Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 4 leden
zeewolde, okkele, mindra, Galdiano

SC Cambuur - FC Den Haag [03-05-14]

Gestart door weestwel, november 17, 2013, 15:31:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Den Haag

Harmen Zeinstra
8 (13.1%)
Wout Droste
6 (9.8%)
Martijn van der Laan
16 (26.2%)
Ramon Leeuwin
8 (13.1%)
Lucas Bijker
6 (9.8%)
Mohamed El Makrini
8 (13.1%)
Marcel Ritzmaier
1 (1.6%)
Paco van Moorsel
1 (1.6%)
Bartolomew Ogbeche
3 (4.9%)
Martijn Barto
2 (3.3%)
Bob Schepers
2 (3.3%)
Michiel Hemmen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 59

Stemmen gesloten: mei 09, 2014, 22:51:18

sk13

De knvb betaald ook nog een bedrag uit. En die hanteert de ranglijst begreep ik uit woorden van jan mulder bij studio afc

Dokkumer

Plus een bepaald percentage wat vast staat. Zal ook wel weer afhankelijk zijn van het aantal seizoenen.
Het is in ieder geval op dit moment hogere wiskunde voor me als ik de exacte verdeelsleutel niet ken ;)

sccweestwel

Aan de hand daarvan zou het dubbel zo mooi zijn als Roda degradeert! Die beuren 2.750.000

Yellow Army

Het maakt niet uit wie degradeert, behalve de eagles (gelijk met cambuur) staat iedereen in de ere hoger dan cambuur op die ranglijst, zelfs w2 staat nog hoger. Zaak is dus om hoger dan de eagles te eindigen en hopen op een promovendus die de afgelopen 10 niet of nauwelijks ere heeft gespeeld. Dordt dus.
Area 58

Marc S

Citaat van: sccweestwel op mei 03, 2014, 12:05:22
Aan de hand daarvan zou het dubbel zo mooi zijn als Roda degradeert! Die beuren 2.750.000

Klopt, en daarom is het ook gunstig voor ons dat dordt nec/roda er uit gooit in de play offs.

Marc S

Citaat van: Yellow Army op mei 03, 2014, 12:41:44
Het maakt niet uit wie degradeert, behalve de eagles (gelijk met cambuur) staat iedereen in de ere hoger dan cambuur op die ranglijst, zelfs w2 staat nog hoger. Zaak is dus om hoger dan de eagles te eindigen en hopen op een promovendus die de afgelopen 10 niet of nauwelijks ere heeft gespeeld. Dordt dus.

willem 2 pakt denk ik niet veel meer geld dan ons. Ze hebben vaak erg laag gestaan de laatste jaren en elk jaar eerder telt minder zwaar

Mochten wij 9e eindigen pakken wij 100 punten.

Willem 2 eindigde de afgelopen jaren:

2005: 10e = 9 x 1 = 9 punten
2006: 17e = 2 x 2 = 4 punten
2007: 15e = 4 x 3 = 12 punten
2008: 15e = 4 x 4 = 16 punten
2009: 12e = 7 x 5 = 35 punten
2010: 17e = 2 x 6 = 12 punten
2011: 18e = 1 x 7 = 7 punten
2012: juup 0 punten
2013: 18e = 1 x 9 = 9 punten
2014: juup

ze hebben dan 104 punten behaald. Ze zullen mochten wij 9e eindigen iets meer dan ons krijgen van foxsports.

legeips

blij met het seizoen...

Maar het was vanavond niet best..
nou snel vergeten en met ricky met singuh...

Dokkumer

Jammerlijke afsluiting van een fantastisch jaar. Spelers hoefden en konden niet meer, voor 1 keer vergiffenis.
Afscheid was mooi, bedankje van de supporters en spelers was prachtig. En laat ik het daarbij maar laten.

Poll MotM is trouwens weer geopend.

Cor

Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2014, 22:53:08
Jammerlijke afsluiting van een fantastisch jaar. Spelers hoefden en konden niet meer, voor 1 keer vergiffenis.
Afscheid was mooi, bedankje van de supporters en spelers was prachtig. En laat ik het daarbij maar laten.

Verder snel vergeten en weer verder, op naar 14/15

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2014, 22:53:08

En ado is echt geen slechte ploeg. Presteert gewoon goed onder Frasër. Des ondanks balen.

PePe

Verrekte jammer dit verlies, 9e worden had wel iets mooier geweest. Schepers  :zucht
Ik mis Manu en Lukoki nu al, dit was het niveau van voor de winterstop. :y

John Hiatt

Scheids woont in Voorburg, na 5 minuten penalty voor Cambuur, tweede goal Den Haag buitenspel.

drg

Citaat van: John Hiatt op mei 03, 2014, 23:53:36
Scheids woont in Voorburg, na 5 minuten penalty voor Cambuur, tweede goal Den Haag buitenspel.

2de goal was geen buitenspel. Als iemand de bal in buitenspelpositie een bal naar een medespeler speelt die ook in buitenspel staat maar achter de eerste speler is het toch officieel geen buitenspel?

Als dat wel zo is zijn we goed genaaid. :zucht

Maar die penal in het begin had sowieso wel gegeven moeten worden... Wel weer lekker typerend van de KNVB/FOX om zulke dubieuze shit niet in hun samenvattingen terug te laten komen. Een gelijkspel had niet veel aan de eindstand veranderd maar had eventueel wel het wedstrijdbeeld kunnen kantelen als we al 2-0 voor stonden in de rust en eventueel een wat leukere afsluiting op kunnen leveren.

Drumfather SCC

Pot was niet best, net al het arbitale drietal op het veld. Terecht verloren en velen presteerden ondermaats maar wat ben ik trots op de club  |:)

Geweldig seizoen gehad en het afscheid was mooi in stijl gedaan! Zonde dat t uitvak zo is gesloopt door die mafkezen   :zucht Dat mag ADO gaan dokken hoop ik?

Wel sneu dat Vak 14 bleef uitdagen  :wall Moet t dan helemaal fout gaan?

Tot 24 meì én volgend jaar  |:)

drg

Wat gebeurde er trouwens in het uitvak, zat aan de andere kant van oost, iedereen stond ineens op om te kijken en leek wel alsof hele voorkant naar voren uitstak... mogen we de rekening alvast opmaken?