Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

RKC - Cambuur [7-12-'13]

Gestart door TM, november 14, 2013, 16:17:25

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Wat een gezeur over het slechte spel. Het spel is al jaren bij vlagen niet om aan te zien.  Soms hoeft dat ook niet. Beetje vechtvoetbal hoort nou eenmaal bij een begroting ala jupiler league. Het is al een wonder dat er nog best vaak aardig gevoetbald wordt.  Als Hemmen toevallig die 3-1 had binnengekopt was het een wereld wedstrijd geweest.... Mensen zijn even vergeten zeker dat we de wedstrijden waarin we het spel maakten meestal verloren, op FCG na dan. Kijk maar eens naar die wedstrijd van Heracles, was niet om aan te gluren die tweede helft. Zodra we gewoon een paar keer wel geluk hebben in een uitwedstrijd lijkt het ineens allemaal heel anders.

Len Cantello

Citaat van: Goutum op december 10, 2013, 09:24:40
Mensen die zelf gevoetbald hebben die weten dat, en ik vraag me af of jij ooit op een koude november dag zelf op het voetbalveld gestaan hebt. Want volgens mij ben je een droogneuker op dat gebied.
Heb zo mijn vermoeden dat Legeips op goal heeft gestaan...  :insane
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op december 10, 2013, 11:15:07
Heb zo mijn vermoeden dat Legeips op goal heeft gestaan...  :insane

ongetwijfeld. Open deuren intrappen en cliche's van een amateuristisch sausje voorzien is alleen weggelegd voor mensen die zelf nooit een knikker hebben geraakt met den voetjes. Keepertjes met verstand van voetbal, ik ken ze niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

legeips

de bierbuik posse reageert ook.
De wijze waarop jullie happen en kennelijk aangesproken voelen op eigen (kortzichtige) gemaakte reacties zegt mij voldoende.

Focus nu maar lekker op Ajax en de bus combi,  want deze discussie is wat mij betreft gesloten. We praten wel weer eens op een ander moment in een andere discussie.

Werkse heren.. (tenminste dat mag ik hopen, want anders zou dit het enige zijn waar jullie je druk over kunnen maken)

Clint

Goutum

Citaat van: legeips op december 10, 2013, 00:02:31
Prima dat jij het vorm noemt. Ik noem het afstappen van het geloof om te winnen. NEC was inderdaad aardig, maar dat zat hem meer in de uiteindelijke 3 punten dan in het spel.

We kunnen deze discussie tot het einde van het seizoen blijven voeren, maar ik denk dat ik beter analyseer dan de gemiddelde hier.

1. Ik was een van de eerste die aangaf dat barto en schokker onvoldoende handeling snelheid hebben voor dit niveau. En dat een 3 jarig contract voor beide niet erg slim is met een club die binnen afzienbare tijd wil promoveren. Nu zitten we met ze in de maag en hebben de meeste het over verhuren.

2. Het ter discussie stellen van de voorhoede doorzag ik door bovengenoemde ook vroeg in het seizoen, waar anderen nog leunde op Maradona van het noorden en barto super spits van de hoofdklasse.

3. Door ritzmaier op links te laten spelen, laat de TS zien dat ze anders willen voetballen tegen RKC, erg verkeerde keuze was dat voor Cambuur, maar ook voor Ritzmaier zelf. En nog erger, 2e helft zo blijven voetballen. Of heb ik dat ook verkeerd geanalyseerd! Jij moet dat weten, ik las dat jij ook ooit op die positie heb gespeeld, maar goed, dat hebben er wel meer op een koude zaterdag morgen in november met rijp op het gras en bevroren bidons.  :_schater

4. Na de volstrekte kansloze nederlaag tegen ADO, is cambuur wel minder gaan voetballen. Ik zie veel meer lange ballen en niet alles wordt meer voetballend opgelost. Is dat voor jou een kwestie van niet willen of niet kunnen zien.

5. De wedstrijd tegen NEC was ondanks de overwinning niet heel geweldig. Tot de 16 prima, maar wat daarna komt is echt zorgelijk. De goal van ritzmaier was ook een bevrijdende treffer. Maar echt uitgespeelde dikke kansen tegen een pover NEC kwam ons clubje niet.

6. Ik heb het over het hier en nu... De meesten hebben het maar over wat de verwachting was voor dat we aan het seizoen waren begonnen of over de bus combi. Nou hier een tegel wijsheidje van een amateuristische analist. Wie kijkt naar het verleden, draait zijn rug naar de toekomst.

7. Ik denk als cambuur veel vrijer voetbalt, zoals dat in de eerste wedstrijden van de competitie ging, komen er meer punten tegen mindere ploegen. Dat zijn wel de 6 punten wedstrijden mensen. En in deze maffe competitie zijn deze wedstrijden belangrijker dan ooit voor eventueel lijfsbehoud. Daarnaast hebben we er veel meer aan dat spelers zichzelf in de etalage spelen. Dat is na ADO ook wat minder geworden, sterker er zijn een aantal flink in marktwaarde gedaald. Of is dat ook verkeerd geanalyseerd.

8. Na de winterstop knallen?? We hadden zaterdag de 2e helft moeten knallen. 3 punten in de pocket. Zodat je vrijer kan voetballen. Want hoe dichter cambuur bij het einde van een wedstrijd of in dit geval seizoen komt, hoe paniekerige het wordt als het allemaal net wel of net niet wordt (Over paniek voetbal gesproken)  :P

Prima dat jij in staat bent een korte analyse over mijn mening te maken, en de wereld zonniger schetst dan hij is. Maar zeggen dat ik niet in staat ben om te analyseren.. Zegt meer over jouw analyse dan de mijne.

Over happen en druk maken gesproken...

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op december 10, 2013, 15:14:56
Beter een bierbuik dan een zeurzak....
;)

Weet ik niet hoor. Denk dat ik toch liever een zeurende vriendin heb, dan eentje met een bierbuik!

dizzhead

Een zeurende vriendin met een zak daarentegen.....

zeewolde

Citaat van: Lore op december 10, 2013, 15:21:38
Weet ik niet hoor. Denk dat ik toch liever een zeurende vriendin heb, dan eentje met een bierbuik!

Ach een klein buikje.... En dan geen gezeik aan je kop heeft ook wel wat :insane

Lore

Citaat van: zeewolde op december 10, 2013, 15:28:19
Ach een klein buikje.... En dan geen gezeik aan je kop heeft ook wel wat :insane

Dat dacht ik ook, maar na dat kleine buikje, kwam een kleine dochter en nu heb ik nog meer gezeik aan mijn kop!

dizzhead

poelie-lwd

Citaat van: legeips op december 10, 2013, 12:29:41
de bierbuik posse reageert ook.
De wijze waarop jullie happen en kennelijk aangesproken voelen op eigen (kortzichtige) gemaakte reacties zegt mij voldoende.

De wijze waarop jij, achteraf welteverstaan, predikt alle wijsheid in pacht te hebben en alles al had voorzien is een schuddebuikert van jewelste. Temeer omdat je jezelf ook nog verschuilt achter een nieuwe geuzen naam legeips, of spiegel (ik snap de link niet, zo knap ben je niet. waarvan akte) Grappig is om te constateren dat we door het belerende toontje gelijk weten met welk technisch brein  :_schater we hier te maken hebben. Nu maar rap weer onder je vertrouwde nick posten, dat praat een stuk makkelijker wat mij betreft  :devil

Welcome back ouwe rukeend!  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.