Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Heeft een optie in zijn contract voor een extra jaar na dit seizoen, maar Foeke zou er goed aan doen om (te proberen) hem langer vast te leggen. Bewijst dat hij één van de belangrijkste posities in het team zeer goed kan invullen.
Kalmte alleen kan u redden.

mugel

Citaat van: Collingwood op februari 04, 2018, 17:32:15
Heeft een optie in zijn contract voor een extra jaar na dit seizoen, maar Foeke zou er goed aan doen om (te proberen) hem langer vast te leggen. Bewijst dat hij één van de belangrijkste posities in het team zeer goed kan invullen.

Het is een beetje van de laatste jaren dat Cambuur spelers voor meer dan 1 jaar vastlegt en ook steeds meer met eenzijdige opties in het contract. Ik ben er wel voorstander van omdat er dan ook eens spelers verkocht kunnen worden, wat ook jarenlang niet is gebeurd. Dit betekent wel hogere salarissen want voor spelers is dit geen enkele garantie, en zie je ook vaak dat contracten vroegtijdig worden ontbonden. Op dit moment zijn Sai, Robertha en Kallon hoopvolle spelers die misschien goed zijn voor een transfer waar Cambuur aan verdienen gaat. Van andere langer vastgelegde spelers als Boerlage, Kippersluis, Mathieu, Daniels en Schils moet je dat maar afwachten. Maar Darren zou inderdaad wel toegevoegd kunnen worden aan het eerste lijstje als er nog geld over is voor wat extra salaris..

Collingwood

Transfersommen incasseren is natuurlijk heel goed, maar wel van secundair belang. Ik vind het voornamelijk belangrijk voor de sportieve continuïteit dat spelers wat langer vastliggen.

Als je elk jaar, zoals afgelopen zomer, een groot deel van je selectie (waaronder meer dan de helft van het basisteam) moet vervangen kun je nooit verder groeien naar mijn idee. Je ziet aan VVV hoe ver je kunt komen als je een groep spelers een paar seizoenen bij elkaar weet te houden en daar gericht aanvullingen op zoekt. Ik hoop dat we daar een voorbeeld aan nemen.

Spelers waar je dan echt vanaf wilt raak je heus wel kwijt, dan hoef je echt niet altijd tot contractontbinding over te gaan. Stel we zouden Van Kippersluis of Mathieu willen lozen, dan kunnen die denk ik in de halve JL wel terecht. Zeker 's zomers als vrijwel alle clubs meerdere spelers zoeken.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Het idee was niet raar om dit seizoen vooral te investeren in spelers die kunnen doorgroeien. Daar is helaas nog weinig van terecht gekomen, maar denk wel dat Hake in staat is om onervaren spelers beter te maken. Helaas een verloren half jaar, maar hoop dat we vanaf nu toch zien dat een paar spelers gaan doorgroeien naar het niveau wat bij onze club hoort.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op februari 03, 2018, 20:08:43
Prachtig dit forum. ..
Als we Vrijdag verliezen van Mvv dan is het weer een klote selectie  :_schater
Dan wil ik voor het eerst eens wat nuance aanbrengen. Er staan flink wat jonge spelers in het elftal, daarvan kun je niet verwachten dat ze consequent hetzelfde (hoge) niveau halen. Er zullen een aantal heus nog wel eens of meerdere keren door de ondergrens zakken.

Drumfather SCC

De KNVB heeft Dwight Lodeweges op het oog als assistent van de kersverse Oranje-bondscoach Ronald Koeman. Inmiddels is er contact met de assistent van PEC Zwolle-trainer John van 't Schip geweest.

AL

Wat is er met Narsingh aan de hand?
Zou 1 wedstrijdje moeten missen maar lees nu langdurig geblesseerd??
Met of zonder hem scheelt nogal!

Noordcambuur

We moeten af van net niet spelers Narsingh en van der laan moeten we afscheid van nemen.
Elke maand handje ophouden  :y

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op februari 10, 2018, 10:10:06
We moeten af van net niet spelers Narsingh en van der laan moeten we afscheid van nemen.
Elke maand handje ophouden  :y
Leg eens uit wat ze te kort komen?

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2018, 10:21:14
Leg eens uit wat ze te kort komen?
grijskijkert van der Laan komt tekort dat heb je wel gezien tegen ff Twente hij werd op alles afgetroefd.En de trainers zien het ook niet in hem zitten anders had hij er wel in de basis gestaan.
Narsingh heeft altijd wel wat deze jonge kan geen 2 wedstrijden achter spelen heeft allemaal met fitheid te maken.

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op februari 10, 2018, 10:32:31
grijskijkert van der Laan komt tekort dat heb je wel gezien tegen ff Twente hij werd op alles afgetroefd.En de trainers zien het ook niet in hem zitten anders had hij er wel in de basis gestaan.
Narsingh heeft altijd wel wat deze jonge kan geen 2 wedstrijden achter spelen heeft allemaal met fitheid te maken.
Heb je van Robbert Schilder gehoord? Die speelt op v/d Laan zijn positie, en zonder echt wedstrijdritme heeft elke speler het tegen Twente lastig. Heb de jonge spelers over v/d Laan gehoord? Die lopen met hem weg...

Narsingh is tegen de Graafschap uit de wedstrijd geschopt, wat kan hij er aan doen?(dit is je vaker verteld)

Bankzitter

Narsingh is gewoon meerwaarde tijdens wedstrijden. Ook op trainingen lijkt het me dat hij het niveau omhoog tilt en jonge spelers nog wat kan bijbrengen  . Daarbij zal hij niet echt veel verdienen.  Als 'ie met play offs het verschil maakt, dan is de gok goed geweest.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2018, 10:42:53
Heb je van Robbert Schilder gehoord? Die speelt op v/d Laan zijn positie, en zonder echt wedstrijdritme heeft elke speler het tegen Twente lastig. Heb de jonge spelers over v/d Laan gehoord? Die lopen met hem weg...

Narsingh is tegen de Graafschap uit de wedstrijd geschopt, wat kan hij er aan doen?(dit is je vaker verteld)
maar voor de wedstrijd tegen de graafschap was hij er vaak ook niet Grijskijkert.

Dat ze met van der Laan weglopen dat is alleen maar mooi maar van der laan speelde altijd op linkerverdediger en op de positie van steenvoorden en een tijdje geleden kreeg Omar de voorkeur boven Martijn.

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op februari 10, 2018, 11:01:03
maar voor de wedstrijd tegen de graafschap was hij er vaak ook niet Grijskijkert.

Dat ze met van der Laan weglopen dat is alleen maar mooi maar van der laan speelde altijd op linkerverdediger en op de positie van steenvoorden en een tijdje geleden kreeg Omar de voorkeur boven Martijn.
Wanneer is Narsingh bij de selectie gekomen en wat is er toen gezegd?

:0= v/d Laan speelt linkscentraal

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2018, 11:08:50
Wanneer is Narsingh bij de selectie gekomen en wat is er toen gezegd?

:0= v/d Laan speelt linkscentraal
ik weet dat van der laan linkscentraal is en ook linkerverdediger in zijn jongere jaren.
Ik weet niet wanneer Narsingh is aankomen waaien maar ik denk rond oktober/november.