Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Het is maar net wat de speler zelf wil. Ik denk dat hij wel redelijk hoog salaris opstrijkt en relatief hoge afkoopsom heeft.

Cambuur zit niet in de positie om bijvoorbeeld een derde van het spelersbudget te investeren en 1 speler. Ritzmaier en Byrne idem dito. Spelers kunnen ook veel meer verdienen in bijvoorbeeld de lagere divisies in Engeland.

Er zijn maar weinig spelers die in zichzelf investeren met als gevolg een lager salaris. Martijn van der Laan is een uitzondering. Ik denk dat we blij mogen zijn als dergelijke spelers een paar maanden willen voetballen voor cambuur.

hobbes

Citaat van: diekhuzen op maart 20, 2018, 13:29:15
Het is maar net wat de speler zelf wil. Ik denk dat hij wel redelijk hoog salaris opstrijkt en relatief hoge afkoopsom heeft.

Cambuur zit niet in de positie om bijvoorbeeld een derde van het spelersbudget te investeren en 1 speler. Ritzmaier en Byrne idem dito. Spelers kunnen ook veel meer verdienen in bijvoorbeeld de lagere divisies in Engeland.

Er zijn maar weinig spelers die in zichzelf investeren met als gevolg een lager salaris. Martijn van der Laan is een uitzondering. Ik denk dat we blij mogen zijn als dergelijke spelers een paar maanden willen voetballen voor cambuur.

Leeuwin en Reijnen deden dat ook, hebben zichzelf bij Cambuur weer op de kaart gezet en zijn met een gelimiteerde transfersom weer vertrokken.

Lore

Citaat van: piene hassus op maart 20, 2018, 13:12:09
As ik sommige berichten mag gelove het Cambuur oek wel geld, mut dat oppe plank leggen blyve?

Als je de balans van Cambuur bekijkt zal je er achter komen dat Cambuur nog steeds een negatief eigen vermogen heeft. Het is beter dan het was, maar er is geen geld dat "op de plank ligt"

Daarnaast is de begroting lager dan van Willem II dus ook qua salaris is daar meer mogelijk!

PePe

Er zijn tegenwoordig maar weinig voetballers die echte liefde voor een club hebben! (zodat ze blijven, voor minder)

Yellow Army

Citaat van: piene hassus op maart 20, 2018, 12:55:58
As Wiilem 2 die man ken hale/betale waarom Cambuur dan niet

Begroting W2: 11 miljoen
Begroting Cambuur: 5 miljoen
Area 58

piene hassus

V-man

Dat begroting verhaal tussen Willem 2 en SCC is appels met peren vergelijken. Willem 2 heeft waarschijnlijk meer, wellicht nutteloze, salaris lasten, duurder stadion met bijbehorende meerkosten en weet ik veel wat daar meer bij komt kijken. 

justremco

Noem het maar nutteloos, dat salaris is vaak de reden dat iemand wel of niet bij een club tekent

sunderland

Citaat van: V-man op maart 20, 2018, 21:13:51
Dat begroting verhaal tussen Willem 2 en SCC is appels met peren vergelijken. Willem 2 heeft waarschijnlijk meer, wellicht nutteloze, salaris lasten, duurder stadion met bijbehorende meerkosten en weet ik veel wat daar meer bij komt kijken.
klopt wel wat je schrijft. Ogbeche werd gekocht voor 3 ton en zijn salaris was zodanig dat hij dat never kon weigeren.Waarschijnlijk naar de 3 ton( waren nog 2 clubs die um wouden maar die wisten zijn clausule niet maar Vd slegt wel).Rienstra ging ook met behoud van salaris van az naar Willem 2. Zomaar wat dingen wat bevestigd dat zij gewoon veel meer te besteden hebben

Collingwood

Diemers verkozen tot beste speler van de derde periode.
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Mooi stukje reclame van Streek! |:)

Lore

Citaat van: V-man op maart 20, 2018, 21:13:51

klopt zeker, het gaat uiteindelijk om het spelersbudget. Maar ook dat zal bij Willem II vele malen groter zijn dan bij Cambuur.

PePe

Het lijkt me sterk dat Daniel Crowley volgend seizoen nog in de plannen van de Tiburgers voorkomt?

Gasgeve

Citaat van: PePe op maart 21, 2018, 10:06:08
Het lijkt me sterk dat Daniel Crowley volgend seizoen nog in de plannen van de Tiburgers voorkomt?
Gebasseerd op wat? Er komt een nieuwe trainer, die zal hem sowieso eerst aan het werk willen zien.

ChantiSCC

Citaat van: Gasgeve op maart 21, 2018, 11:43:59
Gebasseerd op wat? Er komt een nieuwe trainer, die zal hem sowieso eerst aan het werk willen zien.

Ben bang dat die trainer wel in ziet hoe belangrijk zo'n speler als Crowley kan zijn, vd Looi is meer van de fysiek en harddravers.