Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Ongelofelijk dat deze jongen 90 min mocht blijven staan, laat werkelijk alles van zijn schoen afspringen, wmb lekker verhuren aan Telstar ofzo.

veroen

Citaat van: renaldo op augustus 10, 2013, 10:09:32
Klopt denistel, je kunt hem dus op 2 manieren bedienen. Ik kan me nog herinneren dat de TS over de "nieuwe rol" van Hemmen wilde praten voordat hij zn nieuwe contract tekende. Ik kan me voorstellen dat ze gezegd hebben dat ze hem in principe dit seizoen, doordat cambuur meer op eigen helft zou voetballen, meer als pinchhitter zagen en barto vanwege zn minder statische spel als 1e keus. Hier kunnen ze eigenlijk na 2 wedstrijden al vanaf stappen!
van welke molen heb jij een slag gehad?
Hemmen wil eerste spits zijn en dan zal hij tekenen om als pinchhitter een seizoen achter Barto Door te brengen. Tel eerst maar eens tot 12000 voordat ne weer zulke onzin post.

On: Barto is absoluut geen centrumspits dat was al duidelijk maar hopelijk ziet ts dat ook!

Holwerd voor Cambuur

Hij is wel een centrumspits! En een hele goede ook!

Op het niveau van Harkemase Boys......
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

renaldo

Niet zo bijdehand veroen!
De TS heeft voordat Hemmen zn contract tekende een gesprek met hem gehad. Daarin hebben ze hem de 1e 2 wedstrijden een basisplaats beloofd volgens jou?

Bakker90

Indd.. hij werkt heel goed maar kan het niveau niet aan.. daar kan hij niks aan doen. maar laat hem dan ook niet elke keer in de basis beginnen.. verhuren lijkt mij indd ook een betere optie en laat hem volgend jaar terugkomen.!

Bernardo

Citaat van: Bakker90 op augustus 10, 2013, 11:34:31
Indd.. hij werkt heel goed maar kan het niveau niet aan.. daar kan hij niks aan doen. maar laat hem dan ook niet elke keer in de basis beginnen.. verhuren lijkt mij indd ook een betere optie en laat hem volgend jaar terugkomen.!

Ook dan kan hij het niveau niet aan, onbegrijpelijk dat hij een 3-jarig contract heeft gekregen!!

renaldo

De TS had/heeft de intentie met een voetballende, dynamische spits de eredivisie in te gaan! Dat is Hemmen verteld voordat hij tekende. Barto had/heeft de voorkeur! De 2 basisplaatsen zijn het bewijs! Nu Barto 2x niets heeft laten zien in de spits en hij, nadat Hemmen 2x op Barto zn plek kwam, 1x op de "10" en 1x op de buiten wederom niets heeft laten zien is de vraag hoeveel krediet hij nog heeft bij de TS! De druk op de TS en Barto wordt met de week groter als ze aan blijven modderen!

veroen

Citaat van: renaldo op augustus 10, 2013, 11:26:12
Niet zo bijdehand veroen!
De TS heeft voordat Hemmen zn contract tekende een gesprek met hem gehad. Daarin hebben ze hem de 1e 2 wedstrijden een basisplaats beloofd volgens jou?
en jij bent bij dat gesprek geweest?
Ze hebben wrs gewoon tegen Hemmen gezegd wat ze voor speelstijl voor ogen hadden. Er is niemand in de selectie een basisplek toegezegd en ook niemand een plek als pinchhitter. Hemmen is nog maar jaar of 26 je denkt toch niet dat die een contract tekent als pinchhitter en dat Cambuur daarnaast hem wrs een van de "grootverdieners" doodleuk op de bank zet met voor bedachte rade terwijl ieder dubbeltje tien keer omgekeerd word
Hou je domme gelul dan gewoon voor je als je er niet een flikker van snapt  :zweep

Goudvinger

Ik vind het persoonlijk sneu voor Barto, maar op dit niveau komt hij absoluut niet tot zijn recht. Met zijn aandeel in het afgelopen kampioenschap heeft hij natuurlijk wel de kans verdiend om zich ook in de Eredivisie te bewijzen, maar ik moet helaas constateren dat hij niet goed genoeg is voor dit niveau. Ik ben er dan ook van overtuigd dat de TS verder moet gaan met Hemmen als startspits, wil je ooit langer dan 45 minuten een leuke wedstrijd op de mat leggen.

papagaaiensoep

Citaat van: Goudvinger op augustus 10, 2013, 12:32:46
Ik vind het persoonlijk sneu voor Barto, maar op dit niveau komt hij absoluut niet tot zijn recht. Met zijn aandeel in het afgelopen kampioenschap heeft hij natuurlijk wel de kans verdiend om zich ook in de Eredivisie te bewijzen, maar ik moet helaas constateren dat hij niet goed genoeg is voor dit niveau. Ik ben er dan ook van overtuigd dat de TS verder moet gaan met Hemmen als startspits, wil je ooit langer dan 45 minuten een leuke wedstrijd op de mat leggen.

Proost  :ams  _O_

Drumfather SCC

Typisch gevalletje van eerst nadenken voordat je wat schrijft
Bovenstaande post naar Veroen slaat helemaal nergens op  :zucht
En nu ga je rustig uit lopen leggen dat jullie eigenlijk hetzelfde bedoelen? Sjong!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Bij Cambuur hebben Nienhuis, Leeuwin, Droste en Bijker alle 180 minuten gespeeld. Maar dat is ook terecht want verdedigend stond het alleraardigst. O wacht... er is nog iemand die........
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 10, 2013, 13:21:15
Bij Cambuur hebben Nienhuis, Leeuwin, Droste en Bijker alle 180 minuten gespeeld. Maar dat is ook terecht want verdedigend stond het alleraardigst. O wacht... er is nog iemand die........

Bakker ook ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Goudvinger op augustus 10, 2013, 12:32:46

:thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.