Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Dit is een wedstrijd om snel te vergeten, slechte voetbal, scorend weer tekort. Zeg niet dat ik gek ben als ik zeg dat we met goede buitenspelers gewoon in het linker rijtje konden spelen. Nu concentreren op de competitie, en in de winter Adje, en/of Micheal de Leeuw halen want met dit materiaal haal je het niet.

Wat een kneuzen van de Bunnikside , gaan ze vuurwerk op het veld gooien bij 0-2 voorsprong. Gaat ze onnodig geld kosten.

Sfeer van onze kant was dramatisch  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

De eerste 10 minuten was ik hoopvol. Lukoki die zijn man voorbij komt en een paar corners pakt, een goed kopkans, een goed schietkans: Valt dat doelpunt en dan 80 minuten toeval-voetbal, lange ballen en hopen dat ie gelukkig goed valt.

Ik wordt letterlijk ziek van deze avond (nu eerst effe een paracetamolletje)
Henk, held, bedankt

vialli

Oké, ut was niks vanavond, maar se kenne ut goeedmake en saterdag
DRIE punten pakke teugen NAC, en dan sien we in ut nieuwe jaar met de
NOODIGE versterkingen wel weer.

Treb

Citaat van: vialli op december 19, 2013, 00:07:47

En su ist  :proost

Tukker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 18, 2013, 23:04:21
De Ridder, wat een heerlijke speler is dat. Knokken, uitdelen, incasseren, niet zeuren, vallen, opstaan en doorgaan. En kan nog voetballen ook!
Ik vond het een irritant ventje die er alleen maar op uit was om vrije trappen te versieren. Als Hemmen hetzelfde in de spits zou doen wordt alles afgefloten.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 22:50:33
5774
Zo weinig ??  Volgens mij waren er wel meer. Heel Noord zat voor 99% vol, Oost ook voor 95% vol, Hoofdtribune alleen vakken 1, 2 en 3 wat leeg en Zuid kan ik niet over oordelen; daar stond ik zelf maar was volgens mij minimaal half vol.
Er ist der wahre Christ

Tukker

Citaat van: Bernardo op december 18, 2013, 22:29:46
Cambuur zonder Hemmen is als bier zonder alcohol. Wat een triest zooitje.
Ik vond het zelfs bijna bier zonder prik. Ik miste de opbouw bij de verdedigers. Het is geen opbouw meer, maar probleem verschuiven en als er dan niks anders opzit maar terug naar Nienhuis. En vaak zie ik dat de verkeerde keuzes gemaakt worden; als er dan eindelijk ergens ruimte ligt wordt de andere kant weer opgezocht waarbij je van te voren al kunt zien dat de bal bij Nienhuis gaat eindigen. Wat dat betreft deed Utrecht het beter; zodra ze de bal kregen was er veel beweging en daardoor veel aanspeelmogelijkheden.
Er ist der wahre Christ

Tukker

Citaat van: Drumfather SCC op december 18, 2013, 22:29:24
Ik vond Jody deze wedstrijd juist wel positief opvallen, goede werklust en een aantal goede voorzetten
Ritzmaier, Bakker,  Barto en Feldballe daarentegen waren verschrikkelijk slecht!
De 2e goal is ontzettend amateuristisch weggegeven en ook de wissels van Dwight waren onbegrijpelijk!
En train gvd eens op corners man! Om te janken!
MoTM was voor mij Van der Laan, Ook Makrini, Brakel en de gehele defensie met Nienhuis vond ik goed staan
Alleen waren de spelhervattingen van Leo soms erg matig!
Mooi maar beginnen met Christovao-Hemmen-Lukoki

Anti voetbal van Utrecht en die ''supporters'' zijn stumpers  :R De Tsunami wat nabouwen en met vuurwerk keilen

Uithuilen en op na zaterdag; Aanhaken of Play-Offs
Veel ben ik met je eens maar niet dat Barto verschrikkelijk slecht was. Ik vond hem zelfs in de eerste helft één van de betere en actiefste spelers.

Die 2e goal was echt dramatisch. Die speler van Utrecht kreeg ineens van iedereen alle vrijheid van de wereld. Wanneer krijgen wij eens zo'n verdediging tegenover ons die de deur opengooit.

En de lange bal van Nienhuis was vaak te lang.

Vrije trappen en corners kunnen veel beter; dat lijkt er niet op. :zweep
Er ist der wahre Christ

richard

Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 23:00:45
Waar is de passie bij de spelers gebleven? Ze speelden als oude vodden man. Is er soms onenigheid?

Het slome gedrag van lodeweges slaat over op spelers!!!

Treb

Tip: voel je je kut na een wedstrijd, zoek op youtube naar het filmpje van Ruppppert: Excelsior - Cambuur

|:)

De Gast

Citaat van: richard op december 19, 2013, 00:57:50
Het slome gedrag van lodeweges slaat over op spelers!!!

En jij hebt jezelf hoog zitten?

Paar dagen geleden hadden we immers nog niks te klagen..

Hilversum voor Cambuur

Gezellig dagje Leeuwarden gehad maar wat een draak van een pot, gatverdamme! Utrecht daarentegen liet ook niks zien maar er feit dat je dan alsnog met 0-2 verliest!!

De aanval is om te janken!! Met Feldballe - Barto en Christovao red e het simpelweg niet. Barto doet alles op inzet, Feldballe straalt helaas niks uit. Heb geen normale aanval gezien! Het is echt compleet anders als Michiel erin staat. Hier moet wat aan gedaan worden, we kunnen aankomende seizoenshelft niet nog meer lopen stuntelen voorin. Wat mij betreft 2 buitenspelers en een spits erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daddy T.

Citaat van: runner 1 op december 18, 2013, 22:00:21
Ze winnen geen wedstrijd meer , is veel te zwak allemaal .

F*ck die KNVB beker, dit seizoen telt maar 1 ding...  :0= overleven!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Hilversum voor Cambuur

Daar ben ik ook niet heel rouwig om, voor ons valt er naast extra recette weinig te winnen in de beker.

DayDreamer

Citaat van: vialli op december 19, 2013, 00:07:47

Ik heb daar totaal geen vertrouwen in, zaterdag 0 punten.

Versterkingen, de namen die ik hoor en lees, vraag me af of het echt versterkingen zijn, daarnaast ook nog maar zien of het gaat lukken om goede versterkingen te kunnen halen, er zijn meer kapers natuurlijk en Cambuur staat er niet goed op denk ik.