Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - PSV, 5 februari 2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, januari 10, 2014, 23:01:02

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Nog 12 wedstrijden mensen, 36 punten mee te halen  :koffie

Ruppppert

door 3 fouten verlies je deze wedstrijd , snel vergeten ennop naat zondag

DR888SCC

Ben nu pas in staat om enigszins realistisch terug te kijken op deze wedstrijd. Conclusie: de 3 punten lagen voor het grijpen, maar door oorzaken die al uitvoerig in andere topics zijn beschreven (o.a. door de enorme blunder van Lukoki, maar ook door slecht ingrijpen van Nienhuis bij het 1e doelpunt van PSV) is dit helaas niet gelukt. Achteraf wel (weer) de complimenten maar weer niet de zo broodnodige punten. Toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat rechtstreekse handhaving moet kunnen lukken. Hierbij is het crusiaal dat met name het teambelang voorop blijft staan, en dat er geen individuele belangen zijn. Ik heb genoten van de teamprestatie, knokken voor iedere meter door iedereen (niemand uitgezonderd), niet opgeven en door blijven gaan. Aan de TS de belangrijke taak om dit aspect te koesteren en hierop te blijven hameren. Zeker in de komende thuiswedstrijden gaat dat nog voldoende punten opleveren. Maar ook de cambuursupporters hebben daarin een belangrijke rol. Daarbij helpt het echt niet om de eigen spelers volkomen af te branden zoals dat nu gebeurd. Ik kan dat ook nog wel begrijpen maar het lijkt mij niet handig en zal het zelfvertrouwen van de betreffende spelers zeker geen goed doen. Weet wel, dat Cambuur het wel met deze spelers zal moeten doen.

Goutum

Het gaat nu vooral over die gemiste kans van Lukoki, waarvan ik ook vind dat zijn krediet zo langzamerhand wel op is. Maar als Lukoki die bal wel goed had overgespeeld, wie zegt dan dat we uiteindelijk hadden gewonnen? Op dat moment was nog een half uur te spelen...

speculeter

Citaat van: Goutum op februari 06, 2014, 10:34:28
Het gaat nu vooral over die gemiste kans van Lukoki, waarvan ik ook vind dat zijn krediet zo langzamerhand wel op is. Maar als Lukoki die bal wel goed had overgespeeld, wie zegt dan dat we uiteindelijk hadden gewonnen? Op dat moment was nog een half uur te spelen...
je hebt psv toch zien spelen?
die hadden nimmer nooit niet meer gewonnen hoor!

runner 1

Beetje vreemd nu valt iedereen over die lukoki ,ik gaf al aan na twee wedstrijden dat we hier de oorlog niet mee kunnen winnen maar velen vertelden mij toen dat het een prima speler was voor Cambuur.
Hij heeft z n krediet al lang verbruikt en moet vanaf nu genoegen nemen met een plaats op de bank ,waarvan akte.

Lwdscc

Citaat van: runner 1 op februari 06, 2014, 10:56:54
Beetje vreemd nu valt iedereen over die lukoki ,ik gaf al aan na twee wedstrijden dat we hier de oorlog niet mee kunnen winnen maar velen vertelden mij toen dat het een prima speler was voor Cambuur.
Hij heeft z n krediet al lang verbruikt en moet vanaf nu genoegen nemen met een plaats op de bank ,waarvan akte.

Misschien wordt je bijdrage eens serieus genomen als je dat ''waarvan akte'' eens achterwege laat..

veroen

Citaat van: legeips op februari 05, 2014, 22:51:45
Jij snapt er niet veel van..

1. Van moorsel staat aan de kant omdat bakker een betere voetballer is. Eindelijk voetbalde Ritzmaier ook weer eens goed en dat was met van Moorsel niet het geval.

2. Lukoki is echt een drama... Hij heeft het echt verknald. Hoeveel krediet moet een speler krijger. Een trainer was al lang gelynched.

3. De 2-2 maken??? G&*%##omme We hadden zelf de 2-1 moeten maken en dan was de wedstrijd op slot. En hadden we hele, maar ik bedoel hele goede zaken gedaan.

Bakker een betere voetballer?
Hoe haal je dat in godsnaam in je hoofd dan? Bakker voegt aanvallend werkelijk helemaal NIKS toe, scoort nooit en geeft geen enkele assist.
Daarnaast is hij voor zijn verdedigende taken elke keer een stap of 2 te laat waardoor zijn tegenstander tijd heeft om het spel te verleggen en de juiste aanvalsoptie te kiezen.
Het ziet er uit als of hij heel hard werkt maar dat komt omdat hij steeds te laat is en overal achteraan moet draven.
Van Moorsel zit veel meer voetbal in en draait tenminste altijd vooruit....

Goutum

Citaat van: peter op februari 06, 2014, 10:39:33
je hebt psv toch zien spelen?
die hadden nimmer nooit niet meer gewonnen hoor!

Dat is en blijft een aanname Peter. We zullen het nooit weten.

EastSide058

Citaat van: runner 1 op februari 06, 2014, 10:56:54
Och kerel flikker nou eens op met je Waarvan akte

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

ruud

Snap best dat iedereen boos is. Het blijft wel psv ik ben van mening dat Cambuur de punten moet pakken tegen clubs die dicht bij Cambuur staan en niet van de topclubs. En wat ik ook een beetje vreemd vind waarom moet Cambuur elke wedstrijd op de aanval spelen. Wel leuk voor publiek maar niet voor de punten ik zou lekker bij Heracles spelen met een 4-4-2 formatie ga maar eens punten pakken dan maar op een vieze manier.

drg

Citaat van: ruud op februari 06, 2014, 11:32:13
Snap best dat iedereen boos is. Het blijft wel psv ik ben van mening dat Cambuur de punten moet pakken tegen clubs die dicht bij Cambuur staan en niet van de topclubs. En wat ik ook een beetje vreemd vind waarom moet Cambuur elke wedstrijd op de aanval spelen. Wel leuk voor publiek maar niet voor de punten ik zou lekker bij Heracles spelen met een 4-4-2 formatie ga maar eens punten pakken dan maar op een vieze manier.

Het probleem is niet dat we van eigen niveau punten moeten pakken maar dat het tegen PSV, Ajax, Feyenoord en Twente in eigen huis allemaal had gekunnen en dat zij allemaal met dikke vette geluk ervandoor gaan met 3 punten, in al die wedstrijden was een gelijkspel minimaal verdiend geweest.

Sonnema

Citaat van: veroen op februari 06, 2014, 11:14:26
Bakker een betere voetballer?
Hoe haal je dat in godsnaam in je hoofd dan? Bakker voegt aanvallend werkelijk helemaal NIKS toe, scoort nooit en geeft geen enkele assist.
Daarnaast is hij voor zijn verdedigende taken elke keer een stap of 2 te laat waardoor zijn tegenstander tijd heeft om het spel te verleggen en de juiste aanvalsoptie te kiezen.
Het ziet er uit als of hij heel hard werkt maar dat komt omdat hij steeds te laat is en overal achteraan moet draven.
Van Moorsel zit veel meer voetbal in en draait tenminste altijd vooruit....

Amen _O_

TM

Natuurlijk is het zuur om op deze manier te verliezen, maar qua snelheid en individuele klasse overtrof PSV ons echt wel. Het is echt geen schande om te verliezen tegen PSV. Met Zwolle en Roda thuis in het vooruitzicht gewoon positief blijven. Wie weet pakken we 1 of 3 punten in Almelo dan hoor je niemand meer.

Betreft Lukoki, het is zonde wat hij gisteravond liet zien. Geen idee wat er in dat hoofdje van hem omgaat op zo'n moment. Waarom geeft die jongen niet af? Het blijft een raadsel. De technische staf zal zich hier vast en zeker over buigen en ik denk (hoop!) dat hij zo'n fout nooit weer maakt.

sunderland

Citaat van: Bascambuur op februari 05, 2014, 22:24:07
Ongelofelijk dat Lukoki die bal niet op Manu geeft, maar om hem uit te fluiten slaat ook nergens op. Manu vond ik weer goed, helaas maakt hij wel een fout bij de 2-1, maarja het is geen verdediger. Schepers viel aardig in, snap alleen niet waarom hij een corner in het zijnet schiet.
snap het wel een beetje .lukoki is vlgnd seiz elders en wij hier .3 pnt naar de kloten en dat kan ons de kop kosten