Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 16
  • Total: 16
16 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Nancai op januari 24, 2014, 09:14:24
LEEUWARDEN - In de LC vandaag ruim aandacht voor de Friese derby Cambuur–SC Heerenveen, zondag in Leeuwarden.

Cambuur-spits Barto over Finnbogason: ,,Je ziet hem soms vijfentwintig minuten niet. Maar geef hem geen kans, want dan ligt ie-er in.''

Finnbogason over Barto: ,,Die ken ik niet. Is dat ook zo'n sterke kerel als Michel Hemmen?''

Wat een arrogantie!  :R Maar even zorgen dat die Finboergason je na zondag wel kent Martijn |:)

Arrogantie? Ik vind dat wel meevallen, zoveel heeft Barto nog niet gespeeld dit jaar. En deze voetballers zullen ook wel niet altijd de samenvattingen  :jupiler  hebben zitten kijken vorig jaar. En eigenlijk geeft die een groot compliment aan  :0= HEMMEN! HEMMEN!

Galdiano

Citaat van: dizzhead op januari 24, 2014, 09:20:16
Arrogantie? Ik vind dat wel meevallen, zoveel heeft Barto nog niet gespeeld dit jaar. En deze voetballers zullen ook wel niet altijd de samenvattingen  :jupiler  hebben zitten kijken vorig jaar. En eigenlijk geeft die een groot compliment aan  :0= HEMMEN! HEMMEN!

9 van de 10 voetbal kenners heeft nog nooit van Barto gehoord!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Montana

Vanaf minuut 1 maar ff goed toezingen!
:0= BARTOOO! BARTOOO! BARTOOOO!!!!!!

zeewolde

Citaat van: Galdiano op januari 24, 2014, 09:30:48
9 van de 10 voetbal kenners heeft nog nooit van Barto gehoord!  :_schater
Een echte voetbalkenner weet wie er op de velden lopen. Ik hoop dat Barto de 1-0 maakt zondag. Eens zien wat iedereen dan schrijft.

poelie-lwd

Citaat van: clint op januari 24, 2014, 07:52:13
En toch denk ik dat ook een Barto, als hij tenminste goede voorzetten krijgt, tegen elke tegenstander het balletje er wel in kan leggen. Dat is namelijk wel het probleem hier: goede ballen vanaf de flanken.

Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Geef goede ballen van de flanken en Barto maakt ze ook.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

piene hassus

Met un steekpass kennie oek wel uut de foeten. Inne foeten anspeule issie minder sterk. Hij geeft oek faak an hoetie de bal hewwe wil mar krijt um faak niet su.

Goutum

Natuurlijk is Hemmen beter, maar hij komt net van een blessure. En om Ogbeche na twee trainingen meteen op te stellen slaat ook nergens op. Daarbij, Barto speelde vorige week een degelijke wedstrijd, die verdiend het om in de basis te mogen beginnen.

En als het niet loopt of we staan achter de eerste helft, dan is het toch wel erg lekker om een sterke bank te hebben. Barto en Paco/Bakker in de rust eruit en Hemmen en onze grote vriend erin en 4-2-4 gaan spelen. Publiek erachter, dan wordt het een heksenketel en pakken we gegarandeerd de volle pond!

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 24, 2014, 09:49:43
Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Geef goede ballen van de flanken en Barto maakt ze ook.
Kwaliteit van Barto was bij zijn 2-0 zondag prima te zien. Bewegen, verdediging in verwarring brengen, terugbewegen na een toch wel matige corner en binnen koppen.

carlo de leeuw

Nadelen barto:
Lage handelingssnelheid
Matige techniek
Weinig snelheid
Creeerd weinig en dus afhankelijk

Voordelen:
Vrij slim en ervaren
echte team speler
Werkt keihard
Goeie kopper
Scoort vaak wel bij grote kans

Zeg het maar........!?

pvanbuijtene

Citaat van: carlo de leeuw op januari 24, 2014, 13:31:59
Nadelen barto:
Lage handelingssnelheid
Matige techniek
Weinig snelheid
Creeerd weinig en dus afhankelijk

Voordelen:
Vrij slim en ervaren
echte team speler
Werkt keihard
Goeie kopper
Scoort vaak wel bij grote kans

Zeg het maar........!?

Dit baseer je op?

carlo de leeuw

Citaat van: pvanbuijtene op januari 24, 2014, 13:37:46
Dit baseer je op?
dit is gewoon een mening, dus gebaseerd op mijn waarneming

drg

Weet niet waar die ervaring vandaan moet komen en de slimste is ie ook niet echt als je sommige acties van 'm ziet, vind vooral die meeste voordelen beter gelden bij bv. Hemmen zoals koppen en scoren bij kansen

zeewolde

En weinig snelheid? Denk dat hij sneller is dan Hemmen (ok het is geen Cristovao).

carlo de leeuw

Citaat van: drg op januari 24, 2014, 13:58:58
Weet niet waar die ervaring vandaan moet komen en de slimste is ie ook niet echt als je sommige acties van 'm ziet, vind vooral die meeste voordelen beter gelden bij bv. Hemmen zoals koppen en scoren bij kansen
Ik vind hemmen of bijv pelle ook beter maar dit gaat toch over Barto en die zal waarschijnlijk spelen en die andere 2 niet.

drg

Citaat van: carlo de leeuw op januari 24, 2014, 14:14:12
Ik vind hemmen of bijv pelle ook beter maar dit gaat toch over Barto en die zal waarschijnlijk spelen en die andere 2 niet.

Ik vergelijk zijn kwaliteiten die je eerder noemt, terwijl ik vind (wat volgens mij een feit is) Barto helemaal geen ervaring heeft qua eredivisie voetbal, die eerste wedstrijden dit seizoen waren weggegooid om gemiste kansen en daar heeft hij volgens mij niets van geleerd, terwijl Hemmen aan de andere kant echte spitsengoals maakt zoals die tegen Ajax en Groningen