Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 5 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Wat een onzin dat Barto gister niet wilde juichen omdat hij uit Spijkenisse komt en familie heeft die feyenoord-supporter is. Moet niet gekker worden. Straks juicht hij ook niet meer tegen Heracles omdat hij een achterneef in Almelo heeft die supporter is.

Tukker

Citaat van: scclwd op april 28, 2014, 19:06:11
Wat een onzin dat Barto gister niet wilde juichen omdat hij uit Spijkenisse komt en familie heeft die feyenoord-supporter is. Moet niet gekker worden. Straks juicht hij ook niet meer tegen Heracles omdat hij een achterneef in Almelo heeft die supporter is.
En als straks de overgang van Barto naar Feyenoord bekend gemaakt wordt begrijpen we het allemaal  ;)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 28, 2014, 19:06:11
Ik juich volgend seizoen ook niet meer als wij scoren tegen dkv omdat mijn moeder vroeger daar toeschouwer was en mijn oom ooit een sk heeft gehad 8P

Cor

Wat moest ie doen, hele veld als een dolle oversteken? Spijkers op laag water dit weer

Dokkumer

Citaat van: Cor op april 28, 2014, 20:23:09
Wat moest ie doen, hele veld als een dolle oversteken? Spijkers op laag water dit weer
Minimaal 3 lukoki salto's voor de fanatieke Feyenoord aanhang, daarna nog even een vlaggenzwaai actie én een groepsknuffel met Henk de Jong.
Heb het "gejuich" nog niet gezien, maak me er verder niet zo druk om.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op april 28, 2014, 20:23:09

Hij wees toch heel netjes naar het uitvak. Ik vind dat Barto zijn doelpunten het mooist met ons viert, geen enkel probleem dus!
Henk, held, bedankt

Collingwood

Hij deed het ingetogen, maar juichte wel degelijk. Wees ook nog even naar het uitvak.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Hij speelde eigenlijk best wel slecht daar in de kuip.

Timmie

Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 09:52:08

Haha! Helemaal mee eens! Snap ook niet waarom iedereen zegt dat hij goed speelde.
Hij scoorde, klopt. Maar verder speelde hij niet goed!

DayDreamer

Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 11:37:21
Haha! Helemaal mee eens! Snap ook niet waarom iedereen zegt dat hij goed speelde.
Hij scoorde, klopt. Maar verder speelde hij niet goed!

Het was weer ouderwets, struikelpartijen, balletjes die weer meters van de schoen springen, vastlopen/draaien, en als hoogtepunt die mislukte poging op rand 16.

Timmie

Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 11:40:13
Het was weer ouderwets, struikelpartijen, balletjes die weer meters van de schoen springen, vastlopen/draaien, en als hoogtepunt die mislukte poging op rand 16.

Die laatste was mooi he! En dan Bijker ook nog zo aankijken van; 'Wat geeft jij mij nou een kutbal!'!
Prachtig!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 09:52:08

Hij had wel de 2e complete mispeer van dit seizoen. Christovao had de eer in Arnhem bij Vitesse.  :insane

Collingwood

EDIT: Excuses, verkeerde topic.
Kalmte alleen kan u redden.

Hilversum voor Cambuur

Wil jij een vraag stellen aan Jan Bruin voor het Jubileummagazine van Supportersmagazine 't Hertsje?
Reageer op https://www.facebook.com/hilversumvoorcambuur

legeips

overgewaardeerd door supporters hier.. Ja hij heeft een paar mooie doelpunten gemaakt en een paar waren donders belangrijk. Maar mijn god wat creeeren we ontzettend weinig met deze man in de punt.

Ik ben van mening dat we met hemmen of ogbeche een betere aanspeelpunt hebben dan met deze man. Ook de TS kijkt met enige tunnelvisie en mag hopen dat het de komende weken wel wordt doorbroken, want ik verwacht dat volgend seizoen het gat met de onderste ploegen sneller geslagen wordt dan dit seizoen het geval was.