Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: Drumfather SCC op december 01, 2013, 19:41:49
Dat denk ik ook ja want je kunt daar enorm veel kwijt!
Sfeer was inderdaad echt koploper onwaardig maar t was wel leuk daar achter de goal  :D
Maar ik vind dat Cambuur zich voor lul heeft gezet, echt belachelijk slecht!
Straalt niks uit en creativiteit in uitwedstrijden is 0! Wat een verschil met thuis!
Maar mooi op papier afdoen die uitpotten!
Grootste teleurstellingen waren Lukoki, Ritzmaier en Droste in mijn ogen!
Vond Van Brakel, Makrini en Nienhuis wel erg goed! Centrum in de defensie is echt kwetsbaar, was goed te zien

We moeten NAC & RKC wel gaan pakken want dan doe je het inderdaad goed qua punten!

helemaal eens...
de wedstrijd was niet om aan te gluren. Het was eredivisie onwaardig, als we zo spelen, dan tekenen voor degradatie. Er was weinig geloof in een overwinning, lukoki speelde behoudend en hield zich om een wazige reden in, ritzmaier had echt een off day en van Moorsel, dat gaat hem ook niet worden hij is iets knapper dan barto maar heeft dezelfde handelingsnelheid.

De verdediging was ook erg matig, als je ook ziet hoe die 2e goal ontstaat... Altijd een man bij 1e paal en 2e paal zetten, leer je al in de e-tjes. Dan nog te zwijgen over de comedy capers (3e) goal.

Vandaag was geen reclame voor Cambuur, sterker als het om dit weekend ging dan waren ADO en cambuur de zwakste schakels. Dan te bedenken dat we zo allermachtig kansloos waren in het Haagse. ;(

Ik houd mijn hart vast tegen RKC... Want Jezus, wat creëeren we weinig en wie moet in godsnaam een goal maken als hemmen om de 4 wedstrijden weer geblesseerd is.

Wat mij betreft komen er 2 centrum spitsen, en een vleugel spits. De voorhoede is momenteel onze strop, dus vd Belt doe er iets aan, anders zijn alle mooie plannen voor een nieuw stadion niet voor eredivisie voetbal, maar voor einde betaald voetbal.

Hoop echt dat ik na RKC vrolijker wordt, want wat heb ik na vanmiddag een pest humeur.

Drumfather SCC

Citaat van: denistel op december 01, 2013, 19:53:55
droste speelde piazon uit de wedstrijd toch

Dan heb ik dat niet goed waargenomen Denistel  :gelekaart Was teveel om je aan te ergeren

De Gast

Streep NAC maar door. Kunnen we niet tegen op. Allemaal fysiek sterke jongens. Daar hebben wij bijna niks van. Vorig jaar had je met Rose tenminste nog wat body. Niet de beste maar wel enorm belangrijk. Nu hebben we eigenlijk niemand in die categorie die de mouwen kan opstropen.

Bij RKC een puntje proberen te halen en dan na de winter met hopelijk voorin versterking erin zien te blijven.

Over vandaag: spelen met twee middenvelders voorin.. Wat een armoede als je in principe ook nog 5 voorhoedespelers hebt  :zucht

runner 1

Helemaal eens met legeips er moet snel wat gebeuren anders staan we op een plaats die we niet willen
en laten we eens op houden met dat prietpraat hier over die buscombi doe er eens wat aan met zn allen .

SCC-J

Zijn we de eerste helft vergeten ?

DMS78

Meeste mensen zijn hier te optimistisch dat we een uitwedstrijd kunnen winnen... ik reken daar niet op. We spelen veels te slordig... Teveelbalverlies op t middenveld. Thuis maar de punten pakken helaas.

maikcambuur

Citaat van: DMS78 op december 01, 2013, 20:22:55
Meeste mensen zijn hier te optimistisch dat we een uitwedstrijd kunnen winnen... ik reken daar niet op. We spelen veels te slordig... Teveelbalverlies op t middenveld. Thuis maar de punten pakken helaas.

Gelijkspel moet wel lukken daaro toch!? Ik hoop op veel uitsupport iig nu het een autocombi is..

Hilversum voor Cambuur

Was niet best vanmiddag. Wel ingecalculeerd dus iets minder erg. RKC uit MOET het gebeuren! Hopelijk met Hemmen, anders zie ik het somber in. Met Christovao en Feldballe winnen we voorlopig de oorlog niet.

DayDreamer

RKC speelt de laatste weken anders prima hoor.

Tukker

Citaat van: Galdiano op december 01, 2013, 16:19:48
Waar waren deze supporters twee drie jaar geleden bij almere, telstar en agovv!
Ze waren er niet!

De echte supporters zitten nu met pijn in het hart thuis! Ze hadden er gewoon in de auto bij moeten zijn!

Fuck the buscombi!
De echte supporters zitten thuis ?????

Daarmee zeg je dus gelijk tegen de 60 man die wel in Arnhem waren dat ze geen echter supporter van Cambuur zijn.

Daar maak je wel vrienden mee met dit soort opmerkingen

:_spank

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Ik vond in ieder geval nog wel positief dat Van Moorsel wel de kopduels goed in ging bij de uittrappen van Nienhuis. Hij won ze redelijk vaak.

El Makrini had een fase in de tweede helft waarin alles verkeerd ging. Hij werd er zelf zo te zien ook moedeloos van.

Ook de bal die Christovao ineens uit de lucht op doel wilde knallen had het doelpunt van het jaar kunnen worden. Maar helaas, het werd 'm niet.

En voor de rest was het allemaal niet zo positief. Het leek wel of ze op het veld stonden zonder de intentie om te winnen.

En het moet me van het hart; we hadden een keer de scheids niet tegen  :y
Er ist der wahre Christ

denistel

scheids was gewoon goed en was ook geen moeilijke pot,,,we speelden wel tegen de nummer 1 hoor en die kwamen er
het 1e half uur er niet aan te pas,,,die lui gooien er wissels in die bij ons gewoon basis zouden zijn.

ik zag daar een parkeervak waar wel 100 auto,s konden staan dus waarom kon dit geen auto combi zijn.

richard

Ut was toch vrij vervoer? Parkeren in woonwijk en dan rustig naar stadion lopen en niet eens gefouilleerd worden bij binnenkomst...... |:) :_schater

Tukker

Citaat van: richard op december 01, 2013, 22:45:57
Ut was toch vrij vervoer? Parkeren in woonwijk en dan rustig naar stadion lopen en niet eens gefouilleerd worden bij binnenkomst...... |:) :_schater
Ik werd dan in ieder geval nog wel gefouilleerd. Er was trouwens ook wel redelijk wat ME en politie te paard aanwezig voor het ene busje cambuur supporters.
Er ist der wahre Christ

EastSide058

Heb genoeg potentie in dit Cambuur gezien, alleen het probleem ligt in de voorhoede. In de winter Adnane of Micheal de Leeuw proberen vast te leggen. Want met deze voorhoede ga je (onnodig) met goed voetbal elke uitwedstrijd verliezen.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!