Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Als hij ons naar het kampioenschap schiet, contract voor het leven! |:)
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Heerlijk bezig Martijn! Ook prima voor zijn man gekomen bij de 0-1. Teken dat het er zeker wel in zit bij je!

poelie-lwd

Goals maken, belangrijk zijn. Goed bezig jonguh!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Hij komt helemaal los.  Hemmen heeft nu geduchte concurrent gekregen.  Top dag kerel  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

piene hassus

Lekker aktief mar tefeul oplegde kansen mist

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op april 15, 2013, 09:13:44
Lekker aktief mar tefeul oplegde kansen mist
Sufeulste keer. Mist Hemmen nooit een dikke kans?

piene hassus

As un kieper of ferdedigers 1 foutsje make kenne se dr nix fan en un spits mag opleide kansen misse en is t nog un goeien een, fien ik raar

Yellow Army

Citaat van: piene hassus op april 15, 2013, 13:50:43
As un kieper of ferdedigers 1 foutsje make kenne se dr nix fan en un spits mag opleide kansen misse en is t nog un goeien een, fien ik raar

Voetbalwetten zijn ook niet logisch. Van mij mag hij opgelegde kansen blijven missen zolang hij de winnende er maar in schopt.
Area 58

papier

Citaat van: Dokkumer op april 15, 2013, 12:15:10
Sufeulste keer. Mist Hemmen nooit een dikke kans?

Hemmen mist er ook zat, Barto doet het nu gewoon niets minder dan Hemmen.

sunderland

nee en dat mag ook wel eens gezegd worden .Als je zo hard werkt en dan in de laatste min zo koel een bal binnenschiet dan verdient dat een groot compliment .Henk laat hem voetballen naar zijn mogelijkheden en geeft hem veel vertrouwen en dus laat hij in 3 wedstr meer zien dan 1.5 jaar daarvoor .Henk zijn voorganger was en is een prutser

666

Citaat van: sunderland op april 15, 2013, 17:49:13
nee en dat mag ook wel eens gezegd worden .Als je zo hard werkt en dan in de laatste min zo koel een bal binnenschiet dan verdient dat een groot compliment .Henk laat hem voetballen naar zijn mogelijkheden en geeft hem veel vertrouwen en dus laat hij in 3 wedstr meer zien dan 1.5 jaar daarvoor .Henk zijn voorganger was en is een prutser

Amen..

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op april 15, 2013, 13:50:43
Sist mij niet snel hore brullen. Alleen een fout fan un kieper is meestal un teugengoal. En feul teugengoals die wij kregen hevve waren in mien ogen wel houdbaar.

denistel

hele week hier voor al gezegd dat je in zo,n open partij veel aan barto kan hebben omdat hij goed positie kiest
goeie loopacties.graafschap blijft ook voetballen dus dan krijg je ruimte.hemmen is beter tegen tegenstanders
die zich ingraven.
respect voor barto dat ie er nu toch staat en ja kansen missen dat doet elke spits,,die 1-2 gister was prima afgemaakt.