Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
37 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Die vervelende Castagnois kan een voorbeeld nemen aan Martijn! Beide heren hebben de nodige kritiek gekregen. Als Castaignos vervolgens scoort reageert hij uitermate irritant met allerlei hooghartige gebaartjes. Voor Barto geldt hetzelfde, maar die blijft positief, en als hij scoort is hij gewoon hartstikke blij. Gevolg: Veel mensen hopen dat Castaignos finaal zal mislukken terwijl Barto alle succes van de wereld wordt gegund.
Kalmte alleen kan u redden.

papier

Is dat niet inherent aan voetbal? Een beetje meer realiteit kan op zich geen kwaad, voor de wedstrijd was Barto nog iemand die bij de Trynwaldster Boys Combinatie in het 38e elftal niet eens op de bank zou zitten. Ik blijf gecharmeerd van Barto, ook als hij hier straks weer wordt afgezeken.

Ik denk dat iedereen het wel met me eens zal zijn dat je beter een hard werkende Barto (en geldt ook voor Lukoki) in het veld hebt staan dan een sjokkende ongeïnspireerde momentenvoetballer. Foutjes maken, soit. Foutjes goed proberen te maken, hulde.

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op februari 17, 2014, 08:59:11
Pfffff....

Geweldig dat hij nu twee keer scoort, maar aan zijn inzet heeft het nooit gelegen.
Maar er is wel altijd kritiek op hem, maar nu hij twee keer scoort wordt hij ineens de hemel in geprezen.

Deze jongen werkt altijd keihard daar valt niks op aan te merken.
Doel gericht is hij ook altijd.

Maar ja een bal aannemen en vast houden op dit niveau is lastig voor hem. Kijk naar de bal die Ritzmaier op hem gaf na die geweldige actie. Bal spat wel 10 meter van zijn voet.
Prijs hem zeker niet de hemel in. Misschien lijkt het wel zo, omdat de gunfactor bij hem enorm groot is. En ja, ik gaf ook aan dat hij voetballend zeker de minste van de drie is. Jouw voorbeeld is daar treffend in. Andere momenten kaatst die wel weer prima.

nepomuk

Citaat van: legeips op februari 17, 2014, 00:12:59
1 zwaluw vriend.... _O_
Dan ben je de zwaluwen van vorig seizoen zeker vergeten? Mede dankzij hem spelen we in de eredivisie.

pvanbuijtene

Citaat van: nepomuk op februari 17, 2014, 09:57:12
Dan ben je de zwaluwen van vorig seizoen zeker vergeten? Mede dankzij hem spelen we in de eredivisie.
tegen eagles paar wedstrijden terug ook toppie

nepomuk

Welke eredivisieclub kan beschikken over zo'n doeltreffende derde  spits? Het is misschien niet altijd even vlekkeloos, maar hij maakt ze wel! En....op belangrijke momenten!

drg

Citaat van: nepomuk op februari 17, 2014, 10:17:34
Welke eredivisieclub kan beschikken over zo'n doeltreffende derde  spits? Het is misschien niet altijd even vlekkeloos, maar hij maakt ze wel! En....op belangrijke momenten!

Denk dat het weinig te maken heeft met derde spits zijn, maar eerder het feit dat de TS hem niet eerder wat meer kansen gegeven heeft. Hemmen had meteen de voorkeur omdat hij in zijn eerste match (tegen Groningen toch?) wel direct scoorde en vervolgens is aan hem vastgehouden. Barto heeft altijd al meer vechtlust getoond, Hemmen is gewoon een sterk kerel geweest die tegen specifieke tegenstanders erg goed over kan komen vanwege zijn lengte en kracht, maar als hij het niet meer probeert is het snel duidelijk dat het beter is om Barto er in te zetten.

Maar kijk bv. naar Lukoki, het kost hem misschien ontzettend veel wedstrijden maar uiteindelijk kan hij toch de speler worden waar je op wacht, alleen heeft dat bij Jody wel ontzettend lang geduurt voordat er wat progressie te merken was.

pvanbuijtene

Barto samen met el makrini in telegraaf elftal van de week!

Collingwood

Citaat van: drg op februari 17, 2014, 10:35:55
Denk dat het weinig te maken heeft met derde spits zijn, maar eerder het feit dat de TS hem niet eerder wat meer kansen gegeven heeft. Hemmen had meteen de voorkeur omdat hij in zijn eerste match (tegen Groningen toch?) wel direct scoorde en vervolgens is aan hem vastgehouden. Barto heeft altijd al meer vechtlust getoond, Hemmen is gewoon een sterk kerel geweest die tegen specifieke tegenstanders erg goed over kan komen vanwege zijn lengte en kracht, maar als hij het niet meer probeert is het snel duidelijk dat het beter is om Barto er in te zetten.

Maar kijk bv. naar Lukoki, het kost hem misschien ontzettend veel wedstrijden maar uiteindelijk kan hij toch de speler worden waar je op wacht, alleen heeft dat bij Jody wel ontzettend lang geduurt voordat er wat progressie te merken was.

Barto had in de eerste twee wedstrijden (NAC en Roda) een basisplaats en speelde daarin dramatisch! Hemmen viel twee keer sterk in waardoor het spel van Cambuur verbeterde. Vervolgens werd hij daarvoor in de wedstrijd tegen Groningen beloond met een basisplaats en speelde hij de pannen van het dak. Daarna is hij de gehele eerste seizoenshelft een belangrijke pijler geweest onder het goede spel van Cambuur en was daarnaast op dat moment de meest efficiënte spits van de eredivisie.

Een fitte Hemmen moet daarom in mijn ogen altijd de voorkeur krijgen boven Barto. Maar als hij niet fit is heb je drie keer meer aan Barto, zoals ik ook in een ander topic heb gezegd.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op februari 17, 2014, 10:41:42
Een fitte Hemmen moet daarom in mijn ogen altijd de voorkeur krijgen boven Barto. Maar als hij niet fit is heb je drie keer meer aan Barto, zoals ik ook in een ander topic heb gezegd.

Helemaal mee eens!
Nu is mijn vraag Hemmen of Ogbeche?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Citaat van: Galdiano op februari 17, 2014, 10:44:30
Helemaal mee eens!

Zou bijna eerder af gaan vragen Barto of Ogbeche...

Denk niet dat Hemmen snel op het veld terug zal keren namelijk.

Collingwood

Citaat van: Galdiano op februari 17, 2014, 10:44:30
Helemaal mee eens!

Heel moeilijke keus, zijn beide toppers voor Cambuur. Denk dat Ogbeche iets completer is vanwege zijn snelheid, alhoewel je Hemmen weer beter door de lucht aan kunt spelen. Zeker in uitwedstrijden zou ik denk ik voor Ogbeche kiezen. Maar ja, het zou natuurlijk eerst al eens mooi zijn als ze eens beiden gelijktijdig fit zouden zijn!

Bernardo

Eerst maar kijken hoe Barto het komende weken doet. Je kan het nu niet weer maken om hem er naast te zetten, na zo'n goede wedstrijd.

Collingwood

Citaat van: Bernardo op februari 17, 2014, 10:53:35
Eerst maar kijken hoe Barto het komende weken doet. Je kan het nu niet weer maken om hem er naast te zetten, na zo'n goede wedstrijd.

Dat ben ik met je eens, en ik denk ook niet dat zijn basisplaats voorlopig in gevaar komt. Ogbeche is zeker nog een paar weken 'out' en ik verwacht persoonlijk Hemmen voorlopig ook nog niet (volledig) terug.

sunderland

Citaat van: pvanbuijtene op februari 17, 2014, 10:37:27
Barto samen met el makrini in telegraaf elftal van de week!
die 2 centrale verdedigers hebben een 10 zeker in het elftal vd week .De heerser van nederland staat er niet eens in .