Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Daddy T. op december 19, 2013, 08:36:12
F*ck die KNVB beker, dit seizoen telt maar 1 ding...  :0= overleven!

Die beker is niet belangrijk, maar het spel van de laatste weken en dan met name gisteren, pfffff middenmoot eerste divisie niveau.

Scc01

Na een nachtje slapen ben ik er wel weer overheen. Enige wat me niet aanstaat is dat we blijkbaar gestopt zijn met voetballen. De teams hebben ons door, we kunnen er niet tegen als er wordt gestoord en wordt doorgejaagd vanaf het begin. Ik heb me echt kapot geergerd aan dat tikkie terug en tikkie breed voetbal.
Maar wat is er toch met Nienhuis aan de hand. Telkens als hij de bal heeft, dan legt hij het spel volledig stil met dat gewacht, om hem vervolgens of over de zijlijn te maaien, of veel te ver richting verdediging te maaien. Als je dan toch een lange bal speelt kun je hem net zo goed meteen wegrossen.....
Wat we nu wel zeker kunnen concluderen is dat Felballe geen pepernoot raakt. En dat de afronding en corners nog steeds dramatisch zijn.
Wishfull thinking dat dit zaterdag wel goed gaat. Maar toch hoop ik het.
Enige pluspunt vind ik de dreiging van Christavao. Misschien eens wat langer laten spelen.

richard

Citaat van: De Gast op december 19, 2013, 07:05:16
En jij hebt jezelf hoog zitten?

Paar dagen geleden hadden we immers nog niks te klagen..

Ik klaag al weken hoor vwb trainingen en ritzmaier op links!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: richard op december 19, 2013, 10:54:49
Ik klaag al weken hoor vwb trainingen en ritzmaier op links!!

Onze verdediging is zo goed omdat we zo weinig kansen weggeven, zeggen we steeds. Maar als ze tegen Ajax drie kansen weggeven en twee om de oren krijgen en tegen Utrecht weer drie kansen en weer twee om de oren krijgen. En de twee laatste doelpunten in de wedstrijden zijn zulke grote fouten, kun je dan nog wel spreken van een goed verdediging? De verdediging is zo goed als de mate waarin die de concentratie de gehele wedstrijd kan vast houden: één moment van onoplettendheid en je bent drie punten kwijt. Het enige constante bij Cambuur op dit moment is het geklaag van Richard _O_

En toch rijden we met drie punten uit Breda weg zaterdag!
Henk, held, bedankt

Goutum

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2013, 12:41:27
Onze verdediging is zo goed omdat we zo weinig kansen weggeven, zeggen we steeds. Maar als ze tegen Ajax drie kansen weggeven en twee om de oren krijgen en tegen Utrecht weer drie kansen en weer twee om de oren krijgen. En de twee laatste doelpunten in de wedstrijden zijn zulke grote fouten, kun je dan nog wel spreken van een goed verdediging? De verdediging is zo goed als de mate waarin die de concentratie de gehele wedstrijd kan vast houden: één moment van onoplettendheid en je bent drie punten kwijt. Het enige constante bij Cambuur op dit moment is het geklaag van Richard _O_

En toch rijden we met drie punten uit Breda weg zaterdag!

Doordat we zo weinig scoren kan ieder tegendoelpunt dodelijk zijn. Als je naar de stand kijkt zijn er maar vijf clubs met minder tegendoelpunten, maar staan we op de laatste plaats als het gaat om het maken van doelpunten. De verdediging staat dus als een huis. Ik ben het dan ook niet met je eens, behalve dan jouw opmerking over Richard.

TM

Het spel is kut, de inzet is kut. Waar zijn is de vorm van de eerste weken....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Goutum

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 18, 2013, 23:04:21
De Ridder, wat een heerlijke speler is dat. Knokken, uitdelen, incasseren, niet zeuren, vallen, opstaan en doorgaan. En kan nog voetballen ook!

Helemaal mee eens, beste man van het veld.

Cambuur058

ging dat "kanker utrecht!" niet wat ver, ook al begonnen hun; stel je dan wat volwassener op

stefan15

Citaat van: Cambuur058 op december 19, 2013, 15:06:03
ging dat "kanker utrecht!" niet wat ver, ook al begonnen hun; stel je dan wat volwassener op
Hoort niet in n stadion thuis, nergens eigenlijk. Ik wil niks goed praten maar ik snap de totale frustratie wel!

Harry L.

Citaat van: ForzaCambuur1 op december 18, 2013, 19:55:35
Iemand die aan een stream kan komen? Gezocht maar niet gevonden  :|

www.janlul.com (geen grap, veel voetbal!!!)

The Prominence

Citaat van: TM op december 19, 2013, 13:32:04
de inzet is kut.

Wat inzet betreft kan het hele team een voorbeeld nemen aan Barto die zet alles op alles.

Yellow Army

Citaat van: Leovardiascc op december 19, 2013, 18:08:25
Wat inzet betreft kan het hele team een voorbeeld nemen aan Barto die zet alles op alles.

En Makrini niet te vergeten.
Area 58

Bernardo

Citaat van: Goutum op december 19, 2013, 14:34:25
Helemaal mee eens, beste man van het veld.

Eens, als supporter van de tegenstander vervloek je hem. Maar goeie speler hoor.

wiekie1969

We gaan zaterdag winnen en waarom? Omdat Ritzmaier niet meedoet vanwege een schorsing.

Die jongen komt totaal niet uit de verf op de linksbuiten, maar daar kan hij ook niets aan doen. Hij staat daar bij gebrek aan beter en is daar de afgelopen weken neergezet door Lodeweges.

Maar sinds hij daar speelt is cambuur voetballend  een stuk minder geworden, want ook van Brakel voegt voetballend niks toe en kan het in mijn ogen niet belopen op het middenveld.

Voeg daar aan toe dat Lukoki ondanks zijn dramatische spel elke week de hand boven het hoofd wordt gehouden en de nederlagen van de laatste weken zijn te verklaren.

Het elftal staat niet meer goed en dit werkt door in de spelersgroep, zie het verhaal Brands.

In de winterstop moeten we een linksbuiten halen zodat Ritzmaier weer op het middenveld kan spelen. De ts moet dit toch ook zien lijkt mij.

Gisteravond wederom een hoop pech gehad,  ik weet zeker dat na de winterstop de puntjes binnen gaan stromen!!!

Fijne feestdagen allemaal  |:) |:) |:)