Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

SC Cambuur - PSV, 5 februari 2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, januari 10, 2014, 23:01:02

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zag op de cambuursite dat dit alleen voor seizoenkaarthouders is??? is dit een vergissing, wie weet hier wat van?

Binnenkort in de verkoop:

05-02-2014

18:45 uur

SC Cambuur - PSV

15-01-2014 09:00 uur

Alleen seizoenkaarthouders

Ja
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 10, 2014, 23:01:02
Zag op de cambuursite dat dit alleen voor seizoenkaarthouders is??? is dit een vergissing, wie weet hier wat van?

Binnenkort in de verkoop:
05-02-2014
18:45 uur
SC Cambuur - PSV
15-01-2014 09:00 uur
Alleen seizoenkaarthouders
Ja

Lijkt me dat dat een foutje is. Dat wordt het minst aantal toeschouwers tot nu toe  :P in de eredivisie bij een thuiswedstrijd
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Let op deze wedstrijd is op woensdag!
En dan ook nog om 18:45!  :zucht

FUCK FOX!

KNVB MAFIA!

Ik heb het geluk dat ik over het algemeen mijn eigen tijden bepaal, maar een hele hoop moeten tot 5 of 6 werken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

Citaat van: Galdiano op januari 10, 2014, 23:46:54

FUCK FOX!

KNVB MAFIA!

Ik heb het geluk dat ik over het algemeen mijn eigen tijden bepaal, maar een hele hoop moeten tot 5 of 6 werken!
waarom woensdag  :?

stefan15

Citaat van: marrumer op januari 10, 2014, 23:58:06
waarom woensdag  :?
Standaard 1 of 2 tussenrondes in de eredivisie!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

brambo3004

Citaat van: stefan15 op januari 11, 2014, 00:16:50
Standaard 1 of 2 tussenrondes in de eredivisie!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ach dat hoeft toch helemaal niet?

stefan15

Citaat van: brambo3004 op januari 11, 2014, 00:21:01
Ach dat hoeft toch helemaal niet?
Gebeurt helaas al jaren. Beker door de week is oké, cometitie lekker op zaterdag of zondag. Helaas bepalen wij dat niet!

Goutum

Vind die doordeweekse wedstrijden niks mis mee. Lekker een weekje volop eredivisievoetbal. Beter dan beker of interland.

Is wel een zware week, met PSV thuis en Twente en Heracles uit. Hoop op meer punten dan de laatste keer waarin we drie wedstrijden in een week speelden.

Ik zie drie blokjes. GAE en DKV thuis; 6 punten. Twente, PSV en Heracles; iedere puntje mooi meegenomen. Zwolle en Roda thuis; 6 punten. 

Destroyer

Voor die punten teken ik maar dat wordt nog een hekje strijd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Op een woensdag, is al en tijd zo geweest, heeft te maken met dat ze de competitie voor een bepaalde datum af willen hebben. Ook ivm met  play offs. En in sommige jaren een WK en EK

drg

Citaat van: Marc S op januari 12, 2014, 11:23:09
Op een woensdag, is al en tijd zo geweest, heeft te maken met dat ze de competitie voor een bepaalde datum af willen hebben. Ook ivm met  play offs. En in sommige jaren een WK en EK

Da's dan zeker ook de reden waarom je ineens 4 per persoon mag halen?

Zag de dag eerst niet eens maar ben in ieder geval niet bang dat ik even een weekje wacht met het bestellen dan.

EastSide058

SC Cambuur NIEUWS ‏@SCCambuurNIEUWS

Er zullen geen PSV supporters aanwezig in het uitvak bij SC Cambuur - PSV. Ze boycotten de buscombi. #cambuur #CAMpsv

(aldus Twitter)

Als dat su is dan wordt het lekker rustig, nou ja ook al gingen er 400 lampen mee, je hoort het verschil tog niet  :devil

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

denistel

Citaat van: Galdiano op januari 10, 2014, 23:46:54

FUCK FOX!

KNVB MAFIA!

al meer dan een half jaar bekend dan mutte ze een uurke vrij nemen,,zit gewoon bomvol dan he.jeugd vind het wel mooi
zo vroeg voetballen.

losang09

Geen lampaanhang mee?  Mooi, dat vak kan dus open en biskikbaar voor SCC- supporters!

Leovardia

Citaat van: denistel op januari 24, 2014, 19:03:25
al meer dan een half jaar bekend dan mutte ze een uurke vrij nemen,,zit gewoon bomvol dan he.jeugd vind het wel mooi
zo vroeg voetballen.

Dat geldt niet voor iedereen Denistel; zomaar even een uurtje vrij kunnen nemen. Dit tijdstip is knap waardeloos. Hondstrouwe supporters die er altijd bij zijn worden nu gewoon genaaid. Fuck de commercie!

Sent from my iPhone using Tapatalk