Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: papier op september 24, 2014, 22:38:50
Barto werkt zich altijd het snot voor de ogen en daar kan ik niets anders dan waardering voor opbrengen.
Je moet wat als je niet zo goed kan voetballen.

papier

Citaat van: Gasgeve op september 25, 2014, 12:05:27
Je moet wat als je niet zo goed kan voetballen.

Dat weet hij en met hem meer in de selectie, want het gros van de selectie kan niet alleen vertrouwen op hun voetballende kwaliteiten.

sccleeuwarden

Heeft gister drie kansen gehad, twee kansen gemist en maakt er 1. eerste helft totaal niet aangespeeld en kwam zelfs de bal ophalen vanaf het middenveld......... Er zijn bij sommige topclubs spitsen die ook veel kansen nodig hebben...... Kijk naar immers van feyenoord.

Dokkumer

Ook al scoort Barto dit seizoen 16 keer, hij zal het in de ogen van sommigen NOOIT goed genoeg doen.
En nee, hij is in mijn ogen ook niet de eerste spits, maar wel een nuttige speler om erbij te hebben...

Gasgeve

Hij is nuttig, maar daar is alles ook mee gezegd. Hij is niet snel, niet sterk, kan niet zo goed voetballen. Hij kan alleen redelijk goed koppen, ideaal als 2e/3e spits dus.

drg

Barto heeft veel te weinig krediet dan dat hij verdiend bij sommige mensen.

Nienhuis maakt een paar fouten, kost ons in sommige gevallen tegendoelpunten maar alles wordt hem vergeven. Barto maakt een paar missers en hij wordt volledig de grond in gestampt.

IsmailvanEssen

Barto is niet de beste spits zeker niet.. maar ik vind wel dat hij meer krediet verdient dan dat hij nu krijgt.. Kijk de 2de seizoenshelft van vorig jaar.. Waar waren wij zonder hem??
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

AL

Citaat van: maikcambuur op september 24, 2014, 22:17:16
Maar Barto staat wel op de juiste plek om de kansen te creëren, vervolgens mist hij dan ook teveel dat is waar. Echter mist Barto een echt goede balcontrole, die Hemmen en Ogbeche wel hebben. Barto verdient wel een kans vindt ik, ook in de eredivisie. Alleen al om het feit dat de beste man 110% geeft elke wedstrijd

Hemmen goede balcontrole :? :?
Ik blijf erbij dat we beter zijn met Barto dan met Hemmen en zeker in uitwedstrijden.
Na de winterstop vorig seizoen was toch behoorlijk goed van hem.
Ogbeche is duidelijk nummer 1, maar daarna zie ik toch liever Barto dan Hemmen.
Maar ieder zijn mening.

Lore

Citaat van: AL op september 25, 2014, 13:15:47

Ik blijf erbij dat we beter zijn met Barto dan met Hemmen en zeker in uitwedstrijden.

Meen je dat nou? Man wat kan een mening ver uit elkaar liggen. Barto doet verdedigend meer werk dan Hemmen, maar hij is een spits? En daar mist hij zo enorm veel grote kansen.

legeips

Ik vind dat Barto vorig seizoen voldoende krediet en kans heeft gehad. Hemmen werd sneller kritischer bejegend dan Barto.

We moeten reëel zijn, maar Martijn komt echt te kort op dit niveau. Sterker nog, ik twijfel zelfs of we met Hemmen de juiste kwaliteiten hebben. We hebben veel meer dynamiek dan vorig jaar, dus hebben we een spits nodig die bal vast is en een goede handelingssnelheid heeft. Ik ben er van overtuigd dat de doelpogingen toenemen, waardoor we (nog) makkelijker
Kunnen scoren..

Los van zijn inzet, want daar is niks mis mee. Maar is dat niet een beetje compensatie gedrag? Of benader ik het nu weer te negatief.

Gasgeve

Citaat van: AL op september 25, 2014, 13:15:47
Hemmen goede balcontrole :? :?
Na de winterstop vorig seizoen was toch behoorlijk goed van hem.
Ik denk niet dat Barto zoveel goals had gemaakt als Hemmen 1e seizoenshelft met dat zooitje ongeregeld om hem heen, maar dat is koffiedik kijken.

IsmailvanEssen

Barto met hemmen vergelijken kan ook niet in mijn ogen... Ik denk als je al hun + en - punten naast elkaar legt, het wel aardig overeenkomt.. Het ligt in mijn ogen aan de tegenstander wie van de 2 moet spelen.. Als er ruimte achter de verdediging is barto en anders hemmen..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

okkele

overbodige vergelijking.
altijd ogbeche.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sk13

Als je de kwaliteiten van je spits kent moet je hem daarop inspelen. Dat geldt eigenlijk voor hele team. Geen enkele speler is perfect. Maar door er met zijn allen voor elkaar te gaan en er echt team van te maken kan je ver komen. En dat is de kracht van onze ts.

Scc01

Citaat van: legeips op september 25, 2014, 13:23:42
Ik vind dat Barto vorig seizoen voldoende krediet en kans heeft gehad. Hemmen werd sneller kritischer bejegend dan Barto.

We moeten reëel zijn, maar Martijn komt echt te kort op dit niveau. Sterker nog, ik twijfel zelfs of we met Hemmen de juiste kwaliteiten hebben. We hebben veel meer dynamiek dan vorig jaar, dus hebben we een spits nodig die bal vast is en een goede handelingssnelheid heeft. Ik ben er van overtuigd dat de doelpogingen toenemen, waardoor we (nog) makkelijker
Kunnen scoren..

Los van zijn inzet, want daar is niks mis mee. Maar is dat niet een beetje compensatie gedrag? Of benader ik het nu weer te negatief.

Loop niet zo te piepen man, wij hebben op deze positie een stuk minder problemen dan het gros van de clubs uit de eredivisie. En Barto kan het niveau cambuur echt wel aan. Dat is namelijk nog altijd degradatie zone.....