Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

wat binnen die vitessenaren vervelende kwallen op twitter  :R

Galdiano

Citaat van: scclwd op december 01, 2013, 16:11:21
Dit zijn echte supporters, ja. Ondanks de bus-combi stappen ze er toch in om hun club te zien spelen. Klasse.

En dit bedoel ik nou! Je zet je totaal voor lul!
Beter dan deze beelden kan ik het niet uitleggen!

http://instagram.com/p/hYrthKyf1q/
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op december 03, 2013, 20:13:03

ai dit is wel beschamend

EastSide058

Ik snap niet Eagles vult elk uitvak met 300 man en wij hebben alleen bij autocombiwedstrijden een vol uitvak (+dkv)  :( Dan kunnen we wel zeggen 'wij haten buscombi's' maar we moeten het uiteindelijk toch voor het team doen en we maken ons clubje tegenover de anderen belachelijk. Aan de andere kant vind ik het ook belachelijk, 50 man in een vak voor een capaciteit van 1000 man? dan kunnen we beter niet gaan of 1persoon die alle wanden spandoekt met anti buscombi. Ik denk dat het Cambuur bestuur dan wel eerder wakker ligt.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

Citaat van: Official-Sphere op december 03, 2013, 21:33:34
Ik snap niet Eagles vult elk uitvak met 300 man en wij hebben alleen bij autocombiwedstrijden een vol uitvak (+dkv)  :( Dan kunnen we wel zeggen 'wij haten buscombi's' maar we moeten het uiteindelijk toch voor het team doen en we maken ons clubje tegenover de anderen belachelijk. Aan de andere kant vind ik het ook belachelijk, 50 man in een vak voor een capaciteit van 1000 man? dan kunnen we beter niet gaan of 1persoon die alle wanden spandoekt met anti buscombi. Ik denk dat het Cambuur bestuur dan wel eerder wakker ligt.
misschien zijn we niet zo fanatiek etc als we altijd dachten

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op december 03, 2013, 21:56:01
misschien zijn we niet zo fanatiek etc als we altijd dachten

Dat zal het zijn :_schater en dan :rodekaart hup, naar bed

SCCornjum

Citaat van: Galdiano op december 03, 2013, 20:13:03

De echte supporter zit niet in het stadion, die zit met een zak chips thuis op de bank te teleteksten.
Dat zijn de echte supporters.

Beter dan deze woorden kan ik het niet uitleggen.
Watching Football Is Not A Crime

SCC-J

:O :O :O :O :O :O :O :O :O                herhaling van zetten     :O :O :O :O :O :O :O

Don

Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

dizzhead

Citaat van: SCCornjum op december 03, 2013, 22:20:14
De echte supporter zit niet in het stadion, die zit met een zak chips thuis op de bank te teleteksten.
Dat zijn de echte supporters.

Beter dan deze woorden kan ik het niet uitleggen.
_O_

dizzhead

Citaat van: Official-Sphere op december 03, 2013, 21:33:34

Ik heb het hier al eens voorbij zien komen. Maar het werkt ook wel mee dat je vanuit Deventer niet van de vermoeiende busritten hebt. Enschede, Almelo, Zwolle, Utrecht, Nijmegen, Arnhem zijn max 90 km ver. Alles wat zuidelijker/westelijker ligt is daar ook al een verschil (Eindhoven, Kerkrade, Waalwijk, Breda, Den Haag, Rotterdam) Dan houden we alleen Amsterdam over wat lood om oud ijzer is qua afstand. Alkmaar, DKV en Groningen zijn bereikbaarder voor ons. Ik denk dat dergelijke zaken ook meespelen in zo'n vergelijking.

Scc01

Citaat van: dizzhead op december 04, 2013, 09:16:18
Ik heb het hier al eens voorbij zien komen. Maar het werkt ook wel mee dat je vanuit Deventer niet van de vermoeiende busritten hebt. Enschede, Almelo, Zwolle, Utrecht, Nijmegen, Arnhem zijn max 90 km ver. Alles wat zuidelijker/westelijker ligt is daar ook al een verschil (Eindhoven, Kerkrade, Waalwijk, Breda, Den Haag, Rotterdam) Dan houden we alleen Amsterdam over wat lood om oud ijzer is qua afstand. Alkmaar, DKV en Groningen zijn bereikbaarder voor ons. Ik denk dat dergelijke zaken ook meespelen in zo'n vergelijking.

klopt maar aan de andere kant komen hier regelmatig wel aardig wat uitsupporters. Die vinden Leeuwarden ook ver rijden.

TM

Hou toch eens op om ons te vergelijken met anderen. Wij zijn duidelijk anti buscombi en terecht! De meeste supporters van ons laten zich niet 2,5 uur opsluiten in een bus met veel te strenge regels, voor een veel te hoge prijs. Waarom moeten wij in Nederland altijd met van die rare combi's opgescheept worden terwijl men in bijvoorbeeld Engeland en Duitsland altijd op eigen vervoer naar uitwedstrijden kan? Wat doen wij hier verkeerd??

DayDreamer

Citaat van: Scc01 op december 04, 2013, 09:24:41
klopt maar aan de andere kant komen hier regelmatig wel aardig wat uitsupporters. Die vinden Leeuwarden ook ver rijden.

Maar die hebben dan ook minder vaak verre reizen, bij ons moet je minimaal 100km reizen.

SCC-J

Doe eens niet suh moeilijk allemaal. Afstand maakt vaak niet uit! zie den bosch - sittard - eindhoven (psv en FC)
We vinden de buscombi gewoon kut bij niets zeggende wedstrijden en niet aansprekende clubs.