Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

FrancoLWD

Oh ja Brands, die leeft ook nog..

Lore

Maar als je advocaat van de duivel wil spelen dan zou je kunnen stellen dat Brands wel een punt heeft. Wij zitten te zeuren op spelers die liever op de bank zitten ergens anders dan spelen bij ons. Hij wilde niet bij ons op de bank zitten, maar spelen............ Bij Telstar

Dokkumer

Bijna iedereen wil spelen, alleen moet je je op de trainingen bewijzen dat je je plek verdient

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

legeips

WTF..
1x een aardige wedstrijd spelen en er is gelijk genoeg goodwill om de beste man te behouden... ERG DOM.. HEEL ERG DOM EN NAIEF.. Ik ben hier op zijn zachtst gezegd niet blij mee. Beste Martijn, Go ahead is geen Utrecht, Groningen, twente. Je had jezelf en ons een enorme gunst gedaan om te gaan. Je bent in de JL een prima speler en we zijn je ook dankbaar voor je aandeel in het kampioenschap, maar de eredivisie is echt een maat of 2 te groot.

Ik begrijp hier geen snars van...

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/7081

Gewilde reserve-spits blijft bij Cambuur: 'We willen hem behouden'

Martijn Barto ziet dat hij zakt in de hiërarchie van Dwight Lodeweges. De spits scoorde afgelopen weekend nog op erg fraaie wijze tegen Go Ahead Eagles, maar ziet ook dat er een nieuwe spits is aangetrokken. Barto wilde zelf niet vertrekken, maar de club wil hem ook niet laten gaan. Algemeen directeur Gerald van den Belt geeft in het Friesch Dagblad aan dat hij diverse aanbiedingen heeft afgewezen.

"Bijna alle clubs uit het linkerrijtje van de eerste divisie hebben geïnformeerd", zegt Van den Belt. "Maar ook gezien de fysieke gesteldheid van Michiel Hemmen willen we hem graag behouden."

Barto zelf gaf eerder al aan niet te willen vertrekken bij Cambuur. "Ik heb er hard voor gewerkt om in de eredivisie te komen, ik heb zelfs bijgedragen dat Cambuur in de eredivisie speelt", liet hij eerder weten. Een ruildeal met Anco Jansen (De Graafschap) is ook zo goed als van de baan.

Collingwood

Juist de ideale derde spits, die je zeker nodig hebt met de blessuregevoelige Hemmen. Barto doet altijd zijn best en zeurt nooit.

Christovao is op dit moment niet beter, en voor zijn ontwikkeling is het juist goed om elders aan spelen toe te komen (verhuren dus). Wat heb je er nu aan om Barto te verhuren?

Ik snap deze beslissing wel.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: Collingwood op januari 23, 2014, 21:29:13
Juist de ideale derde spits, die je zeker nodig hebt met de blessuregevoelige Hemmen. Barto doet altijd zijn best en zeurt nooit.

Christovao is op dit moment niet beter, en voor zijn ontwikkeling is het juist goed om elders aan spelen toe te komen (verhuren dus). Wat heb je er nu aan om Barto te verhuren?

Ik snap deze beslissing wel.

Ik niet... maar goed we zullen zien. Ik hoop dast geliek hest. Al denk ik niet dat een Barto een wedstrijd kan openbreken tegen de subtop. En dat zal zijn rol nu wel worden. zucht..

Collingwood

Citaat van: legeips op januari 23, 2014, 21:34:41
Ik niet... maar goed we zullen zien. Ik hoop dast geliek hest. Al denk ik niet dat een Barto een wedstrijd kan openbreken tegen de subtop. En dat zal zijn rol nu wel worden. zucht..

Ga er toch vanuit dat hij niet veel zal spelen als Hemmen en Ogbeche fit zijn. Maar de kans dat Hemmen het hele seizoen blessurevrij zal vrij zal blijven lijkt me toch behoorlijk klein, gelet op de eerste seizoenshelft. Dan heb je toch iemand nodig om op de bank te zetten.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: legeips op januari 23, 2014, 21:24:47
WTF..
1x een aardige wedstrijd spelen en er is gelijk genoeg goodwill om de beste man te behouden... ERG DOM.. HEEL ERG DOM EN NAIEF.. Ik ben hier op zijn zachtst gezegd niet blij mee. Beste Martijn, Go ahead is geen Utrecht, Groningen, twente. Je had jezelf en ons een enorme gunst gedaan om te gaan. Je bent in de JL een prima speler en we zijn je ook dankbaar voor je aandeel in het kampioenschap, maar de eredivisie is echt een maat of 2 te groot.

Ik begrijp hier geen snars van

Gewoon rustig adem blijven halen! De reden dat zij hem willen behouden is, omdat Hemmen erg vaak geblesseerd en en ze dan graag Barto nog op de bank willen kunnen zetten.

Holwerd voor Cambuur

Ik snap t ook wel. Ik zie liever Barto als 3e spits dan Christovao.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mindra

hopelijk ziet de ts ook in dat je zondag natuurlijk nooit met barto kunt beginnen. Hij deed het tegen de eagels leuk maar zondag is andere koek. Tegen zulke ploegen heb je een echte spits hemmen nodig. Kan hemmen nog niet starten dan onze nieuwe aanwinst er in.

als hemmen wel op de bank zit kan hij dus eventueel ballen.
ik zou met hemmen beginnen hij niet meer kan en dan onze nieuwe vriend erin zetten.

Clint

Citaat van: legeips op januari 23, 2014, 21:34:41
Al denk ik niet dat een Barto een wedstrijd kan openbreken tegen de subtop. En dat zal zijn rol nu wel worden. zucht..

En toch denk ik dat ook een Barto, als hij tenminste goede voorzetten krijgt, tegen elke tegenstander het balletje er wel in kan leggen. Dat is namelijk wel het probleem hier: goede ballen vanaf de flanken.

papier

Uitstekende zaak dat hij blijft

speculeter

Mooi met barto in de basis beginnen!

Galdiano

Barto heeft keer op keer bewezen te licht te zijn voor de ere. 1 redelijke pot en hij mag blijven? Onbegrijpelijk!!  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nancai

LEEUWARDEN - In de LC vandaag ruim aandacht voor de Friese derby Cambuur–SC Heerenveen, zondag in Leeuwarden.

Cambuur-spits Barto over Finnbogason: ,,Je ziet hem soms vijfentwintig minuten niet. Maar geef hem geen kans, want dan ligt ie-er in.''

Finnbogason over Barto: ,,Die ken ik niet. Is dat ook zo'n sterke kerel als Michel Hemmen?''

Wat een arrogantie!  :R Maar even zorgen dat die Finboergason je na zondag wel kent Martijn |:)