Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Het zou imo onbegrijpelijk zijn als je deze jongen laat vertrekken. Dus zal hij wel vertrekken ...
Area 58

Bankzitter

Ik vond het al onbegrijpelijk dat ze de optie niet hebben gelicht.

Stanley

Citaat van: Bankzitter op april 10, 2018, 20:21:27
Ik vond het al onbegrijpelijk dat ze de optie niet hebben gelicht.
Is een financiële kwestie

AliBombali

Wat een hetze hier; ik gok, en volgens mij heeft Booy dat ook benoemd, dat het een financiele kwestie is. Wij weten niet van de hoed en de rand, dus kunnen hier eigenlijk niet een juist oordeel over vellen.

Bankzitter

We kennen inderdaad de bedragen niet. Mijn punt is dat er wel geld is om een 2e rechtsback vast te leggen maar een jonge talentvolle speler in de as te duur is. 

Ik zou altijd eerst de bepalende spelers vastleggen en daarna wat backs en spelers voor de breedte uit het geld wat overblijft. Ik snap de keuzes niet waarom ze sommige spelers graag behouden (Barto, Houtkoop, V Deelen) en anderen wegmogen (Cummins, Kip, Rosheuvel)...
Risico is dat we straks weer geen keepers, geen 6 en geen scorend vermogen op het middenveld hebben.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op april 11, 2018, 07:18:34
We kennen inderdaad de bedragen niet. Mijn punt is dat er wel geld is om een 2e rechtsback vast te leggen maar een jonge talentvolle speler in de as te duur is. 

Ik zou altijd eerst de bepalende spelers vastleggen en daarna wat backs en spelers voor de breedte uit het geld wat overblijft. Ik snap de keuzes niet waarom ze sommige spelers graag behouden (Barto, Houtkoop, V Deelen) en anderen wegmogen (Cummins, Kip, Rosheuvel)...
Risico is dat we straks weer geen keepers, geen 6 en geen scorend vermogen op het middenveld hebben.
Onbegrijpelijk dat  ze nog geen serieuze gesprekken met  Cummins en Rosheuvel hebben gehad over verlenging. Kip is duidelijk, voldoet niet  aan de verwachtingen.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op april 11, 2018, 07:56:17
Onbegrijpelijk dat  ze nog geen serieuze gesprekken met  Cummins en Rosheuvel hebben gehad over verlenging. Kip is duidelijk, voldoet niet  aan de verwachtingen.
Was je erbij?

Bernardo

Cummins snap ik wel, lekker afscheid van nemen. Rosheuvel is een ander verhaal,maar ze hebben toch gezegd nog met hem om de tafel te gaan.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op april 11, 2018, 08:15:19
Was je erbij?
Jij wel dan?
Maar de betreffende spelers hebben zelf wel aangegeven dat er nog geen concrete gesprekken hebben plaats gevonden.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op april 11, 2018, 08:18:36
Cummins snap ik wel, lekker afscheid van nemen. Rosheuvel is een ander verhaal,maar ze hebben toch gezegd nog met hem om de tafel te gaan.
Kun jij mij eens aangeven waarom er van Cummins afscheid moet worden genomen.
Hij houdt Cambuur wekelijks in de strijd en we hebben sinds Bizot niet zo'n stabiele doelman gehad.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op april 11, 2018, 09:26:54
Jij wel dan?
Maar de betreffende spelers hebben zelf wel aangegeven dat er nog geen concrete gesprekken hebben plaats gevonden.
Ik ben niet de gene die van alles beweerd.. En wat de spelers betreft, zou u beter kunnen opletten...

speculeter

Citaat van: Bernardo op april 11, 2018, 08:18:36
Cummins maar mooi houden zou ik zeggen

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op april 11, 2018, 07:18:34

Kip heeft het toch maar heel sporadisch laten zien hoor. Een aardige speler, maar niet iemand die (bijna) wekelijks het verschil maakt. Als je stappen wilt maken richting top 5 moet je op die cruciale positie weer iemand zien te vinden die het niveau van Crowley benadert en dat zie ik Kip niet doen.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor Cummins, al zou ik die persoonlijk wel houden als tweede keeper om een situatie als die van een jaar geleden te voorkomen.

Van Rosheuvel hoop ik wel dat hij blijft, hopelijk komen ze er nog uit.
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

Tis natuurluk un spelletje wat speuld wudt: de saakwaarnimmer set hoog in en Booi su min mogeluk en erges int midden mut je dr uut komme en dat kost tyd en hasseskrabbe