Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

John Hiatt

PePe

carlo de leeuw

Vreemd genoeg werd er geen afscheid genomen van opbêdsje terwijl ook hij een 1 jarig contract had.
Mag van mij wel blijven alhoewel hij het, op wat prachtige beheerste hoogstandjes na, ook weinig liet zien gister!

Marc S

Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 10:57:09
Vreemd genoeg werd er geen afscheid genomen van opbêdsje terwijl ook hij een 1 jarig contract had.
Mag van mij wel blijven alhoewel hij het, op wat prachtige beheerste hoogstandjes na, ook weinig liet zien gister!

Zijn nog aan het onderhandelen met hem en pareira

Delamere

Liep vier (!) keer zodanig vrij dat hij helemaal alleen voor de keeper was gekomen als de eindpass goed was geweest. Helaas kwam er vier keer een kutbal, terwijl hij zelf wel steeds een goede voortzetting had. Wie niet ziet dat dit een fantastische speler is die.......nou ja, laat maar.

speculeter

Goed gezien!!
Kan echt wel voetballen hoor en hoop zeker dat hij blijft.
Had een amusant gesprek met mijn buurman.
Waar komt hij het best tot zijn recht?
In de spits?
Achter de spits?
Of op de vleugel?

Collingwood

Citaat van: Delamere op mei 04, 2014, 11:13:06
Liep vier (!) keer zodanig vrij dat hij helemaal alleen voor de keeper was gekomen als de eindpass goed was geweest. Helaas kwam er vier keer een kutbal, terwijl hij zelf wel steeds een goede voortzetting had. Wie niet ziet dat dit een fantastische speler is die.......nou ja, laat maar.

Helemaal mee eens!
Kalmte alleen kan u redden.

Sonnema

Moet er wel iemand op het middenveld staan die de pass aan hem geeft. Gister kwam makrini te vaak in die positie en die heeft dat niet.

Dokkumer

Citaat van: Sonnema op mei 04, 2014, 11:47:01
Moet er wel iemand op het middenveld staan die de pass aan hem geeft. Gister kwam makrini te vaak in die positie en die heeft dat niet.
En Paco had het niet gisteren..

Collingwood

Citaat van: Sonnema op mei 04, 2014, 11:47:01

Ogbeche had gisteren inderdaad weinig ondersteuning, zeker ook vanaf de flanken. Maar ook vanaf het middenveld. Weinig diepgang en steekballen, terwijl Ogbeche zich zeker drie keer met een fraaie loopactie vrijliep waardoor hij alleen voor de keeper had kunnen komen. Zet zelf nog wel even Barto alleen voor de keeper na een fantastische poort en mooie steekbal. Goede voetballer man.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Delamere op mei 04, 2014, 11:13:06

Daarnaast heeft die jongen voordat hij naar cambuur kwam een tijd niet gespeeld en raakte bij ons geblesseerd. Laat hem de voorbereiding volledig meedraaien en zijn ritme opdoem en dan hebben wij een van de betere spitsen in de ED

sccleeuwarden

Wat hoop ik dat we deze jongen kunnen houden! wat een inzicht en werkt ook nog eens keihard op de goede manier. loopt zo vaak op de goeie positie, maar word er helaas te weinig mee gedaan. een aantal betere spelers er omheen en het is een topper!

veteraan

okkele

alles wat deze gast doet is zo subliem dat het de meeste kijkers niet eens zal opvallen.

hopen op nog een seizoen hier.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Scc01

Ondanks dat hij veel pech had tijdens de ado pot zie ik toch wel aan de kleine details dat hij een potje kan voetballen. Hopelijk blijft hij.