Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: sunderland op februari 17, 2014, 11:23:08
die 2 centrale verdedigers hebben een 10 zeker in het elftal vd week .De heerser van nederland staat er niet eens in .
Nee, die waren te goed. Het wachten is nog op het Wereldelftal van de week  :y

John Hiatt

Was ie vorige week zo goed of vandaag zo slecht?

Cambuur058

Citaat van: John Hiatt op februari 22, 2014, 23:58:13
Toch de winnende assist ;)

moodygrunn

Citaat van: John Hiatt op februari 22, 2014, 23:58:13
Vorige week kreeg hij twee mogelijkheden om te schieten binnen het 5-meter gebied. Dat is ook het gebied waar de kans op een doelpunt het grootst is (duh). Kijk maar eens een compilaasie van Van Nistelrooij. Die maakte ze daar bijna allemaal.
Vandaag waren de pogingen van Barto van veel grotere afstand. Daarbij ontbrak het hem ook wat aan geluk/kwaliteit (die bal die hij van Lukoki kreeg bv).
Redelijke pot gespeeld imo, aantal keren betrokken geweest bij het opzetten van een aanval en ook nog de assist op V.Moorsel.
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Verloor vandaag heel veel duels. Vult het niet heel onaardig in, maar ben blij dat na de komende 2 uitwedstrijden als het goed is Ogbeche er thuis tegen RKC weer bij is!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2014, 00:04:02
Verloor vandaag heel veel duels. Vult het niet heel onaardig in, maar ben blij dat na de komende 2 uitwedstrijden als het goed is Ogbeche er thuis tegen RKC weer bij is!

Eens. Ik dank Barto voor een prima tweetal wedstrijden en nu rustig ogbeche en hemmen brengen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ach kom op, hij heeft het voor zijn doen toch geweldig gedaan, Ik vind hem een held!!! Met zijn beperkte middelen er zoveel uithalen.... Petje af!! Kreeg moeilijke kansen waar hij redelijk mee om ging.

Als van Moorsel (met zijn talent) de instelling van Barto zou hebben, zouden we een Oranjeklant op het middenveld hebben!!! |:)
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 00:13:14
Ach kom op, hij heeft het voor zijn doen toch geweldig gedaan, Ik vind hem een held!!! Met zijn beperkte middelen er zoveel uithalen.... Petje af!! Kreeg moeilijke kansen waar hij redelijk mee om ging.

Als van Moorsel (met zijn talent) de instelling van Barto zou hebben, zouden we een Oranjeklant op het middenveld hebben!!! |:)

Dat ontken ik ook niet. Hij heeft ons bewezen dat wij blij mogen zijn dat hij noet uitgeleend wilde worden, maar ik ben wel blij dat er snel weer iemand anders staat, die andere twee zijn namelijk een klasse beter

papier

Barto won inderdaad minder duels dan vorige week maar dat gold voor het hele team, mist een grote kans maar plukte een bal mooi uit de lucht (schot) en een prima kopbal. Uiteindelijk de assist (wel gewonnen duel) dus uiteindelijk niet gek gedaan, gewoon onderdeel van een wedstrijd waarin veel spanning was (niet verliezen). Hemmen/Ogbeche moeten naar mijn mening gewoon topfit zijn om Barto in de basis te vervangen, niet alleen omdat Barto niet onverdienstelijk speelt, ook omdat je gewoon geen risico moet nemen met Ogbeche/Hemmen.

Galdiano

Hij miste weer kansen! Hij staat er voor om doelpunten te maken, gezien de kansen zeg ik een 5.5
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2014, 12:45:27
Hij miste weer kansen! Hij staat er voor om doelpunten te maken, gezien de kansen zeg ik een 5.5
is ook zo .Vergeet niet dat hele elftal het zwaar had .

sccleeuwarden

Is toch weer zeer belangrijk geweest en ook hemmen had niet een doelpunt gemaakt gister!!! hemmen heeft ook niet elke wedstrijd gescoord....... en het zijn ook heel andere type spelers!

0517

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2014, 12:45:27

Exact!

Marc S

We kunnen wel op barto inhakken met z'n allen, maar er zat ook een dosis pech bij dat die ballen van hem er niet in gingen, niemand kreeg de bal er in. Steeds net naast of kurto redde miraculeus.

EastSide058

Heeft 2x goed gespeeld tegen GAE, en PEC Zwolle. GAE met een Jupiler League verdediging en Zwolle met reserves. Dat is zijn plafond. Gister was duidelijk herkenbaar als je speelt tegen betere verdedigers. En de kansen die HIJ krijgt moet je als spits ook maken. Ik vind dat Christovao ook wel eens de kans mag verdienen om zich te bewijzen vooral tegen zijn oude werkgever zondag ipv Barto.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!