Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
38 gasten, 3 leden (1 verborgen)
bok, justremco

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Marc S op augustus 09, 2017, 22:16:25
Lijkt me in ieder geval veel beter dan Bos  |:)

Ik denk dat jij nog beter bent als Bos  :proost
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Ze waren toch ook niet serious van plan om Bos in de beker te laten keepen als 2e doelman hoop ik.
Wat mij betreft keept de beste gewoon alles.

richard

Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2017, 22:22:47
Ze waren toch ook niet serious van plan om Bos in de beker te laten keepen als 2e doelman hoop ik.
Wat mij betreft keept de beste gewoon alles.

Vanaf dag 1 is gezegd dat bos tweede keeper zou worden, toont aan hoe die ponk met zijn vak bezig is en vd belt die het vwb keepers niet echt weet...

Scc4-ever

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 09, 2017, 22:02:52
gewoon mijn gevoel we zullen zien
ik verwacht het ook. Na een tijdje

Collingwood

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2017, 22:43:42
ik verwacht het ook. Na een tijdje

Als dat gebeurt hadden we Zeinstra nooit moeten laten gaan...
Kalmte alleen kan u redden.

keije

28 jaar .... 4 jaar Go Ahead....19 wedstrijden... er  uitgekeept door Theo Zwarthoed.....

Moet het allemaal nog zien met deze gast (  heb nog wel de wedstrijd  go ahead-ajax op mijn netvlies , toen vloog ie als een gek onder de bal deur )

PePe

Je kunt overal wel een label aan gaan hangen, Erik moet maar laten zien wat hij kan, afbranden kan altijd nog. Geef Erik een eerlijke kans, als hij de beste blijkt te zijn, dan moet hij in de basis staan.

Casuals-lwd

Citaat van: keije op augustus 09, 2017, 23:53:37
28 jaar .... 4 jaar Go Ahead....19 wedstrijden... er  uitgekeept door Theo Zwarthoed.....

Moet het allemaal nog zien met deze gast (  heb nog wel de wedstrijd  go ahead-ajax op mijn netvlies , toen vloog ie als een gek onder de bal deur )
Die blunder was van vd Hart.

keije

Ja hest geliek. Zat ie oek op de bank zeker ?

Gasgeve

Prima tweede keeper. 6 klassen beter dan Bos.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 09, 2017, 22:45:35
Als dat gebeurt hadden we Zeinstra nooit moeten laten gaan...

Slechter dan Bos, Nienhuis en in iets mindere mate Zeinstra kan niet. Laatstgenoemde had vorig jaar even een opleving maar ging vervolgens weer vrolijk door met grabbelen. Nienhuis vond ik alleen in zijn eerste half jaar van meerwaarde maar toen was Grotenhuis ook keepertrainer volgens mij.

Laten we proberen om de nieuwe keepers niet te vergelijken maar te beoordelen op hun prestaties. Afzagen kan altijd nog. Wat in ieder geval in hun voordeel spreekt is dat ze beide wel de uitstraling hebben die ik graag bij een keeper zie. Het is een begin  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Cummins is toch een beetje een 'paniekaankoop' omdat Bos zwaar te kort kwam. Prima om nu een jaartje te overbruggen. Ik had er liever een met 300+ wedstrijden gezien die wat ervaring kon overdragen, maar wachten was ook niet verantwoord.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2017, 07:07:38
Cummins is toch een beetje een 'paniekaankoop' omdat Bos zwaar te kort kwam. Prima om nu een jaartje te overbruggen. Ik had er liever een met 300+ wedstrijden gezien die wat ervaring kon overdragen, maar wachten was ook niet verantwoord.
Ook dit mag je v/d Belt weer aanrekenen. Die heeft meer dan een half jaar de tijd gehad om te kijken wat Bos kan en in de laatste 2 weken van de transferperiode komt die er achter dat die er geen reet van kan.

richard

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 08:08:51
Ook dit mag je v/d Belt weer aanrekenen. Die heeft meer dan een half jaar de tijd gehad om te kijken wat Bos kan en in de laatste 2 weken van de transferperiode komt die er achter dat die er geen reet van kan.

Precies!!