Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Dokkumer op oktober 03, 2014, 23:55:01
En die sufkut van een Reijnen dan.. Nog niet eentje onder de zoden geschopt. MIETJE!

Jaa Precies altijd dat maar voor de goal hangen van die twee word er gek van!

Utekleitrokken

Citaat van: Marc S op oktober 04, 2014, 10:17:01
Jaa Precies altijd dat maar voor de goal hangen van die twee word er gek van!

Laatst gaf ie em zo Makrini in de voeten  :zucht

vialli

Citaat van: Dokkumer op oktober 03, 2014, 23:55:01
En die sufkut van een Reijnen dan.. Nog niet eentje onder de zoden geschopt. MIETJE!

Ja en dan elke wedstrijd eindigen met 9 man!!!

Yellow Army

Citaat van: vialli op oktober 04, 2014, 11:06:49
Ja en dan elke wedstrijd eindigen met 9 man!!!

9 man? Dus dan schopt hij er een teamgenoot uit en krijgt zelf rood bedoel je?
Area 58

666

Citaat van: Yellow Army op oktober 04, 2014, 12:35:49
9 man? Dus dan schopt hij er een teamgenoot uit en krijgt zelf rood bedoel je?

Er moet dan wel 3x gewisseld zijn..  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ejvdkam

Geweldige speler, wat een dreiging gaat van hem uit!  Topper! Met Ogbeche en de Ridder een droom voorhoede.

speculeter

Zoals ik al elders zei....
Twee weken op vakantie. Rustig aan met dat lijf.
Word over twee weken erg belangrijk voor ons.

wiekie1969

Klasse pot van deze jongen, vind hem beter dan zijn broer die bij psv speelt. Nu lekker 2 weken doortrainen en dan vlammen in de derby.

gewoon een fan

Wat ik van hem gisteren gezien heb dat heb ik jaren en jaren niet gezien in het Cambuurstadion, hij passeerde zo makkelijk zijn tegenstander en nagenoeg elke voorzet was gewoon op maat  :thumbsup
Als deze speler fit blijft gaan wij door hem nog veel punten pakken.

Marc S

Citaat van: gewoon een fan op oktober 05, 2014, 10:06:45
Wat ik van hem gisteren gezien heb dat heb ik jaren en jaren niet gezien in het Cambuurstadion, hij passeerde zo makkelijk zijn tegenstander en nagenoeg elke voorzet was gewoon op maat  :thumbsup

Ter aanvulling hij was soms zijn man nog niet voorbij en presteerde het gewoon om een goede voorzet te geven.

Tukker

Citaat van: gewoon een fan op oktober 05, 2014, 10:06:45
Niet alleen Narsingh is buitencategorie, maar dat vind ik van Van der Streek, Rusnak en Ogbeche ook. En er zijn velen die kritiek hebben/hadden op de verdediging, maar ook hier staan nu 4 toppers.

Dat jagen gisteren op de bal. Heerlijk om te zien. Met deze instelling ook 19-10 het veld op en het komt helemaal goed.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

oldehove

Geweldige jongen! Komt z'n man gemakkelijk voorbij, Voorzetten komen bijna allemaal aan!
10 Klassen beter als Lukoki! _O_ _O_
ut komt su as het komt

drg

"Bij SC Cambuur wordt Furdjel Narsingh als 'misschien wel de beste rechtsbuiten van Nederland' beschouwd. De aanvaller debuteerde zaterdag tegen FC Dordrecht in de basis van de Friese club en kreeg na een uur spelen een ovationeel applaus.

"Ik zie het als vertrouwen in mijn kwaliteiten, maar ik zie het zelf niet zo, hoor", knipoogt de 26-jarige Narsingh in De Telegraaf. Hij krijgt ook de vraag wie er beter is, broer Luciano of Furdjel zelf. "Mijn broertje is sowieso al beter", luidt het logische antwoord van de ex-speler van PEC Zwolle.

"Hij is weliswaar jonger met 24 jaar, maar ook verder, heeft het al laten zien en het Nederlands elftal gehaald. Ik moet alles nog bewijzen." Door zijn voortdurende blessureleed durfde PEC zijn aflopende contract niet te verlengen en week Narsingh uit naar Leeuwarden, waar hij tot zaterdag driemaal als invaller binnen de lijnen verscheen."

Bron: VZ

_O_

Ik vind 'm beter spelen dan z'n broertje op dit moment

Notorious

Op nummer 1 in het Gillette PRO klassement en terecht!  |:)
Ogbeche stond er ook in maar viel buiten de top 5 ..  :zucht

sunderland