Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Kallon komt er ook wel. We hadden ook veel kritiek op Lukoki maar dat type speler levert toch forse bedragen op vaak.
Schils is niet de leider van het team, maar verder prima om erbij te hebben in de selectie.

Als de helft van de nieuwe spelers voldoet, dan heeft een TD het tegenwoordig al best aardig gedaan.

Vlampiep

Citaat van: gewoon een fan op februari 03, 2018, 13:23:34
Wat mij ook opviel, het liep allemaal wat beter bij Barto en gelijk kreeg hij weer hoogmoedswaanzin met zijn hakjes etc.. die bijna allemaal mislukten   8P
Neemt niet weg dat ik vind dat hij een erg goede wedstrijd gespeeld heeft  :thumbsup
Dat hoogmoedswaanzin viel toch wel mee?
En wie haalde de bal alweer van de doellijn na geknoei van onze verdediging, al deed hij dat niet met een "hakje".

SCCBerlikum

Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2018, 13:41:42
En wie haalde de bal alweer van de doellijn na geknoei van onze verdediging, al deed hij dat niet met een "hakje".

Dat was Metthew

hobbes

gewoon een fan

Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2018, 13:41:42

Wat ik hier mee wil aangeven is dat hij het spel beter een beetje simpel kan houden, zijn kracht ligt niet bij de hoogstandjes  ;)

Vlampiep

Citaat van: gewoon een fan op februari 03, 2018, 14:56:20
Wat ik hier mee wil aangeven is dat hij het spel beter een beetje simpel kan houden, zijn kracht ligt niet bij de hoogstandjes  ;)
Natuurlijk moet hij het simpel houden, maar van Barto kan ik die pogingen verdragen na twee keer scoren.
Waar ik mij wel mateloos aan heb zitten ergeren is de zeer gebrekkige traptechniek van Mathieu en Kallon bij hun doelpogingen.
Maar de punten zitten in de tas en na het laatste fluitsignaal blijven alleen de mooie momenten op het netvlies achter.

speculeter

Collingwood

Citaat van: speculeter op februari 03, 2018, 19:53:42
Matthew speelde een prima pot |:)

Verdedigend prima, redde op het eind ook nog een keer net voordat iemand van GAE alleen op Cummins kwam. Maar vind hem in de opbouw nog altijd minder dan vorig seizoen. Nog een projectje voor Hake.  :devil
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Prachtig dit forum. ..
Als we Vrijdag verliezen van Mvv dan is het weer een klote selectie  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op februari 03, 2018, 20:08:43
Prachtig dit forum. ..
Als we Vrijdag verliezen van Mvv dan is het weer een klote selectie  :_schater

Dat lijkt me wel ja :proost :proost
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Eens, verdedigend goed, maar zijn zwakte komt pijnlijk naar voren wanneer de tegenstander Schilder vastzet in de opbouw
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Met name de 1e helft geweldig! _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 03, 2018, 23:07:29
Met name de 1e helft geweldig! _O_

Vooral de samenwerking met schilder erg goed.  Niet alleen terugkaatsen  zoals de anderen maar goed aannemen en direct vrijdraaien.
Henk, held, bedankt

piene hassus

Bankzitter

Er werd wat gezeurd dat we Osman niet hebben gehaald, maar Rosheuvel was een vergelijkbaar verhaal. Net niet kunnen aanhaken op niveau subtop eredivisie maar daar een paar jaar tegen aangezeten. Nu de 'missing link' op het middenveld voor ons. Speelt volwassen vanaf het moment dat 'ie debuteerde.