Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
38 gasten, 4 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter, justremco

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ik denk dat barto nog niet eens aan zijn top zit. Die jongen kan nog veel meer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

MP4L

Ik zie Barto als een prima 2de spits. Henk weet hoe hij met deze jonge moet omgaan. Ik persoonlijk vind hem een prima spits. Zeker niet slechter als Hemmen ALS hij wat meer body had. Maar daar is makkelijk aan te werken.

piene hassus

lukt dat nog op syn leeftyd?

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op april 16, 2013, 13:16:35
lukt dat nog op syn leeftyd?
Meer body lukt seker wel. Ik bin hast 40 en er komt de heule tied meer body bij :devil

Groeitip van Dokkie :0=KAMELENBURGERS

cambuurskwartiertje

ik vindt Barto wel steeds beter spelen eerst was ik oek niet zo'n fan van um.

666

Barto met arts of zonder arts... Dag en nacht.
Nou ja, schemer en duister  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ronald

Citaat van: MP4L op april 16, 2013, 10:28:11
Ik zie Barto als een prima 2de spits. Henk weet hoe hij met deze jonge moet omgaan. Ik persoonlijk vind hem een prima spits. Zeker niet slechter als Hemmen ALS hij wat meer body had. Maar daar is makkelijk aan te werken.

Verhoeven heeft nog wel een paar goede tips voor barto om meer body te krijgen  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Ronald op april 16, 2013, 17:51:00

Verhoeven heeft nog wel een paar goede tips voor barto om meer body te krijgen  :_schater
Waarom zover kijken? Als ik op de tribune rondkijk zie ik voldoende met body ervaring :devil

Ronald

Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 17:52:53
Waarom zover kijken? Als ik op de tribune rondkijk zie ik voldoende met body ervaring :devil

Verhoeven heeft al jaren zo'n body en combineert het met iets wat op sport lijkt

Dokkumer

:proost consumeren is ook topsport :devil

denistel

Citaat van: MP4L op april 16, 2013, 10:28:11

ken wel een maandje bij mie in de kost :_schater

Destroyer

Citaat van: Ronald op april 16, 2013, 17:51:00

Verhoeven speelt Veel wedstrijden. Hoeveel pizza's krijg je binnen een kwartier maximaal naar binnen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

punkman

Martijn Barto zal spoedig een nieuwe verbintenis ondertekenen bij SC Cambuur. De aanvaller die een aflopend contract heeft in Leeuwarden staat open voor een nieuwe periode bij de club die volop meestrijdt voor promotie naar de Eredivisie. Zijn zaakwaarnemer is content met wat Cambuur wil met de spits en denkt dat het voor Barto een uitstekende deal zal zijn als hij blijft.
" Cambuur wil verder met Barto. Martijn staat ook positief tegen een langer verblijf maar de onderhandelingen zijn nog gaande. We hopen op korte termijn overeenstemming te bereiken over de voorwaarden", aldus  zaakwaarnemer Zabih Etemadi van Soccer Linked Services.
"Cambuur en Barto zijn een goede match. Dat blijkt nu, maar werd ook het voorgaande seizoen duidelijk. Martijn krijgt het vertrouwen van de technische staf en hij heeft dat niet beschaamd. De twee belangrijke goals tegen De Graafschap geeft hem, de club en de fans veel vertrouwen voor de toekomst."
Martijn Barto reageerde zelf ook op het nieuws: "Het is nog niet zover maar ik hoop dat snel geregeld is."

YellowBlue

Prima stand-in, maar geen echte killer spits. Wel fijn om verschillende types in je selectie te hebben.