Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

RKC - Cambuur [7-12-'13]

Gestart door TM, november 14, 2013, 16:17:25

Vorige topic - Volgende topic

TM

Citaat van: Lore op december 08, 2013, 21:32:05
Eens! Ik heb ook nog steeds het idee dat wij een betere ploeg hebben. Het verschil is maar 4 punten en zij hebben een thuiswedstrijd meer gehad en wij krijgen hen nog thuis.

Moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik erg jaloers naar de samenvatting van Eagles vandaag keek!

Jaloers, waarop? Hahaha laat me niet lachen. Als je de sfeer bedoelt, dan had je de hele wedstrijd even moet zien. Dan is je jaloezie snel voorbij. Sowieso jaloers zijn op een club met iemand in zo'n mandje is al om te lachen.

Lore

Citaat van: TM op december 08, 2013, 21:34:41
Jaloers, waarop? Hahaha laat me niet lachen. Als je de sfeer bedoelt, dan had je de hele wedstrijd even moet zien. Dan is je jaloezie snel voorbij. Sowieso jaloers zijn op een club met iemand in zo'n mandje is al om te lachen.

Haha, nee, ik bedoelde niet de sfeer en zeker niet die gast in dat bakje! Al vind ik het wel mooi dag Eagles die man daar in laat staan, want die man praat er waarschijnlijk de hele week over op de dagopvang!

Ik bedoelde de dreiging van onder andere die Antonia! Dat is wel een wapen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 08, 2013, 22:14:56want die man praat er waarschijnlijk de hele week over op de dagopvang
:_schater
Henk, held, bedankt

EastSide058

Citaat van: Lore op december 08, 2013, 22:14:56
Ik bedoelde de dreiging van onder andere die Antonia! Dat is wel een wapen!
Idd, en wat mij opvalt is dat de Eagels zowel uit als thuis met de volle bluf te spelen en vooruit durft te voetballen. Ze gaan dan wel af met 6-0 van Ajax en NAC. Ik zie ze wel elke wedstrijd wat mooie uitgespeelde kansen creëren, het lijkt wel of er helemaal geen druk op die spelers staan.

Dit missen we nou bij ons  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

denistel

thuis toch niet dan krijgen we toch ook veel kansen.en die krijgen we tegen ajax ook wel

Collingwood

Citaat van: Official-Sphere op december 08, 2013, 22:33:11
Idd, en wat mij opvalt is dat de Eagels zowel uit als thuis met de volle bluf te spelen en vooruit durft te voetballen. Ze gaan dan wel af met 6-0 van Ajax en NAC. Ik zie ze wel elke wedstrijd wat mooie uitgespeelde kansen creëren, het lijkt wel of er helemaal geen druk op die spelers staan.

Ik denk dat dat vooral ook met kwaliteitsverschil in de voorhoede heeft te maken, en niet zozeer met lef.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Official-Sphere op december 08, 2013, 22:33:11

Verschil is puur, 2 betere buitenspelers. Voor de rest is ons team misschien wel op elke positie als die van hun. Uitgezonderd Falkenburg, die is beter als Bakker.

Goutum

Citaat van: legeips op december 08, 2013, 19:54:14
Lekker naïef...

Kijken de meeste van hier nu met de start van de competitie bril?? De competitie is totaal niet zoals de meesten het hadden voorspeld. Cambuur heeft me echt positief verrast in de start van de competitie. Lekker voetballen en de punten komen vanzelf. Alles werd in het begin voetballend opgelost. Zelfs gijpie en iPad gangster van halst had lovende woorden over ons spel.

Maar ik zie een verandering optreden die me een vervelende onderbuik gevoel geeft. Het gaat om het hier en nu en nog beter gezegd het gaat over het bestaan van betaald voetbal in ons mooie Leeuwarden.

Kijk nou naar het armtierige niveau onder ons.. De  :jupilerlegeau, dat een club de periode pakt die geen eens play offs mag spelen zegt voldoende. Degradatie is einde betaald voetbal. We zijn op het juiste moment gepromoveerd.

Maar houd allen aub op met alles te benaderen vanuit augustus... Ja toen riep ik ook.. Ik teken voor 15 punten op 15 wedstrijden. Maar de realiteit leert dat het met een iets sterkere voorhoede er meer hadden kunnen zijn.

Go ahead kan het verdomme toch ook en ik denk dat die ploeg net iets minder overlevingskans hadden bij de voetbal analisten dan ons clubje.

Ik stop nu met reageren verder, want zoals jullie merken ben ik goed ziek van de in mijn ogen belangrijke gemiste uit zege tegen een concurrent. Maar blijf maar lekker hangen in augustus, en wees blij met een punt, dan heb je in ieder geval een beter weekend dan ik.

Jij bent niet in staat om goed te analyseren. Een nederlaag en je bent depressief, een overwinning en je loopt de polonaise. Paniekvoetbal heet dat. Volgens mij speelden we de laatste thuiswedstrijd best aardig voetbal en wonnen we. Dat was toch echt in november. Alsof we nu ineens niet meer kunnen voetballen. De vorm van een team tijdens een seizoen gaat altijd op en neer. Het gaat erom dat we na de winterstop knallen!

Len Cantello

Citaat van: legeips op december 08, 2013, 19:54:14
Lekker naïef...
Beter dan negatief. We liggen nog steeds op koers. En die kut egels gaan we ook nog wel voorbij. Let maar op.
:koffie :clint :thumbsup
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Citaat van: Lwdscc op december 07, 2013, 21:00:02
Dat is toch geen hands... come on... 2-2

Ik vond het ook een overdreven beslissing van die Schaamhaar. De bal wordt van twee meter afstand keihard op zijn hand geschoten. Dan kun je ook niet meer reageren en kun je niet spreken van dat de hand naar de bal ging.

Lore

Citaat van: Goutum op december 09, 2013, 06:22:17
Jij bent niet in staat om goed te analyseren. Een nederlaag en je bent depressief, een overwinning en je loopt de polonaise. Paniekvoetbal heet dat. Volgens mij speelden we de laatste thuiswedstrijd best aardig voetbal en wonnen we. Dat was toch echt in november. Alsof we nu ineens niet meer kunnen voetballen. De vorm van een team tijdens een seizoen gaat altijd op en neer. Het gaat erom dat we na de winterstop knallen!

Nou, in zijn verdediging! 90% van het forum heeft een beetje manisch/depressieve voetbalervaringen! Als ik het forum lees dan wordt de complete selectie van Cambuur geselecteerd voor het WK na een overwinning en trekken wij massaal een sprint naar het spoor bij een nederlaag!

okkele

Citaat van: clint op december 09, 2013, 07:53:38
Ik vond het ook een overdreven beslissing van die Schaamhaar. De bal wordt van twee meter afstand keihard op zijn hand geschoten. Dan kun je ook niet meer reageren en kun je niet spreken van dat de hand naar de bal ging.

exact dezelfde situatie in de pot van groningen en daar geen straf.
over ons arbiterskors zijn we het toch allang eens?
behalve kuipers toch alleen maar mongolen?
met paardebek Nijhuis,a higler en makkelie als leiders.

er is geen rode draad in dat beleid te vinden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S

Citaat van: okkele op december 09, 2013, 09:37:29
exact dezelfde situatie in de pot van groningen en daar geen straf.
over ons arbiterskors zijn we het toch allang eens?
behalve kuipers toch alleen maar mongolen?
met paardebek Nijhuis,a higler en makkelie als leiders.

er is geen rode draad in dat beleid te vinden.

Ik vind gozuboyuk ook nog wel een goede. Maar inderdaad bijna al onze scheidsrechters zijn brandhout.

sunderland

Citaat van: TM op december 08, 2013, 21:34:41
Oh we mutte Eagels een kut club vinden .Ik vind eagels een mooie club .Ben er in het verleden veel geweest met cambuur .Oude wijk,oud stadion .Cambuur in het klein .Heb gister 1e helft gezien en moet zeggen dat ik de sfeer goed vond .

SCC-J

Mooie club maar zo' n mongool in een bakje veranderd wel veel. Als GAE supporter flikker je die vent toch uit dat vogelnest!