Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: poelie-lwd op september 26, 2014, 07:24:48
Schepers en Schokker heb je een punt. Al het overige raakt kant nog wal. Barto en Dijkstra zijn prima spelers om in je selectie te hebben. Barto is een prima spits voor SCC begrippen. Je zult het maar met Kolder, Ten Den, Te Vrede of Hoesen moeten doen  :_schater

Maak jij je nou maar druk of er lucht of zand in een bal zit en val ons verder niet lastig met dat gejank....

Hahaha, nee jij raakt kant noch wal om Barto te vergelijken met deze spitsen.. (muv kolder) noem jij het gejank, maar vorig seizoen vond ik iets over van Moorsel en van Brakel, en heb daar ook een beetje gelijk in gekregen, terwijl een hele hoop mijn kijk op deze spelers als complete onzin beschouwden. (bekijk de berichten Paco van Moorsel pagina 19) i rest my cases..

Maak jij je maar druk over mij, dan doe ik dat over het voetbal...  l8l l8l

legeips

Citaat van: Scc01 op september 26, 2014, 12:47:37
Ik zeg gewoon dat je een keer op moet houden om te piepen. De spits positie is niet echt iets waar we ons nou zo druk om hoeven te maken. Ik heb ook nooit gezegd dat hij eerste spits zou moeten. En wat heeft harkemase boys hier mee te maken. Een hoop gezeik weer van meneer spiegel....

Als ik de cynische toon van harkemase boys moet gaan uitleggen, zegt dat iets over jouw snapvermogen. Zoals ik het net tegen je vriend poelie zei, blijf jij je lekker druk maken over mij, dan doe ik dat over het voetbal..

Ieder zijn kwaliteit... :zweep

Scc01

Citaat van: legeips op september 26, 2014, 20:24:29

Als ik de cynische toon van harkemase boys moet gaan uitleggen, zegt dat iets over jouw snapvermogen. Zoals ik het net tegen je vriend poelie zei, blijf jij je lekker druk maken over mij, dan doe ik dat over het voetbal..

Ieder zijn kwaliteit... :zweep
Mooi doen we meneer snapvermogen:)
Ik wil niet weten hoe druk jij je hebt gemaakt over het voetbal toen we nog jl speelden;p

legeips

Citaat van: Scc01 op september 26, 2014, 20:26:56
Mooi doen we meneer snapvermogen:)
Ik wil niet weten hoe druk jij je hebt gemaakt over het voetbal toen we nog jl speelden;p

Wie naar het verleden kijkt, keert zijn rug naar de toekomst...  :thumbsup

Dokkumer

Hij die slechts zijn eigen mening als de waarheid ziet zal slechts een klein gehoor vinden.

legeips

Citaat van: Dokkumer op september 26, 2014, 21:03:43
Hij die slechts zijn eigen mening als de waarheid ziet zal slechts een klein gehoor vinden.

_O_
Mooi gezegd Dokkumer..

Maar het feit blijft dat het gehoor groter is dan de waarheid onder ogen wordt gezien...

Dokkumer

Echter, feit is wel dat Barto elk seizoen na de winterstop weer komt bovendrijven en belangrijk genoeg is voor ons ;)
Voetballend ziet het er misschien niet uit, maar als hij dan in het strafschopgebied is, is hij gewoon gevaarlijk.

Cor

En al die seizoenen dezelfde discussie. Eind van het seizoen heeft hij er gewoon weer 10 inl liggen. Pro Barto mensen zeggen een kwaliteit, anti zeggen geluk. Blij dat de TS niet naar ons luistert

Dokkumer

Citaat van: Cor op september 26, 2014, 21:17:37
En al die seizoenen dezelfde discussie. Eind van het seizoen heeft hij er gewoon weer 10 inl liggen. Pro Barto mensen zeggen een kwaliteit, anti zeggen geluk. Blij dat de TS niet naar ons luistert
Maar daarom blijft de discussie wel leuk :D
Overigens vind ik Barto momenteel nog wel te licht voor de Europa League :P

de Schoot

In de basis, omdat hij waarschijnlijk meer druk kan zetten dan Hemmen.
Zet 'm op jonge!

papier

zeewolde

Laat het iedereen maar zien Barto! Ik gun het hem wel, hopelijk scoort hij.

John Hiatt

Delamere