Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
21 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

grambor

Fantastische speler met grote inzet, inzicht, techniek en doelgerichtheid.
altijd laten spelen, in de punt naar voren op middenveld

dit is mien club

Dat schot ineens oppe goal... pff knap hoor technisch heel sterk
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Obeche behouden zal financieel heel moeilijk worden
aldus vd belt vandaag in de krant.

dit is mien club

die mag wel 2 euro meer verdienen toch? |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccvl

Citaat van: speculeter op mei 05, 2014, 10:41:42
Obeche behouden zal financieel heel moeilijk worden
aldus vd belt vandaag in de krant.
Dat geloof ik wel, ik had al gehoord dat ze financieel enorm ver uit elkaar liggen. Hij had voor dit eerste half jaar een soort prestatie contractje getekend.

dit is mien club

Ik denk dat ze er wel uitkomen.

Hilversum voor Cambuur

sccvl

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 05, 2014, 16:39:40
Denk ik ook!
Ik hoop dat echt! Zou een waardige speler zijn voor volgend seizoen, hopen dat die goed op stoom komt!

EastSide058

Contract voor 4 jaar geven  _O_
hij heeft net die visie en intelligentie die ons ook volgend jaar in de eredivisie kan houden.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sccvl

Citaat van: EastSide058 op mei 06, 2014, 23:03:09
Contract voor 4 jaar geven  _O_
hij heeft net die visie en intelligentie die ons ook volgend jaar in de eredivisie kan houden.
Dat denk ik inderdaad ook wel! Hij heeft net dat stukje wat we wel nodig hebben klopt! Daarvoor hoeft die geen 20 doelpunten te maken.

dit is mien club

Citaat van: sccvl op mei 06, 2014, 23:12:35
Dat denk ik inderdaad ook wel! Hij heeft net dat stukje wat we wel nodig hebben klopt! Daarvoor hoeft die geen 20 doelpunten te maken.

Helemaal mee eens....

dizzhead

Mag best wat meer kosten! Echt een speler die ook veel kennis (ervaring) met zich meebrengt richting de rest van de selectie, als ik de verhalen zo moet geloven.

12e man

rudie

Misschien heb ik het ergens gemist, maar komt Ogbeche in aanmerking voor een EU-salaris? Anders lastig verhaal lijkt me.

FrancoLWD

Citaat van: rudie op mei 07, 2014, 23:48:26
Misschien heb ik het ergens gemist, maar komt Ogbeche in aanmerking voor een EU-salaris? Anders lastig verhaal lijkt me.

Ogbeche heeft de dubbele nationaliteit Nigeriaans-Frans.
Dit komt doordat hij zo lang voor Paris-Saint-Germain heeft gespeeld.