Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

drg

Hoor net dat Ronaldo en Messi deze zomer naar ons komen!

...oh wacht het zijn de stemmen in m'n hoofd maar  8P

dizzhead

Ik lees op Twitter dat ogbeche in de McDonalds zat. Dus dan zou t nog wel eens kunnen kloppen. Even lekker uit eten om het nieuw contract te vieren.  8P

Dokkumer

Kapperspraatsjes... Ogbeche heeft aangegeven wel te willen blijven en dan maakt een "goed lezer" ervan dat hij al getekend heeft. Of sensatiekippen die 2 seconden aandacht willen :R

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 22:46:14
Kapperspraatsjes... Ogbeche heeft aangegeven wel te willen blijven en dan maakt een "goed lezer" ervan dat hij al getekend heeft. Of sensatiekippen die 2 seconden aandacht willen :R
:y

PePe

Hij vroeg me vorige week om een pen, ik vond het al vreemd dat hij een pen nodig was, maar nu begrijp ik het!!

666

Hij vroeg aan mij om alvast zijn afscheidswedstrijd te regelen. Hij wil bij Cambuur stoppen in 2020 en graag nog eens spelen met zlatan en xavi die hier in 2018 met B. gespeeld hebben.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Hilversum voor Cambuur

Denk niet dat B naar DKV gaat volgend seizoen. Mooi blijven en wat mij betreft zo snel mogelijk bekend maken  |:)

sccvl

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 10, 2014, 12:42:39
Denk niet dat B naar DKV gaat volgend seizoen. Mooi blijven en wat mij betreft zo snel mogelijk bekend maken  |:)

Met alle respect. Wat moet Ogbeche bij DKV? Hij heeft tegen hun een goeie wedstrijd gespeeld, buiten die wedstrijd om heb ik nog niet veel van hem (kunnen) zien. Ik denk dat als die verstandig is lekker bijtekent!

De Gast

Henk moet laten zien dat er vertrouwen is in Ogbeche. Zo niet dan is ie straks weg. Deze jongen straalt zoveel klasse uit als ie aan de bal is, een echte versterking. Koesteren!

speculeter

Morgen dan maar laten zien B!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: sccvl op april 10, 2014, 23:02:23
Met alle respect. Wat moet Ogbeche bij DKV? Hij heeft tegen hun een goeie wedstrijd gespeeld, buiten die wedstrijd om heb ik nog niet veel van hem (kunnen) zien. Ik denk dat als die verstandig is lekker bijtekent!

Precies. Voor Cambuur perfecte situatie dus!

papagaaiensoep

Bin nog steeds niet overtuigd van BO. Nog weinig laten zien. Veel clubs had in sien carriere, dat seit ok wat hè. En dan bij Cambuur uutkomme omdat hij ome Dwight nog kent. Andere kant, de TS zal wel wat in hem zien .....

AL

Citaat van: papagaaiensoep op april 11, 2014, 13:07:04
Bin nog steeds niet overtuigd van BO. Nog weinig laten zien. Veel clubs had in sien carriere, dat seit ok wat hè. En dan bij Cambuur uutkomme omdat hij ome Dwight nog kent. Andere kant, de TS zal wel wat in hem zien .....

hij heeft mij volledig overtuigd!
bij elke balaanname druipt de klasse er vanaf.
sterk aan de bal, rust, slim, technisch en vrij snel.
alle ingredienten voor een topspits voor eredivisiebegrippen.

carlo de leeuw

Citaat van: papagaaiensoep op april 11, 2014, 13:07:04
Als je ziet waar hij heeft gespeeld dan speelt hij nu in verhouding bij 3e klas amateurs of zo......ik overdrijf uiteraard een beetje......voor cambuur begrippen moet je dit soort kansen/gokjes altijd nemen.ik denk dat de kans op een sensatie groter is dan een deceptie!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op april 11, 2014, 20:13:48
hij heeft mij volledig overtuigd!
bij elke balaanname druipt de klasse er vanaf.
sterk aan de bal, rust, slim, technisch en vrij snel.
alle ingredienten voor een topspits voor eredivisiebegrippen.

_O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021