Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Yellow Army op februari 23, 2018, 22:56:09
Deze jongen kan nog wel eens heel belangrijk gaan worden
Area 58

wiekie1969

Wat een held disse man. Genoten kerel.

Delfzijl/Cambuur

Proberen die vent naar Leeuwarden te krijgen de eerste 2 a 3 jaar, zal kosten maar komt er makkelijk weer uit.
CAMBUUR  toeslaan!

gewoon een fan

De persoon Barto heb ik wel hoog zitten, het lijkt mij oprecht een hele aardige en sociaal betrokken persoon die goed in het leven staat  :thumbsup
Als spits van dit Cambuur kan ik hem niet meer serieus nemen, elke bal springt van zijn voet en de goedbedoelde acties stranden in zijn houterigheid.
De inzet is er nog steeds en verdedigend bij corners tegen is hij nog bruikbaar maar als spits absoluut niet.
Als je Barto in deze vorm opstelt speel je echt met een man minder, ik ben zelfs van mening dat je beter zonder hem kunt spelen en echt met een man minder omdat bijna elke mooie aanval bij hem strand en je dus eigenlijk niet gevaarlijk kunt worden.
Het is spijtig omdat hij zoveel voor Cambuur heeft betekend maar het kan echt niet meer.
Wij moeten verder en dan kunnen wij hem misschien nog als een soort van stormram gebruiken maar meer ook echt niet.

DayDreamer

Draaft soms wel iets te ver door, heeft toch wel een paar keer riskant balverlies gehad.
Maar kan inderdaad genieten van deze man, heerlijke speler.

666

Citaat van: DayDreamer op maart 17, 2018, 11:13:03
Draaft soms wel iets te ver door, heeft toch wel een paar keer riskant balverlies gehad.
Maar kan inderdaad genieten van deze man, heerlijke speler.

Viel mij ook op maar waarom deed hij dat, spelers begrijpen hem niet en dan kan hij de bal niet kwijt. Hij wil en kan prachtige ballen geven maar met deze voorhoede.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Denk dat Groningen hem ook al in het vizier heeft

Stanley

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 16, 2018, 23:27:11
Proberen die vent naar Leeuwarden te krijgen de eerste 2 a 3 jaar, zal kosten maar komt er makkelijk weer uit.
CAMBUUR  toeslaan!
Is voor Cambuur echt niet haalbaar, afgezien dat hij het zelf zou willen. Zal zeker een ton of zes moeten kosten, met dat soort investeringen liggen we snel op het kerkhof

Huzumer

Citaat van: Stanley op maart 17, 2018, 12:03:50
Is voor Cambuur echt niet haalbaar, afgezien dat hij het zelf zou willen. Zal zeker een ton of zes moeten kosten, met dat soort investeringen liggen we snel op het kerkhof

Om over zijn salaris nog maar niet te spreken ...

Stanley

Citaat van: gewoon een fan op maart 17, 2018, 09:34:30
De persoon Barto heb ik wel hoog zitten, het lijkt mij oprecht een hele aardige en sociaal betrokken persoon die goed in het leven staat  :thumbsup
Als spits van dit Cambuur kan ik hem niet meer serieus nemen, elke bal springt van zijn voet en de goedbedoelde acties stranden in zijn houterigheid.
De inzet is er nog steeds en verdedigend bij corners tegen is hij nog bruikbaar maar als spits absoluut niet.
Als je Barto in deze vorm opstelt speel je echt met een man minder, ik ben zelfs van mening dat je beter zonder hem kunt spelen en echt met een man minder omdat bijna elke mooie aanval bij hem strand en je dus eigenlijk niet gevaarlijk kunt worden.
Het is spijtig omdat hij zoveel voor Cambuur heeft betekend maar het kan echt niet meer.
Wij moeten verder en dan kunnen wij hem misschien nog als een soort van stormram gebruiken maar meer ook echt niet.
Is een bekend verhaal,maar wie zet je er dan neer. Jammer dat die mooie kopbal er niet in vloog. Dan was het verhaal vandaag weer anders. We weten allemaal dat Robertha in de spits moet staan, maar dat gaat nou eenmaal niet

DayDreamer

Volgens mij zijn er genoeg van dit soort spelers in Engeland.

sunderland

Citaat van: Huzumer op maart 17, 2018, 12:09:11
Om over zijn salaris nog maar niet te spreken ...
zijn een paar die precies weten wat ie verdiend.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 17, 2018, 14:50:14
zijn een paar die precies weten wat ie verdiend.
ja dat valt mij ook op  :y
Zijn er geen externe financiers die deze jongen kopen en dan later weer verkopen.

gewoon een fan

Citaat van: Stanley op maart 17, 2018, 12:11:24
Is een bekend verhaal,maar wie zet je er dan neer. Jammer dat die mooie kopbal er niet in vloog. Dan was het verhaal vandaag weer anders. We weten allemaal dat Robertha in de spits moet staan, maar dat gaat nou eenmaal niet

Wat mij betreft niet hoor, dan zou hij nog steeds een zeer beperkte voetballer zijn alleen zou ik natuurlijk wel erg blij met het doelpunt zijn geweest.

Bankzitter

Als salaris geen probleem is, dan zou je beter Ogbeche of Reza kunnen halen die transfervrij zijn. Gewoon goed scouten, dit sioort spelers lopen er wel meer in Engeland.