Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Dat idee krijg je steeds meer inderdaad.
Mondige spelers willen we absoluut niet in de selectie.
Ja knikkers zijn meer als welkom

Cambuur Groningen

Ik zou graag Rosheuvel er bij houden inderdaad, maar of hij meer of minder verdiend dan van Deelen heb ik geen idee van. Hebben jullie inzicht in de salarishuishouding?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op april 02, 2018, 11:52:39
Dat idee krijg je steeds meer inderdaad.
Mondige spelers willen we absoluut niet in de selectie.
Ja knikkers zijn meer als welkom

Waarom is rosheuvel een mondige speler
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2018, 12:41:05
Waarom is rosheuvel een mondige speler
Of hij inderdaad mondiger is dan de rest, kan ik ook niet beoordelen alhoewel er wel een artikel over hem in de LC stond.
Maar het verleden heeft volgens mij wel geleerd dat Sipke het niet heeft staan op spelers die hun eigen mening ook ventileerden.
Nou vind ik het verfrissend dat spelers in dienst van de club best een eigen mening kunnen hebben, maar de keuzes van de TS zijn leidend en niet hun eigen mening.

Bankzitter

Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2018, 12:35:30
Ik zou graag Rosheuvel er bij houden inderdaad, maar of hij meer of minder verdiend dan van Deelen heb ik geen idee van. Hebben jullie inzicht in de salarishuishouding?

Ik weet alleen dat de een als te duur wordt bestempeld en de ander niet.

sunderland

Citaat van: Stanley op april 01, 2018, 22:12:10
Dat is angsthazen praat en de grote valkuil. PEC en Heracles tonen het bewijs dat je met het huidige beleid succes bereikt.
Met het investeren in spelers voor veel geld, wat je niet heb, ben je aan het gokken en krijg je er bovendien geen garantiebewijs bij. NEC kan met zijn 11 miljoen begroting niet eens fluitend kampioen worden
dream on . Welkom in de voetbalwereld.Jij hebt die andere jaren niet meegemaakt. Moet wel zeggen dat sfeer toen beter was.

Stanley

Citaat van: sunderland op april 02, 2018, 13:02:10
dream on . Welkom in de voetbalwereld.Jij hebt die andere jaren niet meegemaakt. Moet wel zeggen dat sfeer toen beter was.
Klopt! ik was er wel bij en hadden veel lol in die ellende. Ik was er al voor dat Cambuur bestond. ik heb de Munk nog zien kiepen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Stanley op april 02, 2018, 13:42:43
Klopt! ik was er wel bij en hadden veel lol in die ellende. Ik was er al voor dat Cambuur bestond. ik heb de Munk nog zien kiepen

_O_
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Area 58

speculeter

Mooie weer is zeker weer in aantocht?

sunderland

Vond um niet best. Blijf nou es puur in de spits spelen. 2 intikkers door goede loopacties in de 16. Daar moet ie zijn en nergens anders

Vlampiep

Citaat van: sunderland op april 02, 2018, 19:25:08
Vond um niet best. Blijf nou es puur in de spits spelen. 2 intikkers door goede loopacties in de 16. Daar moet ie zijn en nergens anders
Hij had meerdere goede loopacties waarbij de middenvelders geen oog voor hem hadden.
Dat Barto zich laat inzakken naar het middenveld zal waarschijnlijk door de TS zijn ingegeven.
Maar 2 keer scoren in een wedstrijd is wat er van een spits wordt verwacht.

Bankzitter

Wie had dat gedacht 2)... Mikhail Rosheuvel speler van de week in de Eredivisie:
https://www.vi.nl/nieuws/speler-van-de-week-de-mierzoete-wraak-van-mikhail-rosheuvel

EdsjeSCC

Knap dat hij eens wist te scoren in plaats van te falen vanaf 5 meter

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt