Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Citaat van: Galdiano op december 01, 2013, 16:19:48
Waar waren deze supporters twee drie jaar geleden bij almere, telstar en agovv!
Ze waren er niet!

De echte supporters zitten nu met pijn in het hart thuis! Ze hadden er gewoon in de auto bij moeten zijn!

Fuck the buscombi!
Lekker te teleteksten, omroep abe er voor....................................................

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

De steun van de twaalfde man was vandaag minimaal, maar als dit zo doorgaat, gaan we volgend jaar
weer naar de clubs die Galdiano schrijft.

Blijf je club steunen waar dan ook........................................................

Kuzmanovic-Apeldoorn

Net terug. Nul sfeer in het stadion!! (ook bij ons trouwens). Na de 3-0 ging het publiek los, gingen ze geloven in de overwinning, denk ik 8P. "sta op als je voor Vitesse bent" en werkelijk niemand staat op...

De bus heeft een groot gehalte 'schoolreisje', maar van mij alle respect voor de reis en de komst. Denk niet dat ik het zou doen.

Vond Cambuur bij vlagen echt goed spelen, maar over de hele wedstrijd veel te wisselvallig met natuurlijk ook veel te veel onnodig balverlies en slechte aannames. Maar veel beter dan tegen De Haag. Die 1-0 valt onverdiend uit de lucht. Chelsea 2 heeft veel meer individuele kwaliteit. Wanneer wij hun 4de spits, die waarschijnlijk op de tribune zat, bij ons in de aanval hadden, hadden we gewonnen!
Henk, held, bedankt

Inglorious Bastard

Jammer maar helaas, maar wat het weekend nu extra zuur maakt is dat NEC nu 3 punten gaat pakken tegen AZ.

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op december 01, 2013, 17:33:15
De steun van de twaalfde man was vandaag minimaal, maar als dit zo doorgaat, gaan we volgend jaar

Blijf je club steunen waar dan ook........................................................

met 50 man? bij buscombi gaat dit niet veranderen hoor!
Maar als je denkt met 50 man de club te kunnen steunen moet je vooral gaan. ik zie het anders...

Galdiano

Citaat van: SCCornjum op december 01, 2013, 17:33:15

Zolang de buscombi bij dit soort wedstrijden opgelegd wordt ga ik niet!
En vele met mij!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCornjum

Citaat van: SCC-J op december 01, 2013, 18:18:12
met 50 man? bij buscombi gaat dit niet veranderen hoor!
Maar als je denkt met 50 man de club te kunnen steunen moet je vooral gaan. ik zie het anders...

Wat moeten die 50 man/vrouw dan?
Net als jij en ik vandaag, met een zakkie chips en blikkie bier op de bank teleteksten!!!

Goutum

Citaat van: 666 op december 01, 2013, 16:54:12
Ik ook... Ik zit weer met de pest in mijn lijf  :(
Ik weet ook wel dat we tegen de grote jongens de punten niet moeten pakken, maat eens een keer met een paar punten van het veld stappen is ook wel eens leuk. RKC Ajax en NAC, ga er maar aan staan. Met deze jongens wordt het uit niets en thuis tegen Ajax reken ik ook op niets (hoop het wel). Voorin moet er iets veranderen. Als we met 18 punten de winterstop ingaan heb je het maximale uit de groep gehaald.

Voor de winterstop is spielerei, het gaat erom hoe je uit de winterstop komt. Dan moet je er staan! Van het eerste blok van zeven wedstrijden na de winterstop zijn er vijf thuis. Als je dan de punten in eigen huis houdt, weet ik zeker dat we erin blijven!!

Galdiano

Citaat van: SCCornjum op december 01, 2013, 18:29:24
Net als jij en ik vandaag, met een zakkie chips en blikkie bier op de bank teleteksten!!!

Ja! Dan maak je een gebaar!
Nu zullen de autoriteiten wel zeggen, kijk er gaan toch iedere keer 50/60 man mee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Goutum op december 01, 2013, 18:30:24
Voor de winterstop is spielerei, het gaat erom hoe je uit de winterstop komt. Dan moet je er staan! Van het eerste blok van zeven wedstrijden na de winterstop zijn er vijf thuis. Als je dan de punten in eigen huis houdt, weet ik zeker dat we erin blijven!!

Zeker! Voor de winter RKC op afstand houden en hetzelfde geldt voor NAC.

denistel

zaten mooi achter de goal helaas na ene half uur de wedstrijd uit handen gegeven,waarom het trouwens geen auto combi
kon zijn is mij een raadsel die lui hebben een parkeerplaatsen daar niet normaal.volgens mij gewoon gemak zucht.

rkc uit of nac uit moet je zien te winnen dan heb je 18 pt in de winterstop en doe je het gewoon goed.

sfeer voor de koploper was dramatisch

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op december 01, 2013, 18:29:24
Ook niet gaan. Leeg uitvak doet meer wenkbrauwen fronsen dan dat zielig plukje mensen. Ik snap eerlijk gezegd niet dat die 50 dat zelf niet snappen !

Drumfather SCC

Dat denk ik ook ja want je kunt daar enorm veel kwijt!
Sfeer was inderdaad echt koploper onwaardig maar t was wel leuk daar achter de goal  :D
Maar ik vind dat Cambuur zich voor lul heeft gezet, echt belachelijk slecht!
Straalt niks uit en creativiteit in uitwedstrijden is 0! Wat een verschil met thuis!
Maar mooi op papier afdoen die uitpotten!
Grootste teleurstellingen waren Lukoki, Ritzmaier en Droste in mijn ogen!
Vond Van Brakel, Makrini en Nienhuis wel erg goed! Centrum in de defensie is echt kwetsbaar, was goed te zien

We moeten NAC & RKC wel gaan pakken want dan doe je het inderdaad goed qua punten!

DayDreamer

Citaat van: denistel op december 01, 2013, 19:26:14

rkc uit of nac uit moet je zien te winnen dan heb je 18 pt in de winterstop en doe je het gewoon goed.

Deze gaan wij beide helaas niet winnen, wat hebben wij een slechte voorhoede zeg  ;(

denistel

Citaat van: Drumfather SCC op december 01, 2013, 19:41:49
Dat denk ik ook ja want je kunt daar enorm veel kwijt!
Sfeer was inderdaad echt koploper onwaardig maar t was wel leuk daar achter de goal  :D
Maar ik vind dat Cambuur zich voor lul heeft gezet, echt belachelijk slecht!
Straalt niks uit en creativiteit in uitwedstrijden is 0! Wat een verschil met thuis!
Maar mooi op papier afdoen die uitpotten!
Grootste teleurstellingen waren Lukoki, Ritzmaier en Droste in mijn ogen!
Vond Van Brakel, Makrini en Nienhuis wel erg goed! Centrum in de defensie is echt kwetsbaar, was goed te zien

We moeten NAC & RKC wel gaan pakken want dan doe je het inderdaad goed qua punten!

droste speelde piazon uit de wedstrijd toch