Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: sunderland op maart 19, 2018, 12:37:22
Alles draait om geld en een goed verhaal. Waarom zouden dit soort spelers wel bij desbetreffende clubs willen spelen en niet bij ons. Skils komt zelfs uit België hierheen. Veerman is misschien te hoog gegrepen maar dat soort spelers moet je een team om heen bouwen. We hebben het 3 e budget en gaan van 28 naar 22 spelers.
Stroo en Veerman zijn eigen opleiding(wat jij kul vind) bij Volendam en Vossenbelt had je 2 jaar geleden moeten halen..maar toen was het niks/kon hij niks volgens een aantal hier...
Natuurlijk komt er geld vrij als de selectie van 28 naar 22 gaat, maar met "namen" halen kom je er niet (Smeets,Kippensluis enzovoort)

sunderland

Nu heb je het over een ander zijn opleiding.Bij ons is alleen monteiro doorgekomen de laatste 10 jaar en die kwam niet eens bij ons vandaan officieel

papier

Citaat van: sunderland op maart 19, 2018, 14:55:24
Nu heb je het over een ander zijn opleiding.Bij ons is alleen monteiro doorgekomen de laatste 10 jaar en die kwam niet eens bij ons vandaan officieel

Schepers, Bijker, Diemers

Daarnaast zijn sommige namen nu niet goed genoeg of halen ze (nog) niet het gewenste niveau. Neem nou Lillipaly, die is hier ooit al op proef geweest maar was op dat moment nog niet van het gewenste niveau. Later, na enkele jaren te voetballen, is hij van een hoger niveau en kon hij makkelijk mee. Tsja, waar kies je voor, investeren aan de voorkant (tijd, aandacht) of aan de achterkant (euro's). Het een moet het ander niet uitsluiten, idealiter komen je sterkhouders uit eigen jeugd en volgen die elkaar op. Dat zal niet altijd kunnen en niet reëel zijn dus ga maar voor de gulden middenweg.

Vlampiep

Citaat van: papier op maart 19, 2018, 15:00:17
Schepers, Bijker, Diemers
En toch ook niet de minsten.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2018, 15:01:41
En toch ook niet de minsten.
die heb ik even gemist.Bijker is een judas, skepers kon het ook niet aan en Diemers doet het idd prima

grijskijker

Citaat van: sunderland op maart 19, 2018, 14:55:24
Je kan ook spelers van begin 20 opleiden/ de goede kant op duwen , dus spelers als Bakker/v/d Streek vroeger en tegenwoordig Rosheuvel/Robertha/Kallon/Mannes/Boerlage, maar dat gaat met pieken en dalen... Maar waar de meeste Cambuur supporters een handje van hebben is spelers snel afschrijven/afbranden, en vervolgens roepen het niet te snappen waarom een speler ergens anders wel voldoet...

sunderland

Jongens van Volendam zijn ook 20 en 19.

grijskijker

Citaat van: sunderland op maart 19, 2018, 15:20:48
Jongens van Volendam zijn ook 20 en 19.
Maar kunnen daar fouten maken, die hier niet geaccepteerd worden,spelen dus zonder druk en kunnen zo groeien als voetballer..

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 19, 2018, 15:15:03
die heb ik even gemist.Bijker is een judas, skepers kon het ook niet aan en Diemers doet het idd prima
Sunderland, die niet dom is, lult alles recht wat krom is. :_schater

sunderland

Gaat mij om dat idealistische gelul over jeugd dit jeugd dat en duur dit duur dat. Ik wil gewoon weer een goed team zien. Nu hebben we wederom weer de 3 e begroting en daar is veel meer mee te doen dan wat er de laatste 3 jaar mee gedaan is.In het verl was de begroting vaak maar middelmaat of nog minder( jaren merkus). Toen konden we echt niet beter.Nu een paar toppers en de rest trekt zich op, ook de jeugd

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2018, 18:39:28
Sunderland, die niet dom is, lult alles recht wat krom is. :_schater

en toch heeft sunder vaak gelijk... ik mag zijn dingetjes altijd graag lezen in ieder geval.
Netjes fatsoenlijk, en met inhoud.
Amen :devil

Collingwood

En weer in het team van de week!  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

As Wiilem 2 die man ken hale/betale waarom Cambuur dan niet

Lore

Citaat van: piene hassus op maart 20, 2018, 12:55:58
As Wiilem 2 die man ken hale/betale waarom Cambuur dan niet

omdat zij meer geld hebben!

piene hassus

As ik sommige berichten mag gelove het Cambuur oek wel geld, mut dat oppe plank leggen blyve?