Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Het is simpel, hij komt niet aan het aantal wedstrijden toe om zijn dure contract verlengd te krijgen, dus doe hem gewoon een goede aanbieding. Gezien dhr Foeke heeft aangegeven het spelersbudget gelijk te willen houden en Rosheuvel een sleutelspeler kan worden, kun je hem een gelijkwaardige aanbieding doen als zijn huidige contract alleen met daarin een clausule die voor beide partijen recht doet aan zijn (eventuele) blessuregevoeligheid.

Wat Cummins betreft, als je denkt een betere keeper te kunnen krijgen voor JL niveau, veel succes ermee.

Collingwood

Citaat van: Agy op april 11, 2018, 12:18:21
Wat Cummins betreft, als je denkt een betere keeper te kunnen krijgen voor JL niveau, veel succes ermee.

Je zou bijna zeggen dat ze al wat achter de hand hebben, waarom anders zo vroeg al definitief afscheid nemen? Over Rosheuvel zeiden ze 'de deur is nog niet definitief gesloten, wellicht worden de gesprekken nog geopend', dat had met Cummins ook prima gekund.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: Collingwood op april 11, 2018, 12:46:31
Je zou bijna zeggen dat ze al wat achter de hand hebben, waarom anders zo vroeg al definitief afscheid nemen? Over Rosheuvel zeiden ze 'de deur is nog niet definitief gesloten, wellicht worden de gesprekken nog geopend', dat had met Cummins ook prima gekund.

We wachten het maar af, maar als ik kijk naar hoeveel Hake een beroep doet op Rosheuvel zie ik het duister in.

En ja je zou denken dat ze reeds wat achter de hand hebben voor Cummins maar dat moet in de praktijk dan ook nog maar blijken echt beter te zijn.
De geruchten gaan dat ze met de keeper van Harkemase Boys bezig zijn, erg getalenteerd maar die staat er echt niet meteen.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op april 11, 2018, 09:34:44
Ik ben niet de gene die van alles beweerd.. En wat de spelers betreft, zou u beter kunnen opletten...
Ik beweer niets, maar ventileer alleen wat mij bekend is van de spelers Cummins en Rosheuvel. Kip daartegen zou wel een concreet gesprek hebben gehad.
En ja opletten probeer ik zoveel in mijn vermogen aanwezig is, maar er ontgaat mij uiteraard ook eens wat.

Collingwood

Citaat van: Agy op april 11, 2018, 12:59:59
We wachten het maar af, maar als ik kijk naar hoeveel Hake een beroep doet op Rosheuvel zie ik het duister in.

En ja je zou denken dat ze reeds wat achter de hand hebben voor Cummins maar dat moet in de praktijk dan ook nog maar blijken echt beter te zijn.
De geruchten gaan dat ze met de keeper van Harkemase Boys bezig zijn, erg getalenteerd maar die staat er echt niet meteen.

Ik las ook dat ze 'een absolute eerste keeper' willen hebben met een talent daar achter. Wat dat betreft zou Jansema van Harkemase Boys wel in het plaatje passen (en Cummins juist niet als ze die niet als eerste keeper zien).

En omdat er nooit een journalist naar vraagt weten we niet waarom Rosheuvel niet (vaak) speelt. Misschien is het bijvoorbeeld op advies van de medische staf, hamstringblessures zijn vervelend en moet je erg voorzichtig mee doen. Zoals ik eerder al eens zei, zie Rayhi van NEC (te vroeg gebracht na hamstringblessure en nu de rest van het seizoen uitgeschakeld).

Agy

Citaat van: Collingwood op april 11, 2018, 13:05:56
Ik las ook dat ze 'een absolute eerste keeper' willen hebben met een talent daar achter. Wat dat betreft zou Jansema van Harkemase Boys wel in het plaatje passen (en Cummins juist niet als ze die niet als eerste keeper zien).

Dat baart me juist zorgen dat Foeke denkt een betere keeper te kunnen vinden voor JL niveau. En als wij pretenties hebben dan wil je toch gewoon 2 goede keepers.!?

Citaat van: Collingwood op april 11, 2018, 13:05:56
En omdat er nooit een journalist naar vraagt weten we niet waarom Rosheuvel niet (vaak) speelt. Misschien is het bijvoorbeeld op advies van de medische staf, hamstringblessures zijn vervelend en moet je erg voorzichtig mee doen. Zoals ik eerder al eens zei, zie Rayhi van NEC (te vroeg gebracht na hamstringblessure en nu de rest van het seizoen uitgeschakeld).

Een paar wedstrijden 5 a 10 minuten in laten vallen en dan gelijk een hele pot laten voetballen, dat noem ik niet voorzichtig brengen.

Collingwood

Citaat van: Agy op april 11, 2018, 13:35:33
Dat baart me juist zorgen dat Foeke denkt een betere keeper te kunnen vinden voor JL niveau. En als wij pretenties hebben dan wil je toch gewoon 2 goede keepers.!?

Voor wat betreft het eerste, daarvoor wacht ik graag af waar ze mee komen. Haalt Foeke bijvoorbeeld Van der Steen dan gaan we er wel degelijk op vooruit.

En twee (relatief) dure keepers waarvan één niet of nauwelijks aan spelen toekomt, ik begrijp best dat ze dat niet willen hoor, zeker met de kleinere selectie die we gaan krijgen.

Citaat van: Agy op april 11, 2018, 13:35:33
Een paar wedstrijden 5 a 10 minuten in laten vallen en dan gelijk een hele pot laten voetballen, dat noem ik niet voorzichtig brengen.

Overigens was Rosheuvel vorige week ziek, juist op het moment dat Hake Kip passeerde voor Schils. Wie weet was Rosheuvel wel in de ploeg gekomen als hij fit was geweest. Maar ik gis uiteraard maar wat, zou graag hebben dat iemand van OF/Leo/LC er eens naar vraagt (maar dit wordt een herhaling van zetten).

piene hassus

Ik heb Kloosterman er ook al eens op aangesproken via de mail maar ze trekken wat Cambuur betreft hun eigen plan. Cambuur staat wat de berichtgeving betreft op het 2e plan. Zie ook de berichtgeving over de 6-0 zege op Heerenveen bij de beloften.
Driekwart van dat verslag gaat over dkv en terloops wordt even aangegeven dat ze verloren hebben.

PePe

Bij het aantrekken van nieuwe spelers, gaat Cambuur mogelijk ook rekening houden, met eventuele promotie!! (verstandig toch)

Agy

Citaat van: PePe op april 11, 2018, 15:56:39
Bij het aantrekken van nieuwe spelers, gaat Cambuur mogelijk ook rekening houden, met eventuele promotie!! (verstandig toch)

Tuurlijk.. daarom gaan ze door met Barto en niet met Rosheuvel..  :X

Vlampiep

Citaat van: Agy op april 11, 2018, 16:32:52
Tuurlijk.. daarom gaan ze door met Barto en niet met Rosheuvel..  :X
:_schater :_schater

Noordcambuur

Citaat van: piene hassus op april 11, 2018, 14:02:01
Ik heb Kloosterman er ook al eens op aangesproken via de mail maar ze trekken wat Cambuur betreft hun eigen plan. Cambuur staat wat de berichtgeving betreft op het 2e plan. Zie ook de berichtgeving over de 6-0 zege op Heerenveen bij de beloften.
Driekwart van dat verslag gaat over dkv en terloops wordt even aangegeven dat ze verloren hebben.
het is gvd een kut krant steek de heleboel in de fik.

Bankzitter

Bij elke speler zijn er wel argumenten voor of tegen te bedenken en iedereen heeft ook wel z'n favorieten. Maar Booij moet logische keuzes maken en dat zie ik niet... .
Ik zou kijken
1) welke spelers staan nog volgend jaar onder contract
2) hoe moet de selectie eruit komen te zien (minder spelers/meer kwaliteit met name in de as)
3) waarom was de selectie dit seizoen niet goed genoeg

We hebben nu bijvoorbeeld 4 vleugelspelers onder contract (ik reken Kippersluis even als aanvaller) ... dus waarom ook met Houtkoop om tafel.  We hebben maar 2 middenvelders (Boerlage,Schils) die ook nog middelmaat zijn dus ik zou eerder kijken welke middenvelders er kunnen worden behouden.
Cummins vind ik een twijfelgevalletje, maar het is vorig seizoen vreselijk mis gegaan door 2 keepers in een keer te vervangen. De gok om lang te wachten met het aantrekken van een spits omdat we altijd Barto nog hadden moeten we ook niet willen herhalen.

polderrob

Hallo Noordcambuur, je kunt dit vod van een krant beter de anti Leeuwarder courant noemen. Het wordt steeds erger. Kijk maar naar de rellerige manier van berichtgeving over het nieuwe stadion en de wanstaltige berichtgeving over LF 2018. Het boerenbuitengebied ( lees Heerenveen en omgeving) krijgt de kans om de mooiste stad van de provincie kapot te maken en een internationaal evenement met grote impact zo te kleineren dat je gaat denken dat het niets voorstel. Maar wel uitgebreid berichten over een paar volslagen randdebielen die een piemelfontein maken en zo een bom leggen onder alles wat mooi is. Kijk, als je zo in het journalistieke leven staat heb je als krant ( vod) geen enkel bestaansrecht meer. Enkele "columnisten kunnen er ook wat van en zullen niet nalaten om alles wat met de stad en Cambuur te maken heeft belachelijk te maken. Het is wel duidelijk dat de provincie Friesland de late Middeleeuwen nog niet is ontstegen. een ernstige zaak die ervoor zorgt dat alles weer een stinkend moeras gaat worden. Wie nog steeds de LC leest en gelooft is mede schuldig aan de stemming die er nu heerst. Laat alle positieve LeeuwardersZzich nu eens laten horen en zo een mooi fundament vormen voor alles wat ons in en om de stad lief is te laten groeien en bloeien. Zo, dat moest mij even van het hart. ( zucht!)

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op april 11, 2018, 18:15:52
We hebben maar 2 middenvelders (Boerlage,Schils) die ook nog middelmaat zijn dus ik zou eerder kijken welke middenvelders er kunnen worden behouden.

Dus omdat je nu maar twee middenvelders onder contract hebt moet je Kip maar houden, zelfs als je die niet goed genoeg vindt? Dat vind ik helemaal niet logisch eerlijk gezegd. Rosheuvel zou ik wel verlengen, maar de club heeft ook niet gezegd dat die sowieso weg moet.

We hebben nu bijvoorbeeld 4 vleugelspelers onder contract (ik reken Kippersluis even als aanvaller) ... dus waarom ook met Houtkoop om tafel.

Houtkoop is juist een ideale speler als je met een kleinere selectie gaat werken, want is ook prima inzetbaar als linksback en middenvelder als het een keer zo uitkomt.

Wel met je eens dat er dan een paar andere vleugelspelers moeten vertrekken, maar in mijn ogen zijn dat Daniels en Mathieu. Mathieu zou je misschien ook nog om kunnen turnen tot aanvallende middenvelder, vind hem qua type speler eigenlijk wel vergelijkbaar met Kip. Van Kippersluis moet je wat mij betreft niet als buitenspeler zien maar als (schaduw)spits.

Cummins vind ik een twijfelgevalletje, maar het is vorig seizoen vreselijk mis gegaan door 2 keepers in een keer te vervangen. De gok om lang te wachten met het aantrekken van een spits omdat we altijd Barto nog hadden moeten we ook niet willen herhalen.

V.w.b. Cummins ben ik het met je eens (al kan ik de redenering van Cambuur ook wel begrijpen). Maar ik zou de voorbereiding best in durven gaan met Robertha en Van Kippersluis als spits 1 en 2 en Barto als pinchhitter. Ik vond het zeer indrukwekkend wat Robertha in januari/februari liet zien.