Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 109
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 3 leden
Delamere, Bankzitter, Noordcambuur

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Delamere op augustus 09, 2013, 22:07:50
Barto, u bent de ZWAKSTE SCHAKEL!!!!!!!!!!!!!

:0= TOT ZIENS!!  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delamere

Barto heeft ons uitstekend geholpen bij de promotie. Waarvoor nogmaals dank. Misschien dat hij zijn diensten nogmaals kan aanbieden aan een Jupiler Club. Want dit niveau is duidelijk een brug te ver voor hem. Jammer maar het is niet anders.

denistel

komt te kort voor ere divisie punt uit.

cambuurlegend

Sympathieke jongen , harde werker , jammer dat hij niet kan voetballen ... als ballen zelf tijdens een dribbel rechtdoor van je scheenbeen afspringen pfffff zelden gezien....

Dokkumer

Voordeel is wel dat je zonder bal altijd sneller bent dan met bal :devil

cambuurlegend

Citaat van: Dokkumer op augustus 09, 2013, 22:38:30
Voordeel is wel dat je zonder bal altijd sneller bent dan met bal :devil

:_schater :_schater :_schater 8P

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2013, 22:10:23
Hij doet zijn best, maar kan gewoon niet beter. Onbegrijpelijk dat ie erin staat.

Ja en nog onbegrijpelijker dat ie erin blijft staan
Area 58

wiekie1969

Heerlijke voetballer om te zien en nog een 3-jarig contract. Kom voor deze man naar het stadion,echt!!!

Delamere

Vandaag in de LC een levensgrote foto met Barto erop. Een mooie beloning voor een complete wanprestatie!! En in het verslag is geen enkele kritische opmerking terug te vinden over het abnormaal slechte spel van deze jongen.  :R

0517

Moet lekker verhuurd worden aan een JL-club. Heeft op dit niveau geen toegevoegde waarde, ook niet als invaller om iets te forceren.

renaldo

Ik kon me op zich de keus voor Barto wel voorstellen. De TS wil "voetballend" over de grond naar de goal van de tegenstander. Hemmen is een speler die door de lucht moet worden aangespeelt. De TS kan nu niet blijven volhouden aan Barto. Dat is ongeloofwaardig. Hij is ook geen buitenspeler of "10". Volgende week een paar mooie voorzetten oppe kop van Hemmen en hoppaaaa!

denistel

hemmen mut oek over de grond aanspeelt wude en dat kon je zien gister

Delamere

Ook in het FD geen letter over Barto. Pff, je zou toch zeggen dat als iemand in de eredivisie een prestatie op 3e klasse niveau aflevert, zoiets toch nieuws is.
Plotseling bedenk ik me dat deze journalisten het misschien pas nieuws vinden als Barto de bal wel een keer fatsoenlijk aanneemt, of een actie doet die wel lukt. En daar was gisteravond inderdaad geen sprake van.

0517

Citaat van: renaldo op augustus 10, 2013, 09:57:47
Ik kon me op zich de keus voor Barto wel voorstellen. De TS wil "voetballend" over de grond naar de goal van de tegenstander. Hemmen is een speler die door de lucht moet worden aangespeelt.

Duidelijk geen kaas van gegeten...  ;(

renaldo

Klopt denistel, je kunt hem dus op 2 manieren bedienen. Ik kan me nog herinneren dat de TS over de "nieuwe rol" van Hemmen wilde praten voordat hij zn nieuwe contract tekende. Ik kan me voorstellen dat ze gezegd hebben dat ze hem in principe dit seizoen, doordat cambuur meer op eigen helft zou voetballen, meer als pinchhitter zagen en barto vanwege zn minder statische spel als 1e keus. Hier kunnen ze eigenlijk na 2 wedstrijden al vanaf stappen!