Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

RKC - Cambuur [7-12-'13]

Gestart door TM, november 14, 2013, 16:17:25

Vorige topic - Volgende topic

denistel

van te voren wist je toch dat je niet 1 wedstrijd makkelijk zou winnen.dit was weer een pot op strijd en kracht en daar zijn we niet de beste in.

volgende week wordt weer een heel andere pot,,,voorlopig hebben we 16 pt en staan we 14e...de meesten hier zeiden voor het seizoen dat we amper 20 pt
zouden halen.

in de winterstop gericht versterken en geen sterk houders verliezen.

ace1974

puntje in de zak stoppen en de rest gauw vergeten !!!!!!!!!!!!!!!

:scc :scc :scc

Lwdscc

Cijfers volgens HAH:

Cijfers RKC – Cambuur

Nienhuis 6.5,
Bijker 6.5, Van der Laan 4.5, Leeuwin 6, Droste 6.5,
Van Brakel 5.5, El Makrini 6.5, Bakker 5,
Ritzmaier 5.5 Hemmen 8, Lukoki 5.5

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur058 op december 07, 2013, 23:00:27
dom trouwens dat vuurwerk op het veld, gaat de club weer geld kosten  :zucht :zucht

Was er tenminste nog iets van vuurwerk op het veld  :P

MI-Sider for Life

Galdiano

Het is de fout van RKC! Die hebben niet gefouilleerd. Krijg je het wel mee naar binnen, dan gooi je het natuurlijk niet op het veld.  :zucht

Ik kan wel leven met een punt. Maar vanaf de 2-2 had je vol erop moeten klappen! Waarom schuift Leeuwin of vd Laan niet meer door?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

vd Laan was sowieso de slechtste man op het veld, onbegrijpelijk dat hij niet veel eerder is gewisseld. Opbouwend en verdedigend zo slecht, veel te veel balverlies, alles duurde veel te lang. Zijn slechtste pot tot nu toe. Kwam mijn inziens ook de penalty uit voort.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op december 08, 2013, 12:06:29
Het is de fout van RKC! Die hebben niet gefouilleerd. Krijg je het wel mee naar binnen, dan gooi je het natuurlijk niet op het veld.  :zucht

Ik kan wel leven met een punt. Maar vanaf de 2-2 had je vol erop moeten klappen! Waarom schuift Leeuwin of vd Laan niet meer door?
Omgekeerde wereld, fout is van degene die het vuurwerk op het veld gooit. Dit kun je niet afschuiven.

Als ik met een mes een cafe inloop en ik steek iemand neer, is het ook niet de schuld van het personeel die niet heeft gecontroleerd op wapenbezit.

Degene die met vuurwerk weet donders goed dat dit verboden is.

Bernardo

Verkeerde gele kaart na 'sandwich': 'De KNVB moet het maar oplossen'
Zondag, 8 december 2013 om 12:25
De KNVB zal zich vanaf maandag buigen over een gele kaart in het competitieduel van zaterdag tussen RKC Waalwijk en SC Cambuur. Lucas Bijker maakte in de blessuretijd een overtreding en ging ervan uit dat hij zijn tweede gele kaart zou krijgen. Die bleef echter uit.
Erik Braamhaar, de dienstdoende scheidsrechter in Waalwijk, verzuimde om Bijker in zijn boekje op te schrijven. De gele prent ging naar een ploeggenoot van de verdediger: Martijn van der Laan. "Ik geef de verkeerde speler een gele kaart. Nu moet de KNVB maar kijken hoe ze de zaak oplossen", vertelde Braamhaar in gesprek met De Telegraaf.
"Ik zag een sandwich met Bijker en Van der Laan. En toen heb Van der Laan een kaart gegeven." Braamhaar noteerde de gele kaart voor Van der Laan op het wedstrijdformulier. "Daar kan ik niks meer aan veranderen."

sunderland

Citaat van: denistel op december 08, 2013, 11:27:31
van te voren wist je toch dat je niet 1 wedstrijd makkelijk zou winnen.dit was weer een pot op strijd en kracht en daar zijn we niet de beste in.

volgende week wordt weer een heel andere pot,,,voorlopig hebben we 16 pt en staan we 14e...de meesten hier zeiden voor het seizoen dat we amper 20 pt
zouden halen.

in de winterstop gericht versterken en geen sterk houders verliezen.
Nee zeker geen sterkhouders verliezen .Als olle een goed bedrag voor Lachman krijgt zijn wij Leeuwin kwijt .

Lore

Citaat van: weestwel op december 08, 2013, 10:47:24
Voor een stadionverbod maakt het weinig uit of je wel of niet gooit, die krijg je ook als je er niet mee gooit. Alleen nu zal er waarschijnlijk wel een boete op worden gelegd door de knvb. Het afsteken van een fakkel vind ik nog wel kunnen, ermee gaan gooien is wel ontzettend dom natuurlijk. Maar zoals ik al aangaf maakt het voor de straf die je krijgt niet uit wat je er mee doet. Als je het dan toch doet, moet je het ook meteen goed doen.

Ja maar het was zo duidelijk wie dat deed dat ik bang ben dat hij nu wel een serieus probleem heeft. Wat is de boete voor zoiets? €10.000? Ik neem aan dat cambuur dat gaat proberen te verhalen op degene die dit heeft gedaan......

Marc S

Wij hebben gewoon problemen met uit wedstrijden dat zag je gisteren ook weer terug. Ik weet ook niet hoe het kom. Misschien waren we te angstig en wilden we gewoon niet verliezen?

Destroyer

Vergeet niet dat Ajax een zware week heeft. Veel ploegen zijn na een weekje Europa niet op hun best...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Drama, slecht, klote, bla, bla. Het zal wel. Puntje in de tas, daar gaat het om. Dit seizoen moeten we overleven. Discussies over het spel, etc, voer ik liever als we 6 punten los van de rode streep staan op einde van de rit.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

AL

Citaat van: Len Cantello op december 08, 2013, 15:22:51
Drama, slecht, klote, bla, bla. Het zal wel. Puntje in de tas, daar gaat het om. Dit seizoen moeten we overleven. Discussies over het spel, etc, voer ik liever als we 6 punten los van de rode streep staan op einde van de rit.

Gezien het spel van de laatste tijd vrees ik dat je geen 6 punten los komen te staan van de rode streep.
Rkc, nec en wij zijn de zwakste ploegen. Een van deze drie degradeert rechstreeks en de andere 2 spelen nacompetitie.
We moeten gewoon geen 18e worden!

Bernardo

Dat wisten we toch aan begin van het seizoen toch al, gewoon zorgen dat je geen laatste word. Het liefst 15de, en anders maar via de play offs erin blijven.