Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 4 leden
zeewolde, okkele, mindra, Galdiano

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Kunstgras op oktober 09, 2013, 17:27:41
Beetje gevaarlijke ontwikkeling. Vroeger baalde je nog wel eens dat er gereld werd bij een uitwedstrijd omdat je dan de komende 2-3 jaar niet op vrij vervoer de betreffende stad mocht bezoeken. Tegenwoordig heb je hetzelfde probleem terwijl het al jaren rustig is.. Lijkt me nou niet een stimulans voor goed gedrag. Daar zouden de burgemeesters ook eens aan moeten denken!

Dit is niet helemaal waar. In 2010 was er vrij vervoer naar Eindhoven en daar is helaas wel degelijk het een en ander voorgevallen. Hoewel dit al meer dan 3 jaar geleden is, was dit destijds volgens mij wel een signaal dat het de goede kant op ging...

Bakker90

Dat gezeur over die busjes..

Leg allemaal geld samen in een pot en koop een supportersbus..!! probleem opgelost.! staan genoeg bussen te koop op internet voor een niet al te dure prijs.. beetje ombouwen en spuiten klaar is kees.. mocht je het geld niet op tafel kunnen krijgen regel je het met sponsers toch.?!

Dokkumer

En eigen bussen zijn ook niet toegestaan ;) Idee leuk, toestemming helaas...

SCC-J

Citaat van: Bakker90 op oktober 10, 2013, 10:54:05
Dat gezeur over die busjes..

Leg allemaal geld samen in een pot en koop een supportersbus..!! probleem opgelost.! staan genoeg bussen te koop op internet voor een niet al te dure prijs.. beetje ombouwen en spuiten klaar is kees.. mocht je het geld niet op tafel kunnen krijgen regel je het met sponsers toch.?!
:O bakker90 is er ook weer  :O
Die dingen zijn erg goedkoop ook..... Aanschaf-onderhoud-wegenbelasting enz enz
Daarnaast mag je geen eigen bus slimpie !!!

Lees je even in vent voor je iets doms roept!!

Lore

Citaat van: SCC-J op oktober 10, 2013, 11:14:09
:O bakker90 is er ook weer  :O
Die dingen zijn erg goedkoop ook..... Aanschaf-onderhoud-wegenbelasting enz enz
Daarnaast mag je geen eigen bus slimpie !!!

Lees je even in vent voor je iets doms roept!!

Uhhh.......take a Snickers?

Als je op iedereen zo reageert die iets doms zegt, heb je een dagtaak op dit forum!

dizzhead

Citaat van: Lore op oktober 10, 2013, 11:19:56
Uhhh.......take a Snickers?

Als je op iedereen zo reageert die iets doms zegt, heb je een dagtaak op dit forum!
:_schater

dizzhead

Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 10:18:46

Dit is niet helemaal waar. In 2010 was er vrij vervoer naar Eindhoven en daar is helaas wel degelijk het een en ander voorgevallen. Hoewel dit al meer dan 3 jaar geleden is, was dit destijds volgens mij wel een signaal dat het de goede kant op ging...

En als ik me niet vergis was het bewuste groepje onruststokers destijds afgereisd in een..... juist.  :|

Daddy T.

75 auto's op papier, nog 55 te gaan!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

PeterTa

Zijn er ook al verwachtingen omtrent de wedstrijd of gaan we het alleen over auto's en busjes hebben?  :D

denistel

net als alle uitwedstrijden is een punt mooi mee genomen,az vind ik maar lastig inte schatten op papier
wel een goeie selectie maar het loopt allemaal niet zo lekker daar dus als je zelf een goeie dag hebt
is er wel wat mogelijk.

Hilversum voor Cambuur

Kunstgras

Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 10:18:46

Dit is toch juist precies wat ik zeg? In het seizoen 2009-2010 is er inderdaad een incident geweest in Eindhoven. Dit is ook meteen het enige incident bij uitwedstrijden in meer dan 4 seizoenen tijd!

Kunstgras

Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 11:30:54
En als ik me niet vergis was het bewuste groepje onruststokers destijds afgereisd in een..... juist.  :|

In een touringcar, een busje en een aantal auto's ja. Bron: http://www.cambuurplein.com/Fotos/uit-0910-fce/set.htm

En je punt is?

Lore

Citaat van: denistel op oktober 10, 2013, 12:51:59
net als alle uitwedstrijden is een punt mooi mee genomen,az vind ik maar lastig inte schatten op papier
wel een goeie selectie maar het loopt allemaal niet zo lekker daar dus als je zelf een goeie dag hebt
is er wel wat mogelijk.

Volgens mij is er een wereld van verschil tussen AZ uit en AZ Thuis. Die gasten hebben in de competitie nog niet verloren thuis en wel al Ajax (W), PSV (W) en Vitesse (G) gehad. Lijkt mij dan ook een lastige wedstrijd te worden.

Helemaal met je eens. Puntje is een prima resultaat!

dizzhead

Citaat van: Kunstgras op oktober 10, 2013, 14:10:40
In een touringcar, een busje en een aantal auto's ja. Bron: http://www.cambuurplein.com/Fotos/uit-0910-fce/set.htm

En je punt is?

Het is niet mijn punt. Ik haal enkel de mogelijke argumenten van de (veelal andere) gemeentes aan. Ik ben het met je eens dat het 4 jaar geleden gebeurd is, maar helaas zijn dit voor overheden heel gebruikelijk termijnen (5 jaar wordt gezien als de korte termijn) om naar te kijken.