Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

RKC - Cambuur [7-12-'13]

Gestart door TM, november 14, 2013, 16:17:25

Vorige topic - Volgende topic

TM

Citaat van: Galdiano op december 08, 2013, 12:06:29
Het is de fout van RKC! Die hebben niet gefouilleerd. Krijg je het wel mee naar binnen, dan gooi je het natuurlijk niet op het veld.  :zucht

Ah juuhhh gas geven!

Collingwood

2-2 is een aardige uitslag, maar het spel was belabberd. Een echte degradatiewedstrijd met veel inzet en veel fouten. Jammer dat we de 1-2 niet vast hebben weten te houden, maar dat zou ook niet verdiend zijn geweest.

Was wel erg onder de indruk van Hemmen, hij oogde hartstikke fit en scherp en maakte twee uitstekende goals. Hopelijk is hij nu definitief ontketend. In de winterstop een linksbuiten erbij en op naar de twintig goals zou ik zeggen.
Kalmte alleen kan u redden.

Len Cantello

Het spel zal me in uitwedstrijden aan m'n anus roesten. En het gejammer hier op dit forum ook. We kunnen ons beter als 1 man achter de mannen scharen. Eredivisie is no walk in the park.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: AL op december 08, 2013, 15:28:04
Gezien het spel van de laatste tijd vrees ik dat je geen 6 punten los komen te staan van de rode streep.
Rkc, nec en wij zijn de zwakste ploegen. Een van deze drie degradeert rechstreeks en de andere 2 spelen nacompetitie.
We moeten gewoon geen 18e worden!

Zo'n uitgemaakte zaak is het ook weer niet. Heracles en ADO doen ook mee voor deze plaatsen. Handhaving via se nacompetitie, het maakt mij niets uit. Er telt maar 1 ding: niet degraderen!

Ik ben bang dat Boekhoorn een zak geld open trekt in de winter en dat NEC na de winter veel beter gaat presteren!

Collingwood

Citaat van: Len Cantello op december 08, 2013, 15:52:48
Het spel zal me in uitwedstrijden aan m'n anus roesten. En het gejammer hier op dit forum ook. We kunnen ons beter als 1 man achter de mannen scharen. Eredivisie is no walk in the park.

Inderdaad, volledig mee eens.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Een ploeg onder je houden en in nacompetitie er in blijven. :scc

Marc S

Citaat van: Lore op december 08, 2013, 15:54:08
Zo'n uitgemaakte zaak is het ook weer niet. Heracles en ADO doen ook mee voor deze plaatsen. Handhaving via se nacompetitie, het maakt mij niets uit. Er telt maar 1 ding: niet degraderen!

Ik ben bang dat Boekhoorn een zak geld open trekt in de winter en dat NEC na de winter veel beter gaat presteren!

Dat heeft de beste man eerder al gedaan. Ze hebben nu een team dat geen team hebben.

Lore

Citaat van: Marc S op december 08, 2013, 16:51:51
Dat heeft de beste man eerder al gedaan. Ze hebben nu een team dat geen team hebben.
klopt! Maar toen had hij weinig tijd en was de trainer er net uit gegooit! Ik hoop met heel mijn hart dat ze verkeerde aankopen doen, maar zij hebben in ieder geval veel meer mogelijkheden dan wij!

Nightmarelwd

We spelen nog tien thuiswedstrijden dit seizoen. Pakken we daarin twintig punten,dan eindigen we op 36 punten. Dat moet genoeg zijn voor lijfsbehoud.

Aan het begin van de competitie waren we degradatiekandidaat nummer 1 en volgens velen zouden we niet meer punten halen dan 10. Na 16 wedstrijden hebben we 16 punten.
MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op december 08, 2013, 17:40:19
We spelen nog tien thuiswedstrijden dit seizoen. Pakken we daarin twintig punten,dan eindigen we op 36 punten. Dat moet genoeg zijn voor lijfsbehoud.

Aan het begin van de competitie waren we degradatiekandidaat nummer 1 en volgens velen zouden we niet meer punten halen dan 10. Na 16 wedstrijden hebben we 16 punten.

Wij hebben nu 13 punten uit 7 thuiswedstrijden gehaald, dus is het beste realistisch! Ergens nog wat punten smokkelen in uitwedstrijden en dan zijn wij echt een heel eind.

Ik heb vertrouwen!

legeips

Citaat van: Nightmarelwd op december 08, 2013, 17:40:19

niet in deze competitie!!!
En dan is nog de vraag of we zoveel punten thuis pakken als we zo voetballen als de laatste 2 wedstrijden.

Kijk maar naar de voor ons dramatische uitslagen van de rest gespeelde wedstrijden.. We hebben 40 punten nodig om de na-competitie te ontlopen.

Geloof me maar, we denken eind van het seizoen nog wel terug aan de wedstrijd van gisteren.

We hebben na de laatste wedstrijd van vanmiddag een flinke mokerslag gekregen van go ahead, ADO en Heracles.

legeips

Citaat van: Len Cantello op december 08, 2013, 15:22:51
Drama, slecht, klote, bla, bla. Het zal wel. Puntje in de tas, daar gaat het om. Dit seizoen moeten we overleven. Discussies over het spel, etc, voer ik liever als we 6 punten los van de rode streep staan op einde van de rit.

Lekker naïef...

Kijken de meeste van hier nu met de start van de competitie bril?? De competitie is totaal niet zoals de meesten het hadden voorspeld. Cambuur heeft me echt positief verrast in de start van de competitie. Lekker voetballen en de punten komen vanzelf. Alles werd in het begin voetballend opgelost. Zelfs gijpie en iPad gangster van halst had lovende woorden over ons spel.

Maar ik zie een verandering optreden die me een vervelende onderbuik gevoel geeft. Het gaat om het hier en nu en nog beter gezegd het gaat over het bestaan van betaald voetbal in ons mooie Leeuwarden.

Kijk nou naar het armtierige niveau onder ons.. De  :jupilerlegeau, dat een club de periode pakt die geen eens play offs mag spelen zegt voldoende. Degradatie is einde betaald voetbal. We zijn op het juiste moment gepromoveerd.

Maar houd allen aub op met alles te benaderen vanuit augustus... Ja toen riep ik ook.. Ik teken voor 15 punten op 15 wedstrijden. Maar de realiteit leert dat het met een iets sterkere voorhoede er meer hadden kunnen zijn.

Go ahead kan het verdomme toch ook en ik denk dat die ploeg net iets minder overlevingskans hadden bij de voetbal analisten dan ons clubje.

Ik stop nu met reageren verder, want zoals jullie merken ben ik goed ziek van de in mijn ogen belangrijke gemiste uit zege tegen een concurrent. Maar blijf maar lekker hangen in augustus, en wees blij met een punt, dan heb je in ieder geval een beter weekend dan ik.

Tukker

Citaat van: legeips op december 08, 2013, 19:50:52
niet in deze competitie!!!
En dan is nog de vraag of we zoveel punten thuis pakken als we zo voetballen als de laatste 2 wedstrijden.

Kijk maar naar de voor ons dramatische uitslagen van de rest gespeelde wedstrijden.. We hebben 40 punten nodig om de na-competitie te ontlopen.

Geloof me maar, we denken eind van het seizoen nog wel terug aan de wedstrijd van gisteren.

We hebben na de laatste wedstrijd van vanmiddag een flinke mokerslag gekregen van go ahead, ADO en Heracles.
We krijgen geen mokerslag op de andere velden. We moeten het zelf doen, ongeacht de andere velden.
Het is wel balen natuurlijk en het maakt mijn weekend er ook niet beter op.

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Cambuur blijft er in, gae eindigt onder cambuur Let maar op  :y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op december 08, 2013, 20:29:54
Cambuur blijft er in, gae eindigt onder cambuur Let maar op  :y

Eens! Ik heb ook nog steeds het idee dat wij een betere ploeg hebben. Het verschil is maar 4 punten en zij hebben een thuiswedstrijd meer gehad en wij krijgen hen nog thuis.

Moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik erg jaloers naar de samenvatting van Eagles vandaag keek!