Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 08:08:51
Ook dit mag je v/d Belt weer aanrekenen. Die heeft meer dan een half jaar de tijd gehad om te kijken wat Bos kan en in de laatste 2 weken van de transferperiode komt die er achter dat die er geen reet van kan.

Of in de laatste 2 weken zijn ze eindelijk tot een akkoord gekomen met een betere optie.

hobbes

Als ik het zo lees is zo langzamerhand v Belt het slechtste wat ons ooit overkomen is.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 08:08:51
Ook dit mag je v/d Belt weer aanrekenen. Die heeft meer dan een half jaar de tijd gehad om te kijken wat Bos kan en in de laatste 2 weken van de transferperiode komt die er achter dat die er geen reet van kan.
Het is weer hypocriet ten top.
Vorig jaar waren Nienhuis en Zeinstra het mikpunt op het forum en konden er geen reet van.
Nu hebben weer nieuwe "slachtoffers" en krijgt Vd Belt de schuld dat hij 2 keepers een nieuwe carrière gunt, die hier door de supporters werden verguisd. :devil

Geelblauwstiens

Mooi voorbeeld van de slogan:  "wij zijn Cambuur"

ruubmac

Citaat van: hobbes op augustus 10, 2017, 08:51:14
Als ik het zo lees is zo langzamerhand v Belt het slechtste wat ons ooit overkomen is.

Precies, en iedereen begint elkaar maar na te lullen.
vd Belt is het beste dat Cambuur ooit is overkomen, punt!

On topic, welkom bij de club Cummins!!
Maar met alle respect, heeft Cambuur Nienhuis en Zeinstra dan niet wat te makkelijk weg laten gaan? Die lijken mij op het eerste gezicht niet minder, en hebben meer ervaring..

justremco

Citaat van: dizzhead op augustus 10, 2017, 08:31:38
Of in de laatste 2 weken zijn ze eindelijk tot een akkoord gekomen met een betere optie.

Lijkt me niet, want Cummins hadden ze al veel eerder kunnen halen omdat ie transfervrij was. We moeten nu ook niet doen alsof Nienhuis en Zeinstra 2 toppers waren. Het was gewoon tijd voor vernieuwing en de komende weken moeten uitwijzen of we er daadwerkelijk minder van zijn geworden

Bankzitter

Goed verwoord! We hadden vers bloed nodig. Met Nienhuis/Zeinstra blijf je elk jaar tegen dezelfde minpunten oplopen, nu krijgen anderen de kans.

hobbes

Citaat van: picoberghuis op augustus 10, 2017, 09:35:22
Van den Belt is onze beste transfer in jaaaaren. Brengt rust en heeft een zeer belangrijke rol gehad in het nieuwe stadion.

En toch, als je met onze begroting, stature, achtergrond en mogelijkheden komend seizoen niet bij de eerste 4 eindigd heeft hij dit jaar wel gefaald.

Ben ik niet met je eens, dan heeft de club gefaald. Technisch directeur, technische staf en de spelers. Het samenspel van deze bepaalt de prestatie en niet alleen de poppetjes die je binnen haalt.

Gasgeve

Citaat van: hobbes op augustus 10, 2017, 09:54:37
Ben ik niet met je eens, dan heeft de club gefaald. Technisch directeur, technische staf en de spelers. Het samenspel van deze bepaalt de prestatie en niet alleen de poppetjes die je binnen haalt.
Het leuke is dat de technisch directeur, de technische staf en spelers samenstelt, dus die is daar wel verantwoordelijk voor. Als we het v/d Vegt volledig aan gaan rekenen, dan moeten we dat bij v/d Belt ook doen.

hobbes

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 10:06:54
Het leuke is dat de technisch directeur, de technische staf en spelers samenstelt, dus die is daar wel verantwoordelijk voor. Als we het v/d Vegt volledig aan gaan rekenen, dan moeten we dat bij v/d Belt ook doen.

Ach, ook daar zit overlap in, vd Belt moet het voor een gedeelte ook weer doen met de erfenis van vd Vegt. Op papier moeten we idd top vier spelen, maar er zijn zoveel dingen van invloed op dat je het niet één man kan aanrekenen.

Bankzitter

Ik heb het gevoel dat er te veel op z'n bordje lag met stadion plus puinruimen na vd Vegt. Ook nog wat piitige onderhandelingen voor aan- en verkopen. Mischien had hij ondersteund moeten worden door een technisch manager zoals Keizer destijds.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op augustus 10, 2017, 06:57:31
Slechter dan Bos, Nienhuis en in iets mindere mate Zeinstra kan niet. Laatstgenoemde had vorig jaar even een opleving maar ging vervolgens weer vrolijk door met grabbelen. Nienhuis vond ik alleen in zijn eerste half jaar van meerwaarde maar toen was Grotenhuis ook keepertrainer volgens mij.

Laten we proberen om de nieuwe keepers niet te vergelijken maar te beoordelen op hun prestaties. Afzagen kan altijd nog. Wat in ieder geval in hun voordeel spreekt is dat ze beide wel de uitstraling hebben die ik graag bij een keeper zie. Het is een begin  :proost

Ik zaag Cummins zeker niet af, vind hem een prima tweede keeper! Maar mocht hij de nr. 1 worden dan is dat denk ik niet het niveau dat wij moeten nastreven.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 10:06:54
Bij Vd Belt haalt spelers waarvan hij en de TS verwachten dat ze bij onze club passen en de drive hebben er voor te willen gaan.
Vd Vegt had daar inderdaad wel meer pech mee dan Vd Belt, maar als je bij drie clubs faalt, denk ik dat er meer factoren mee spelen dan het hebben van pech.
En waar hebben we het over, toen Vd Belt kwam ging het gelijk crescendo en nu is er nog geen competitie wedstrijd gespeeld en moeten we beginnen met nieuwe keepers, middenveld en vleugelspelers en gaan we Vd Belt al in de hoek zetten.
Eerst maar eens afwachten en nadat de transfermarkt is gesloten kunnen we opmaken of we goed genoeg zulken zijn voor een mooi seizoen.
En let wel, wij hoeven niet te promoveren, maar NEC en De Eagles moeten dat wel, willen ze volgend seizoen niet in grote financiële problemen raken.
Dus is daar veel meer druk dan bij ons en kunnen wij bouwen, zonder dat wij onnodige financiële risico's nemen.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2017, 10:37:06
Ik zaag Cummins zeker niet af, vind hem een prima tweede keeper! Maar mocht hij de nr. 1 worden dan is dat denk ik niet het niveau dat wij moeten nastreven.

Dat beweer ik ook niet hoor. Jij bent namelijk 1 van de weinigen die zelden tot nooit iemand afzaagt en dat is complimenteus bedoeld  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Met fluwelen handschoentjes wordt die weer behandeld, onze v/d Belt. Het is 10 augustus, we hebben nog geen goede oefenwedstrijd gespeeld en de beloofde top spits is op dit moment een Zwitser die nergens een goal gemaakt heeft.  8P