Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: OuweSkeve op mei 01, 2014, 21:07:13
Waarom nu thuis niet weer een s experimenteren met een middenveld van bakker/ v Moorsel,
Barto en el makrini   En voorin de punt Ogbeche/ hemmen. Vond tegen Vitesse ook Barto op die positie een van de betere wedstrijden van het seizoen spelen. We hevve toch niks meer te verliezen en kreie we net sun spektakel as tegen Vitesse.
ms doen ze dat zaterdag wel?

sccleeuwarden

Als je kijkt op trainingen zie je dat barto een stuk verder is als hemmen! Hemmen vind het allemaal wel best en gooit er met de pet na (ook te zien in de wedstrijden) als je zoon instellingen hebt, verdien je ook geen basis! totaal geen prof. waarintegen barto zich keihard heeft opgewerkt en eindelijk heeft kunnen laten zien dat hij opnieuw zeer belangrijk is voor de club, net als vorig seizoen toen hij ook vertrouwen kreeg van de JUISTE trainer! Ook snapt hij precies hoe de club hier inelkaar steekt, dus ik vind een jongen van de club! die te vaak door de beterweters word afgeschreven

En ogbeche heeft goede loopacties en je kan zien dat hij voetballen kan, maar heeft nog niet 100% kunnen overtuigen net zoals bij andere clubs waar hij gespeeld heeft! dus barto gewoon eerste spits en/of Ogbeche erbij.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op mei 01, 2014, 20:39:13
Tsja, is ook een zelfde type als Pellè (ook niet al te beweeglijk), een aanspeelpunt. Onze spitsen kunnen ook niet alles kunnen, want dan waren ze hier heel snel weg. Barto heeft heus ook wel een paar dingen die hij wat minder goed kan.

De enige vergelijking is zijn postuur, dan ben je er ook wel. Hemmen is te traag, te blessure gevoelig. Heeft het in het begin prima gedaan. Loopt nu alleen maar als een kip zonder kop rond. Je kan hem gebruiken als 2-3e keus, als onbetwiste nummer 1 komt hij te veel tekort. Het lijkt me geen type die de rol van breekijzer wil gaan spelen, bedankt voor bewezen diensten en lekker laten gaan naar een club als de Graafschap bijv.

Cor

Citaat van: Timmie op mei 01, 2014, 21:02:36
Hemmen nu toch ook?!

Precies, daarom vraag ik naar het verschil. hemmen doet het gewoon kut als invaller

Timmie

Citaat van: Cor op mei 01, 2014, 21:47:42

Precies, daarom vraag ik naar het verschil. hemmen doet het gewoon kut als invaller

Barto deed het ook kut toen. Heeft er ook mee te maken dat hij tien minuten mee mocht doen!

Cor

Citaat van: Timmie op mei 01, 2014, 21:49:10
Barto deed het ook kut toen. Heeft er ook mee te maken dat hij tien minuten mee mocht doen!

Precies, en nu doet ie het beter dan Hemmen, werkt harder en pikt z'n doelpunten. Wint kopduels en heeft oog voor z'n medespelers. Heeft er altijd voor geknokt, zelfs toen hij verhuurd zou worden. Hemmen lijkt het te makkelijk op te geven. Misschien wanneer hij weer echt fit is, de voorbereiding zal het uitwijzen. De keus voor Barto na de winterstop heeft niks met de liefde van HdJ voor Barto te maken, zoals jij hier eerder suggereert.

legeips

Heren... Barto kan geen bal vasthouden en is door zijn trage handeling snelheid geen ideaal aanspeelpunt voorin op dit niveau. Dat die man stinkend zijn best doet daar twijfel ik niet aan en hij kan binnen de 16 een goal maken.

Maar ik heb grote zorgen over de aantal kansen die we creëren in een wedstrijd. Hemmen mag en kan je niet beoordelen over zijn inval beurten na de winterstop. Die jonge heeft verdomme rechtsbuiten gelopen omdat Barto de 90 min moest volmaken.

Wel eens afgevraagd waarom onze vleugelspelers zoveel met de bal lopen. Echt als Martin Barto de spits wordt voor het nieuwe seizoen dan kan het wel eens heel zwaar gaan worden.

We hebben een mooi seizoen gedraaid, maar over geluk hebben we niet te klagen gehad. Thuis rkc, Roda, Vitesse.. wedstrijden die ook een heel ander einde hadden kunnen hebben.

dizzhead

Citaat van: legeips op mei 01, 2014, 22:00:53
Heren... Barto kan geen bal vasthouden en is door zijn trage handeling snelheid geen ideaal aanspeelpunt voorin op dit niveau. Dat die man stinkend zijn best doet daar twijfel ik niet aan en hij kan binnen de 16 een goal maken.

Maar ik heb grote zorgen over de aantal kansen die we creëren in een wedstrijd. Hemmen mag en kan je niet beoordelen over zijn inval beurten na de winterstop. Die jonge heeft verdomme rechtsbuiten gelopen omdat Barto de 90 min moest volmaken.

Wel eens afgevraagd waarom onze vleugelspelers zoveel met de bal lopen. Echt als Martin Barto de spits wordt voor het nieuwe seizoen dan kan het wel eens heel zwaar gaan worden.

We hebben een mooi seizoen gedraaid, maar over geluk hebben we niet te klagen gehad. Thuis rkc, Roda, Vitesse.. wedstrijden die ook een heel ander einde hadden kunnen hebben.

Ik reken er op dat Ogbeche onze spits is komend seizoen.

Cor

Heer, volgens mij creëerden we voor de winterstop minder dan na de winterstop. Ik vertrouw op de kundigheid van de TS, een kundigheid die ik vele malen hoger aansla als die van ons

Timmie

Citaat van: Cor op mei 01, 2014, 21:59:21
Precies, en nu doet ie het beter dan Hemmen, werkt harder en pikt z'n doelpunten. Wint kopduels en heeft oog voor z'n medespelers. Heeft er altijd voor geknokt, zelfs toen hij verhuurd zou worden. Hemmen lijkt het te makkelijk op te geven. Misschien wanneer hij weer echt fit is, de voorbereiding zal het uitwijzen. De keus voor Barto na de winterstop heeft niks met de liefde van HdJ voor Barto te maken, zoals jij hier eerder suggereert.

Op dit moment doet hij het beter ja. Gaat ook tussen de oren zitten van Hemmen. Hij moet op de bank plaatsnemen, heeft Barto en Ogbeche voor zich. Dat ie Ogbeche voor zich heeft, a la, maar dat ie Barto voor zich heeft..

Als Hemmen fit was gebleven, zou Barto nooit hebben gespeeld. Heb respect voor Barto hoor, zeer zeker. Hoe hij vertrouwen in zichzelf heeft gehouden, knap staaltje.

Barto blijft spelen, hoe hij ook speelt.
Waarom begon Barto aan het begin van het seizoen? Omdat HdJ dit wilde.
Dwight was/is geen fan van Barto kan ik je melden!

Tukker

En dat geldt ook voor de thuisnederlagen tegen PSV Ajax Feyenoord Twente   :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Timmie

Citaat van: Cor op mei 01, 2014, 22:05:11
Heer, volgens mij creëerden we voor de winterstop minder dan na de winterstop. Ik vertrouw op de kundigheid van de TS, een kundigheid die ik vele malen hoger aansla als die van ons

Komt ook omdat Lukoki zich ging manifesteren en omdat Manu erbij kwam..

legeips

Citaat van: Cor op mei 01, 2014, 21:59:21

Oog voor de medespelers?????
Laat hem eerst maar een bal controleren, zodat hij deze goed kan afspelen naar de medespelers..

Tegen feyenoord zie je dat ogbeche een veel betere speler is, sneller en sterker aan de bal. En dan te bedenken dat barto altijd op zijn beste plek mag starten ipv hemmen of ogbeche.

Hij laat inzet zien en heeft een paar leuke doelpunten gemaakt, voor de rest moeten we geen dingen verzinnen die de man niet heeft laten zien.

Maar goed, we zullen zien. Ik bljf hem een beperkte voetballer vinden, maar dat hadden jullie wel door. :proost

Timmie

Citaat van: Tukker op mei 01, 2014, 22:06:16
En dat geldt ook voor de thuisnederlagen tegen PSV Ajax Feyenoord Twente   :y

Klopt! En die zijn de kant op gevallen waar het tegen Roda, RKC ook op kon vallen!

Cor

Citaat van: legeips op mei 01, 2014, 22:08:37
Oog voor de medespelers?????
Laat hem eerst maar een bal controleren, zodat hij deze goed kan afspelen naar de medespelers..

Tegen feyenoord zie je dat ogbeche een veel betere speler is, sneller en sterker aan de bal. En dan te bedenken dat barto altijd op zijn beste plek mag starten ipv hemmen of ogbeche.

Hij laat inzet zien en heeft een paar leuke doelpunten gemaakt, voor de rest moeten we geen dingen verzinnen die de man niet heeft laten zien.

Maar goed, we zullen zien. Ik bljf hem een beperkte voetballer vinden, maar dat hadden jullie wel door. :proost

Was je in de kuip??