Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoewel Barto niet goed was, vond ik hem niet de slechtste man. Voor de rust Slijngard en Bakker ongelofelijk veel passes slecht gespeeld en na rust Vitas. Barto schiet twee keer een kans binnen de palen, maar ze worden geblokt. (1ste helft volgens mij ook, ondanks dat er geen corner voor kwam.) De hoge ballen op Hemmen zijn echter 100 % effectiever.
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: sunderland op september 28, 2014, 21:30:48
Rustig blijven .Barto zal ons dit seiz ook nog wel eens 3 pnt bezorgen.Op dit moment zijn de andere spitsen beter .Vergeet niet dat Barto heel belangerijk was in de laatste 7 wedstr 2 seiz terug.En verl seiz na de winterstop toen we op de 17 e plek stonden en hij in de basis kwam we een hele goede serie neerzetten

Wat ik mij van die laatste wedstrijden in het kampioensjaar vooral nog herinneren is hoeveel kansen hij toen ook al miste, zoals bijvoorbeeld tegen De Graafschap. En de goede serie na de winter lag toch veel meer aan de komst van Manu dan aan de voetbalkwaliteiten van Barto. Sorry, echt veel en veel te licht voor Cambuur

Citaat van: Local east-side op september 28, 2014, 21:39:36
De reden dat hij in de spits stond was volgens Henk zodat er meer druk gezet kon worden. Maar als de rest van het team dit ook niet (voldoende) doet wordt het wel erg lastig voor Barto. Wat oa opviel is dat de verdediging veel te dicht op de eigen goal bleef hangen tov andere wedstrijden en er daardoor onvoldoende druk op de bal was.

Maar wanneer heeft Barto geprobeerd druk te zetten en dat de rest niet mee deed? Het klopt natuurlijk wel dat de eerste helft Barto niet de enige was die slecht was.

sunderland

Citaat van: Lore op september 28, 2014, 21:51:05
Wat ik mij van die laatste wedstrijden in het kampioensjaar vooral nog herinneren is hoeveel kansen hij toen ook al miste, zoals bijvoorbeeld tegen De Graafschap. En de goede serie na de winter lag toch veel meer aan de komst van Manu dan aan de voetbalkwaliteiten van Barto. Sorry, echt veel en veel te licht voor Cambuur

Maar wanneer heeft Barto geprobeerd druk te zetten en dat de rest niet mee deed? Het klopt natuurlijk wel dat de eerste helft Barto niet de enige was die slecht was.
Ik wil hem nog niet helemaal afschrijven

Local east-side

Citaat van: Lore op september 28, 2014, 21:51:05

Ik wil alleen maar aangeven dat het hele team niet (voldoende) intentie toonde om echt druk op de bal te zetten. Het was gewoon slappe hap de eerste helft. Dan heeft het laten spelen van Barto dus ook geen zin in dat opzicht. Ik had persoonlijk ook liever gezien dat Hemmen was gestart.

Lore

Citaat van: sunderland op september 28, 2014, 21:56:52
Ik wil hem nog niet helemaal afschrijven

Ik hoop oprecht dat je gelijk gaat krijgen en ik bewonder je optimisme!  :thumbsup

Citaat van: Local east-side op september 28, 2014, 22:00:09
Ik wil alleen maar aangeven dat het hele team niet (voldoende) intentie toonde om echt druk op de bal te zetten. Het was gewoon slappe hap de eerste helft. Dan heeft het laten spelen van Barto dus ook geen zin in dat opzicht. Ik had persoonlijk ook liever gezien dat Hemmen was gestart.

Daar heb je gelijk in. Lastig om te spelen in een team waar zeker de helft verzaakt

De Gast

Mooi laten invallen als een soort van breekijzer als alle tactische plannen al overboord zijn. Maar ga er niet mee starten want je kunt er niet mee voetballen

PePe

Eerst de oliebollen en de vuurpijlen, en dan weer Barto.  :y

PePe

Volgende week laten starten, vast laten wennen voor de volgende wedstrijd tegen DKV.

legeips

Citaat van: PePe op september 28, 2014, 22:58:28
Eerst de oliebollen en de vuurpijlen, en dan weer Barto.  :y

Als we maar niet bij een overwinning op DKV met vuurwerk gaan knallen, want een paar oliebollen bij de centrale en hij staat na de wedstrijd tegen DKV er weer in.. 8P

Miskien kenne die matties van oebele, Barto sien auto inpakken voor de wedstrijd tegen DKV.. Dan ken ie suwiesu niet starten..

Hilversum voor Cambuur

Lees net iets over mogelijke schorsing Hemmen: zal HdJ Barto opstellen aankomende wedstrijden?

Sakas

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 02, 2014, 12:51:22
Lees net iets over mogelijke schorsing Hemmen: zal HdJ Barto opstellen aankomende wedstrijden?

Dat hoop ik niet, maar ik vrees met grote vrees!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 02, 2014, 12:51:22

Zou wel mooi zijn, dan kunnen wij lekker vroeg druk zetten!  :devil

Delamere

Citaat van: Lore op oktober 02, 2014, 13:13:18
Zou wel mooi zijn, dan kunnen wij lekker vroeg druk zetten!  :devil

Druk zetten we wel op het toilet.?
Ogbeche spits, Narsingh en De Ridder op de vleugels. Zo moeilijk is het niet!

Lore

Citaat van: Delamere op oktober 02, 2014, 13:24:20
Druk zetten we wel op het toilet.?

:_schater :_schater Ik hoop dat Henk luistert