb juist WEL graag de derby, waar dat dement klapvee op de ranglijst staat zal mij verder worst wezen, kampioen zijn ze nooit geweest en zal ook nooit wat worden  :_schater

Marc S

Dieptriest hoor. Zal wel met hun ego te maken hebben. Ze lachen liever van een afstandje dan dat ze serieus een wedstrijd tegen ons spelen. Zegt erg veel over hun mentaliteit. Dit soort wedstrijden maken het seizoen leuker. En ja we zullen zeker wel eens verliezen maar zelfs dan. Die 3-1 zal wel hard aangekomen zijn op hun zere zieltjes.

Dokkumer

Wat kin mij ut,skele wat die inteelt mestbeffers "denken"
Schijt aan hebben :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox

PePe

SC Heerenveen hekelt 'afzegging' hoofd opleidingen PSV

Art Langeler heeft geen interesse in het trainerschap van SC Heerenveen, zo liet hij onlangs weten.
Wat denken ze wel, wie ze zijn? (club op z'n retour)

Cambuur LWD

Citaat van: PePe op maart 07, 2014, 22:51:57
SC Heerenveen hekelt 'afzegging' hoofd opleidingen PSV

Art Langeler heeft geen interesse in het trainerschap van SC Heerenveen, zo liet hij onlangs weten.
Wat denken ze wel, wie ze zijn? (club op z'n retour)

Is dit interessant?!? Oprotten met die lui!

Treb

Citaat van: Cambuur LWD op maart 07, 2014, 23:00:41
Is dit interessant?!? Oprotten met die lui!

Ik zie niet in wat er verkeerd aan is, nu dat andere topic is dicht gegooid kunnen we het hier over dkv hebben.

stefan15

Citaat van: Treb op maart 07, 2014, 23:12:37
Ik zie niet in wat er verkeerd aan is, nu dat andere topic is dicht gegooid kunnen we het hier over dkv hebben.
Hier uitpoepen

Cambuur LWD

Citaat van: Treb op maart 07, 2014, 23:12:37

Hier over DKV hebben?
Moet ik hier nog op antwoorden  :wall