Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Agy op maart 30, 2018, 11:38:42
Zo zat ik ook te denken.. hopen.. ;)

Maar wat is duur? mijn inziens kan hij een sleutelspeler worden in een nieuw te smeden elftal. Die jongen is een topper in de dop en dat mag wat kosten toch.!?

Voetballend maakte hij een erg goede indruk, en ik hoop zeker dat hij blijft. En dan mag je zeker ook wat verdienen.

Tegelijk moet je op die sleutelpositie niet iemand hebben die vaker niet dan wel speelt, zeker als die ook nog bij de bovenkant van de selectie gaat horen qua salaris. Ik hoop dat Rosheuvel dit zelf ook beseft en akkoord gaat met lagere voorwaarden.

Ik zou hem weer een contract aanbieden met een wat lager salaris plus optie als hij een x-aantal wedstrijden speelt en waarbij zijn salaris (flink) stijgt. Mogelijk met wedstrijdpremies zodat hij ook volgend jaar al wat meer krijgt als hij gewoon veel speelt.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: Collingwood op maart 30, 2018, 11:46:57
Voetballend maakte hij een erg goede indruk, en ik hoop zeker dat hij blijft. En dan mag je zeker ook wat verdienen.

Tegelijk moet je op die sleutelpositie niet iemand hebben die vaker niet dan wel speelt, zeker als die ook nog bij de bovenkant van de selectie gaat horen qua salaris. Ik hoop dat Rosheuvel dit zelf ook beseft en akkoord gaat met lagere voorwaarden.

Ik zou hem weer een contract aanbieden met een wat lager salaris plus optie als hij een x-aantal wedstrijden speelt en waarbij zijn salaris (flink) stijgt. Mogelijk met wedstrijdpremies zodat hij ook volgend jaar al wat meer krijgt als hij gewoon veel speelt.

Eens maar moet je dit dan niet nu al met hem bespreken? Dan weet hij waarom hij niet speelt, terwijl nu loop je de kans dat hij elders gaat kijken naar wat anders gezien er iemand op zijn positie staat die totaal niet kan verdedigen.

Collingwood

Citaat van: Agy op maart 30, 2018, 11:51:37
Eens maar moet je dit dan niet nu al met hem bespreken? Dan weet hij waarom hij niet speelt, terwijl nu loop je de kans dat hij elders gaat kijken naar wat anders gezien er iemand op zijn positie staat die totaal niet kan verdedigen.

Zeker, ik had tegelijk met Van Deelen, Barto en Houtkoop (die ik nooit zou verlengen, maar goed) de onderhandelingen gestart en dit besproken. Maar wij weten natuurlijk niet hoe Foeke/Hake er over denken.

Agy

Citaat van: Collingwood op maart 30, 2018, 11:53:39
Maar wij weten natuurlijk niet hoe Foeke/Hake er over denken.

Nee en dat beangstigd mij nog het meest....  :|

Collingwood

Citaat van: Agy op maart 30, 2018, 11:58:25
Nee en dat beangstigd mij nog het meest....  :|

Het valt mij ook tegen dat er nooit eens iemand van LEO of OF aan Hake vraagt waarom Rosheuvel (en ook bijvoorbeeld Kallon) niet speelt. Daar zouden die interviews voor de wedstrijd een stuk relevanter van worden.

Bankzitter

Er wordt in risico's gedacht, niet in kansen. Als Rosheuvel wel een topper blijkt, kun je hem straks goed verkopen.  Raar verhaal dit, als ze wel toekomst zien in Barto of Houtkoop zien. Of v Deelen waar we Sai ook alhebben.

Agy

Citaat van: Collingwood op maart 30, 2018, 12:01:21
Het valt mij ook tegen dat er nooit eens iemand van LEO of OF aan Hake vraagt waarom Rosheuvel (en ook bijvoorbeeld Kallon) niet speelt. Daar zouden die interviews voor de wedstrijd een stuk relevanter van worden.

Exact.. gewoon vragen die leven bij de achterban..  :0= WIJ WILLEN ROSHEUVEL & KALLON!!!

Collingwood

Citaat van: Agy op maart 30, 2018, 16:19:05
Exact.. gewoon vragen die leven bij de achterban..  :0= WIJ WILLEN ROSHEUVEL & KALLON!!!

Het is ook voor Hake gewoon beter om uitleg te geven. Wellicht heeft hij wel heel goede redenen voor zijn keuzes (ze pakken ook niet 100% verkeerd uit, want ik vind echt dat we sinds zijn komst over het algemeen beter spelen). Maar op deze manier kweek je vooral onbegrip en dat gaat ten koste van de steun voor het elftal/bepaalde spelers, terwijl Hake steeds benadruk dat hij die steun graag wil hebben.

LWD vak 7

Cummins moet blijven!

Bankzitter

Kijk de voorbeschouwing eens als ze vragen waarom Teijssse speelt... hij praat er wat omheen maar eigenlijk omdat hij niks beters heeft rondlopen... weet blijkbaar niet dat Rosheuvel ook gewoon linksback kan staan.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 30, 2018, 22:06:25
Kijk de voorbeschouwing eens als ze vragen waarom Teijssse speelt... hij praat er wat omheen maar eigenlijk omdat hij niks beters heeft rondlopen... weet blijkbaar niet dat Rosheuvel ook gewoon linksback kan staan.
klopt maar waar is deze trainer mee bezig dan :_schater

AL

Onbegrijpelijk dat hij weg moet.
Vandaag motm voor mij.

Bernardo

Rosheuvel viel ook gewoon slecht in. Weinig goed gedaan.

Delamere

We mogen volgens sommigen hier geen kritiek op de VOETBALLER Barto hebben, omdat de MENS Barto zo bijzonder aardig is. Maar bij beoordeling van spelers moet je uitgaan van wat ze op het veld laten zien. En dan valt met de beste wil ter wereld niet te ontkennen dat Barto werkelijk op alle punten als spits van een BVO heel veel tekort komt. Snelheid, techniek, doeltreffendheid, hij heeft van alles niks. Als het zo niet triest was zo je kapot lachen om zo'n beperkte voetballer. En zo iemand willen ze weer een contract aanbieden. Verschrikkelijk!!!

Collingwood

Citaat van: Delamere op maart 30, 2018, 23:04:10
We mogen volgens sommigen hier geen kritiek op de VOETBALLER Barto hebben, omdat de MENS Barto zo bijzonder aardig is. Maar bij beoordeling van spelers moet je uitgaan van wat ze op het veld laten zien. En dan valt met de beste wil ter wereld niet te ontkennen dat Barto werkelijk op alle punten als spits van een BVO heel veel tekort komt. Snelheid, techniek, doeltreffendheid, hij heeft van alles niks. Als het zo niet triest was zo je kapot lachen om zo'n beperkte voetballer. En zo iemand willen ze weer een contract aanbieden. Verschrikkelijk!!!

Hangt er vanaf hoe ze hem willen gebruiken. Wat je zegt klopt helemaal en daarom is hij inderdaad volledig ongeschikt als eerste of tweede spits.

Als ze hem alleen als pinchhitter willen gebruiken achter Robertha en nog iemand, en als mentor in de groep (als iemand die weet hoe het reilt en zeilt bij Cambuur en het maximale uit zijn eigen carrière heeft gehaald), daar heeft hij wel de kwaliteiten voor: Ervaring, strijdlust, inzet, (kop)kracht, verdedigers afjagen.