Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

FC Den Haag - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, oktober 25, 2013, 14:28:01

Vorige topic - Volgende topic

666

Als je de voorhoede de bal geeft dan moet je er op kunnen vertrouwen dat ze er iets mee doen. Maar bij ons houd het daar gewoon op. De hele voorhoede is onthutsend zwak. Op deze wijze doorgaan heeft heen zin. Wat een kut weekend heb ik zeg, vanacht al 2x wakker geworden door deze wanprestatie :(
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Zoals bruggink zei:als je nog maar 11 doelpunten hebt gemaakt heb je niets in de eredivisie te zoeken!
Elke wedstrijd speel je met 1 maar vaak 2 man minder.
Linksbuitenpositie is een lachertje en ook in de spits komen we domweg tekort.
Als er geen versterking bijkomt op deze 2 posities speel je volgen seizoen weer jupiler league.
Overigens was gisteravond iedereen op vd laan na ver onder de maat.
Ik heb me kapot geergerd aan ritzmaier, die echt als een krant stond te spelen en dan nog van die mislukte hakjes geven.

Gisteren was een wedstrijd tussen mannen en jochies. Wat  zijn wjj afgetroefd opstrijdlust zeg!

666

Citaat van: AL op november 10, 2013, 08:09:25
Zoals bruggink zei:als je nog maar 11 doelpunten hebt gemaakt heb je niets in de eredivisie te zoeken!
Elke wedstrijd speel je met 1 maar vaak 2 man minder.
Linksbuitenpositie is een lachertje en ook in de spits komen we domweg tekort.
Als er geen versterking bijkomt op deze 2 posities speel je volgen seizoen weer jupiler league.
Overigens was gisteravond iedereen op vd laan na ver onder de maat.
Ik heb me kapot geergerd aan ritzmaier, die echt als een krant stond te spelen en dan nog van die mislukte hakjes geven.

Gisteren was een wedstrijd tussen mannen en jochies. Wat  zijn wjj afgetroefd opstrijdlust zeg!

Niets aan toe te voegen...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

nikjeuh

Drama wedstrijd. Maar hopelijk was dit de slechtste vh seizoen. Nu op naar NEC thuis. Winst is een must, ben benieuwd hoe de jongens daar mee omgaan. Hopelijk stunt NEC niet tegen Ajax vanmiddag.

wiekie1969

Wederom lag het niet aan het voetbal, 64 procent balbezit zegt genoeg. Christovao scoorde een zuiver doelpunt, maar die werd afgekeurd en de tegenaanval leverde de 1-0 op, tja............
Wedstrijd werd op strijd verloren, dit Ado is qua voetbal de zwakste ploeg die ik dit seizoen gezien heb.

Het is nu wel duidelijk dat er voorin wat bij moet. Brands heeft geen actie, speelt alles terug. Lukoki doet maar wat, zo grillig als de neten. Christovao kun je niks verwijten vind ik, was zijn 2e volledige wedstrijd dit seizoen.
Ritzmaier won niet 1 duel en werd zeer TERECHT gewisseld. Dus die is tegen Nec de uitblinker.

Vond de wissels goed invallen, Perreira zeer degelijk en Paco zoekt altijd de voetballende oplossing alhoewel die kopbal van hem had moeten zitten.

Snel vergeten deze pot en nu 2 weken opladen voor de zeer belangrijke wedstrijd tegen het altijd lastige Nec.

wiekie1969

Nog nergens genoemd hier, maar wat een arrogant stuk vreten is die Maurice Steijn van Ado zeg :R :R :R :R :R

wiekie1969

Citaat van: sunderland op november 09, 2013, 22:43:42
We kunnen helemaal alles afzeiken maar we kunnen dit ook snel vergeten en op naar de volgende wedstr .WE MOETEN MET ZIJN ALLEN VOLLEDIG ACHTER ONS CLUB[SPELERS] BLIJVEN STAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuurlijk juh |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Harry L.

We zijn gewoon zwaar door de ondergrens gegaan. We kunnen geen vuist maken, je weet vooraf dat je tegen ado veel strijd en passie op de mat moet leggen. Onbegrijpelijk gewoon.
Een aanfluiting van jewelste. Hopen dat we Rkc onder ons kunnen houden en dat er een wonder gaat gebeuren dat we door de nacompetitie komen

Leovardia

Citaat van: punkman op november 10, 2013, 03:37:00
Was er niet bij, maar op tv heb ik echt lange tijd onze 60 man horen zingen. Maarja dat ben ik dan.

Ik heb vanacht de wedstrijd terug gezien in samenvatting en heb het uitvak toen luid en duidelijk gehoord, moet met de microfoonpositie te maken hebben. Was in ieder geval blij verrast?.

Wel weer typisch, dat een gedeelte nu al praat over degradatie en nacompetitie. We hebben weliswaar 3-0 verloren, had ook net zo goed andersom kunnen zijn. Kom op mensen, beetje vertrouwen, ado uit kun je eens verliezen hoor. Thuis moet je de punten pakken, te beginnen tegen nec over 2 weken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

DayDreamer

Citaat van: 666 op november 10, 2013, 07:58:32
Als je de voorhoede de bal geeft dan moet je er op kunnen vertrouwen dat ze er iets mee doen. Maar bij ons houd het daar gewoon op. De hele voorhoede is onthutsend zwak. Op deze wijze doorgaan heeft heen zin. Wat een kut weekend heb ik zeg, vanacht al 2x wakker geworden door deze wanprestatie :(

:y

Harry L.

Beste leovardia,

Je zou net als ik die geel/blauwe bril eventjes af moeten zetten. Als het goed is kom je dan tot de conclusie dat ongeacht hoe we spelen we geen (te weinig) punten pakken. We komen kwaliteit te kort, spelen vaak in een te laag tempo, te veel balletjes breed/terug, te weinig creativiteit en ga zo maar door. Het is dus begrijpelijk dat fans (zoals ik) met angst en beven naar de toekomst kijken. Ondanks dit alles blijf ik ze door dik en dun steunen. |:)

scclwd

Hier ook een verpest weekend...

Wekenlang de complimenten gekregen, goed veldspel, alleen het scoringsprobleem moest even opgelost worden.
Nu zijn we uit vorm (voor hoe lang?) en scoren we helemaal niet meer, sterker nog, de weg naar het doel wordt niet eens meer gevonden. Er moet in de winterstop echt wat bijkomen anders is het over en uit, vrees ik.

sccleeuwarden

Maar eens een andere speelstijl proberen, op deze manier kunnen we elke dag wel voetballen maar zullen er niet of nauwelijks goals vallen! Makrini en vd laan dat zijn de voorbeeld spelers, altijd strijd!! En eindelijk is die bakker een wedstrijd geschorst en kan hopelijk van brakel laten zien dat hij van meerwaarde is. Wat een slappeling op het middenveld, lopen lopen lopen maar elke keer je poot terug trekken........ en ook maar eens leren om een bal onder controle te krijgen!

weestwel

De wedstrijd van gisteravond was in alle opzichten zeer eredivisie onwaardig. Het spel was van beide kanten niet om aan te gluren. Wat mij ook is opgevallen, is dat het behoorlijk leeg was in dat stadion. Kortom, heel snel vergeten deze pot en hopen dat er in de winterstop nog een paar ploegen onder ons staan.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2013, 08:27:14
Wederom lag het niet aan het voetbal, 64 procent balbezit zegt genoeg. Christovao scoorde een zuiver doelpunt, maar die werd afgekeurd en de tegenaanval leverde de 1-0 op, tja............
Wedstrijd werd op strijd verloren, dit Ado is qua voetbal de zwakste ploeg die ik dit seizoen gezien heb.

Het spijt me, maar dit .Cambuur is de slechtste ploeg die ik dit seizoen heb gezien. ADO heeft dik verdiend gewonnen en balbezit zegt mij helemaal niets. Geen kansen creëeren tegen dit Den Haag is dramatisch!